Vertel eens?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:57 schreef estranged het volgende:
ik weet er nog wel 1 over een rommelmarkt...![]()
Hij ging ongeveer zo:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:56 schreef Biancavia het volgende:
Vertel eens verder!
quote:Ik zat laatst met een banaan te praten, loopt ie naar de deurbel, belt aan en rent keihard weg
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Vertel eens?
Hahahaha, maar dat zou je in het echt toch nooit doen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:01 schreef estranged het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
dus...![]()
Ja hoor. Wat dacht je van deze:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
Ken jij ook moppen, Biancavia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
Een rode banaan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:02 schreef Luukzor het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen van een flatgebouw springen en gepijpt worden door bejaard wijf?
lijkt verdacht veel op die mop met dat treinkaartje. Snap niet dat er nog verschillende versies zijn ook want hij is niet eens grappig...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hahahaha, maar dat zou je in het echt toch nooit doen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat dacht je van deze:
Het is grijs van binnen en doorzichtig van buiten. Wat is dat?Dat kan toch helemaal niet? Is een beetje zielig voor de olifant om hem in ee plastic zakje te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:03 schreef Luukzor het volgende:
[..]
lijkt verdacht veel op die mop met dat treinkaartje. Snap niet dat er nog verschillende versies zijn ook want hij is niet eens grappig...
Hahahaaahaa .quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:05 schreef Luukzor het volgende:
Niet naar beneden kijken!!!
Oh. Dan heb ik de mop zeker niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
En het zal niet passen, want plastic zakjes zijn niet zo groot als een olifant
Ik denk het ook, want het kan nooit.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik de mop zeker niet goed begrepen.
Er lopen twee nullen door de woestijn. Komen ze een acht tegen. Zegt de ene nul tegen de andere: 'Die is ook gek, om zich met deze hitte zo in te snoeren.'quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:06 schreef heinl het volgende:
lopen 2 zandkorrels door de woestijd, zegt die ene tegen die andere: "hey, volgens mij worden we achtervolgt"
![]()
Hahahaaha. Maar het schijnt dat blonde mensen helemaal niet dommer zijn dan andere mensenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:09 schreef DaPinky het volgende:
--mop--
zolang ze geen kukident gebruiken is alles mogelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hahahaaahaa .
Maar een bejaarde vrouw is denk ik te oud om mensen te pijpen.
Hoe lopen nullen nou weer?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er lopen twee nullen door de woestijn. Komen ze een acht tegen. Zegt de ene nul tegen de andere: 'Die is ook gek, om zich met deze hitte zo in te snoeren.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |