Ja niet uit het maaiveld te rossen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Terloops als het ware...
Tja, wat zal ik zeggen...
Ja, ik weet anders ook niet wat het is. Kan wel van alles lopen verzinnen. Het is net als bij die douches bij het strand. Een echte noodzakelijkheid bestaat daar ook niet voor, toch gaan vooral erg veel snobistische vrouwen na een bad in de zee eerst even onder de douche voordat ze zich afdrogen. Snap je wat ik bedoel... Mensen zijn gewoon verwend. Niets is meer goed genoeg of zo.
Combinatie van welke twee? Angst en turbulentie veroorzaken van elkaar nachtmerries.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
en wat bij een combinatie van die 2?
Verbaasd waren die triffids in mijn alledaagse droom, dat wel...quote:
Ben ik het niet mee eens. Er bestaat zoiets als de wet van behoud van ellende dat ook van toepassing is op turbulentie.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Combinatie van welke twee? Angst en turbulentie veroorzaken van elkaar nachtmerries.
In een kalm gestructureerd leven heersen geen angsten want dan zou je zelf turbulentie veroorzaken.
Maar waar blijven je alledaagse dromen? Want die vind ik leuker om te lezen.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Er bestaat zoiets als de wet van behoud van ellende dat ook van toepassing is op turbulentie.
Als ik dan IRL weinig meemaak, dan zouden mijn dromen dit toch kunnen compenseren en net andersom...?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar jij was niet verbaasd? Stug maaien?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verbaasd waren die triffids in mijn alledaagse droom, dat wel...
Ja?
Het tegenovergestelde kan ik me dan nogwel voorstellen. Laatste keer dat ik zwom in de zee was de Middellandse Zee en dikke jonge en oudere vrouwen stonden echt een kwartier na te spoelen. Mannen zag je er niet terwijl welk al dan niet denkbeeldige effect het Middellandse Zeewater op de lichamen van vrouwen zou hebben, het Middellandse Zeewater dit ook op de lichamen van het mannelijke deel der mensheid zou hebben, me dunkt.
Ja, en geen krimp laten merken...quote:
De functie van dromen is verwerking van je dagelijkse leven. Als daar niets in gebeurd en je hebt geen al dan niet ingebeelde angsten dan heb je ook geen turbulente dromen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik dan IRL weinig meemaak, dan zouden mijn dromen dit toch kunnen compenseren en net andersom...?
Maar om iemands leven wat op te peppen zou de geest toch een aantal nachtmerries kunnen creëren?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
De functie van dromen is verwerking van je dagelijkse leven. Als daar niet in gebeurd en je hebt geen al dan niet ingebeelde angsten dan heb je ook geen turbulente dromen.
Schijnt van niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar om iemands leven wat op te peppen zou de geest toch een aantal nachtmerries kunnen creëren?
Theoretisch wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Schijnt van niet.
combinatie van een saai leven met diep gewortelde turbulentiequote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Combinatie van welke twee? Angst en turbulentie veroorzaken van elkaar nachtmerries.
die zijn saai hoor.. wakker worden, de kat voeren, naar werk etc.quote:In een kalm gestructureerd leven heersen geen angsten want dan zou je zelf turbulentie veroorzaken.
Maar waar blijven je alledaagse dromen? Want die vind ik leuker om te lezen.
Held!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en geen krimp laten merken...
Jouw vriendje???
Ja, als je veertien dagen in het water blijft liggen ja.
Nee jouw theorie klopt niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Theoretisch wel.
En toch gewoon gebleven hè.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Held!
ruk is een schatje van veertienen zijn ouders zijn met vakantie. Het hele huishouden loopt in het honderd en moedergevoelens ontwaken dan hoor.
![]()
Nee, dat gaat wat sneller. Wanneer ik nu in het zoute water ga liggen en vervolgens in de zon dan ben ik dezelfde middag weer sloerieblond.
Die cirkel had ik al dicht meen ik?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
combinatie van een saai leven met diep gewortelde turbulentie
[..]
die zijn saai hoor.. wakker worden, de kat voeren, naar werk etc.
Volgens de communicerende vaten theorie toch wel?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee jouw theorie klopt niet.
Ja vooral zo heel aandoenlijk gewoon.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch gewoon gebleven hè.
Ja ja.
Mooi toch dat blond, met een bruine huis en felblauwe ogen??? Maar voor de rest denk ik dat het gewoon weer zoiets snobistisch is van vrouwen...
Post eens? Ik geloof er niets van namelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens de communicerende vaten theorie toch wel?
mijn dagelijkse beslommeringen zijn primair gewoon erg saai, en secundair gewoon totaal niet leukquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Die cirkel had ik al dicht meen ik?
Ja en als je die nu even leuk opschrijft zoals Ryan, dan kan ik weer wat lachen achter mijn pc.
Niets ontroerender dan de dagelijkse beslommeringen.
Aaandoenlijk??? Ik sta mijn mannetje anders wel hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja vooral zo heel aandoenlijk gewoon.
Ja maar niet witblond.Zoals nu wordt mooier bevonden, vind dat zelf ook trouwens.
Nee, ik vrees dat de haarverf toch bijzonder goed verkocht wordt bij kappers en drogisten. En zout droogt wit op, op je huid en dat geeft vlekken in de zon. Vrouwen lezen de bladen en dus douchen na zeebad. Eigenlijk zou ik dat zelf ook moeten doen trouwens.
Wet van behoud van ellende: IRL gebeurt er niet, dus zijn je dromen turbulent. IRL leef je een turbulent leven, dus zijn je dromen alledaags...?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Post eens? Ik geloof er niets van namelijk.
Doe dan maar zonder bikini hoor. Maakt niet uit.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Moment, ben met de was bezig, breek een nagel in het leven en ga eindelijk eens wat drinken pakken.
Ps. mijn bikini is in de opslag, update foto krijg je snel weer.
Zeg sikkebaard! Als je zo nieuwsgierig bent, je mag ook langskomen hoor.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe dan maar zonder bikini hoor. Maakt niet uit.
Ieder zijn dromen natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:09 schreef sonywolff het volgende:
ik droom altijd over varkens maar die kom ik als ik op straat loop ook tegen duzz...![]()
Die cirkel had ik toch al rond wat betreft angsten?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wet van behoud van ellende: IRL gebeurt er niet, dus zijn je dromen turbulent. IRL leef je een turbulent leven, dus zijn je dromen alledaags...?
Ja, okee, maar dat is een andere theorie.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Die cirkel had ik toch al rond wat betreft angsten?
Het laatste is ook niet waar, want het is verwerking.
Mm, niet erg alledaags...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:23 schreef sonywolff het volgende:
ik droom wel eens dat ik gevangen zit in een zee van vuuur.....![]()
![]()
Naar mijn idee hetzelfde, of ik begrijp je niet. De rest van jou klinkt voor mij niet logisch. Maar ik ben geen dromenexpert. En die reageren hier trouwens ook verder nietquote:Op zondag 16 mei 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar dat is een andere theorie.
Sorry trouwens, weet niet of je een kloon bent. Zal vast wel?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:23 schreef sonywolff het volgende:
ik droom wel eens dat ik gevangen zit in een zee van vuuur.....![]()
![]()
Ik ben ook geen dromenexpert, dus ik ouwehoer er ook maar wat op los. Begrijp wel dat iedere droom toch een freudiaanse component heeft, ook die schijnbaar alledaagse dromen van mij. Ik bedoel toen ik een aanvaring kreeg met jou, droomde ik dus: dan maar geen ijs. IJs, dat je oplikt, kun je hierin zien als jouw doosje, denk ik... Zoiets?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Naar mijn idee hetzelfde, of ik begrijp je niet. De rest van jou klinkt voor mij niet logisch. Maar ik ben geen dromenexpert. En die reageren hier trouwens ook verder niet![]()
Die gelaten reactie van "ach, dan maar niet", die heb ik meteen opgepikt uit je droom. Zo ben je ook gewoon he?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen dromenexpert, dus ik ouwehoer er ook maar wat op los. Begrijp wel dat iedere droom toch een freudiaanse component heeft, ook die schijnbaar alledaagse dromen van mij. Ik bedoel toen ik een aanvaring kreeg met jou, droomde ik dus: dan maar geen ijs. IJs, dat je oplikt, kun je hierin zien als jouw doosje, denk ik... Zoiets?
Ik weet het.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, is verder ook wel zo hoor.
Over doosjes droom ik niet vaak hoor. Ook zo vreemd. Ook geen liederlijke naakte vrouwen die geheel ongeremd hun broekje laten zakken, waarna ik ze van achteren pak of zo. Wat je wel zou verwachten eigenlijk. Ergens...quote:
Daarom.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:33 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik weet het.
Nee ik verwacht het ergens ook helemaal niet bij jou.... gek he?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Over doosjes droom ik niet vaak hoor. Ook zo vreemd. Ook geen liederlijke naakte vrouwen die geheel ongeremd hun broekje laten zakken, waarna ik ze van achteren pak of zo. Wat je wel zou verwachten eigenlijk. Ergens...
O, dat verwacht je bij mij niet? En waarom dan wel niet? Ben ik zo'n ijskonijn dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee ik verwacht het ergens ook helemaal niet bij jou.... gek he?![]()
Waar is de knipoogkloon gebleven?? Meen iets te herkennen.![]()
Nou ja eh ik bedoel eh, niet waar?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |