Een G_E icoon, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:22 schreef Gerdo het volgende:
fipo!.
Oooh.. Ik dacht dat het meteen op wilde hete sex (strijkijzerstandje ooo) zou uitdraaien.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:23 schreef DennisMoore het volgende:
Stoomstrijkijzerprojectjes zijn, als het al projectjes zijn, langetermijnprojectjes.
Dat je die nog steeds hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:24 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een G_E icoon, wat doe je?.
Ik houd mijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat je die nog steeds hebt..
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh.. Ik dacht dat het meteen op wilde hete sex (strijkijzerstandje ooo) zou uitdraaien.. Maar ik heb vast een veel te romantisch beeld van dat soort dingen.
.
Beaverdingest! Met een Troy-icoon! Is 't wat of heb je 'm nog niet gezien? Is ie überhaupt al uit?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
*stiekem tvp doe*
Gerdoow!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Beaverdingest! Met een Troy-icoon! Is 't wat of heb je 'm nog niet gezien? Is ie überhaupt al uit?.
terug van werk of uit teletijdmachine?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:43 schreef Jerruh het volgende:
*terug van werk is. *
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:54 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
terug van werk of uit teletijdmachine?![]()
![]()
je moetook nie zo schrikken, oetlulquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:00 schreef Neptune1984 het volgende:
ooow, gelukkig maar...kschrok al...
ga je nu ook nog schelden...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oetlul.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:05 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ga je nu ook nog schelden...![]()
![]()
![]()
dan moet je me nu wel troosten...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
.
ach ga toch kill bill 2 kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:09 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
dan moet je me nu wel troosten...![]()
![]()
![]()
![]()
nie naar maastricht?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:12 schreef Neptune1984 het volgende:
met jou?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:14 schreef Neptune1984 het volgende:
ow, ok... dan andere film?
Troy moet ik een keer zien. Ik ga natuurlijk voor het episch verhaal.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:45 schreef Cazman het volgende:
Ik ga woensdag maar eensnaar troy denk ik. Lijjkt me wel wat
de nathanvervanger heeft zich gemeldquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Troy moet ik een keer zien. Ik ga natuurlijk voor het epische verhaal.![]()
Hoi Jer !!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de nathanvervanger heeft zich gemeld.
hey wiz.
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:19 schreef Cybart het volgende:
mmmm tosti met banaan
banaan is coolquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had net een bananemilkshake
en zo naar de kapper.
ik twijfel nu heel erg tussen laten groeien en uberkortquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
banaan is cool
en buena vista social club ook
vanmiddag lekker de krant gelezen, kop koffie erbij, cd op, schuifpui open
en ook ff de meest briljante aflevering van coupling ooit gekeken
en vanavond weer werken
gisteren voor het eerst in de 5 jaar dat ik draai meegemaakt dat de wouten op bezoek zijn geweest wegens geluidsoverlast
hoe ga je het laten knippen?
ik heb hem!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:15 schreef Jerruh het volgende:
[..].
pasterop of ik stouw een pak vla door je strot hene.,
uberkort lijkt me wel kicken!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik twijfel nu heel erg tussen laten groeien en uberkort
en dan bovenop iets langerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
uberkort lijkt me wel kicken!
ja, en dan wil ik wel een foto hebben!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan bovenop iets langer.
ik zal kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en dan wil ik wel een foto hebben!
dat beschouw ik als een ja...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal kijken.
???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:33 schreef Neptune1984 het volgende:
en toen was Jerruh weer weg... heb ik nog geen antwoord...
maaaar ik heb iig wel de zekerheid van een foto...![]()
ja, dat weet ik... maar jullie zaten net toch allemaal te zeuren over een nieuwe foto, die heb ik net weten los te peuteren... (nouja, het is een tegenprestatie van hem... maja...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
???
jerre heeft ook gewoon foto's in zijn fotoboek... just like anyone else?
veel kilometers gemaakt?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:57 schreef Gerdo het volgende:
Ja, mountainbiken blijft leuk!.
als je een goede mountainbike hebt wel ja...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:57 schreef Gerdo het volgende:
Ja, mountainbiken blijft leuk!.
Niet extreem veel, de plaatselijke mountainbike route (Amerongse berg), net geen 20 km als ik het wel heb. Wel lekker gevarieerd, en met wat aardige klimmetjes!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
veel kilometers gemaakt?
* Cazzy tunes Marilyn Manson - This Is The New Shit
Goed, goed.... Hij voldoet, laten we het daar op houden!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
als je een goede mountainbike hebt wel ja...
quote:This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
nice, klimmen met de fiets is zo lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:02 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Niet extreem veel, de plaatselijke mountainbike route (Amerongse berg), net geen 20 km als ik het wel heb. Wel lekker gevarieerd, en met wat aardige klimmetjes!.
ook goeiemiddagquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:02 schreef Magics het volgende:
hallo iedereen
Ben je stout geweest?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:05 schreef Cybart het volgende:
melding op mijn favoriete MP3 site:
[..]
Zeker weten! 't Is ff afzien maar de voldoening is groot @ the top!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
nice, klimmen met de fiets is zo lekker
nee, ik denk dat de beheerder even vergeten is zijn rekening te betalenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ben je stout geweest?
Dan staat Gerdo aan de top te juichen en roept: I'M KING OF THE MOUNTAIN!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:07 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zeker weten! 't Is ff afzien maar de voldoening is groot @ the top!.
aj, da's kutquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik denk dat de beheerder even vergeten is zijn rekening te betalen
Ik wacht altijd eerst ff tot m'n mountainbike-maatje ook boven is!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan staat Gerdo aan de top te juichen en roept: I'M KING OF THE MOUNTAIN!!!![]()
lol, ik zou wachten tot ie bijna boven is en dan weer naar beneden duwenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:14 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik wacht altijd eerst ff tot m'n mountainbike-maatje ook boven is!.
.
eet zequote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
en dan ga ik ne maar eens eten voor me koken
Dat had ie niet overleefd!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
lol, ik zou wachten tot ie bijna boven is en dan weer naar beneden duwen![]()
ow, weer een moord op me geweten gehadquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:20 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat had ie niet overleefd!!
Ik heb me ingehouden. Heb hem alleen ff uitgelachen, het is verdorie een militair!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
ow, weer een moord op me geweten gehad![]()
gaaf nummer...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:34 schreef blublub het volgende:
*hupst op Britney - The Hook Up *
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaaf nummer...
album is zowiezo niet zo heel slecht
maar dat allemaal dankzij de producers!
ja, ik vind het ook een gedurfde uitspraakquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:49 schreef Jerruh het volgende:
[..].
wieeeej
whahahaha de sukkelsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:58 schreef Cybart het volgende:
lol,
mijn ouders hebben vanavond een feestje met het thema naderland/oranje
en mijn pa heeft zich in mijn oranje overal gehesen. mijn ma een oranje shirt aan en rok gemaakt van de nederlandse vlag...
nu worden ze om kwart voor 7 opgehaald zo'n 150 meter verderop.
en ik moet ze met de auto die 150 meter wegbrengen en wachten tot dat busje er is...
kortom ze schamen zich "ja iedereen gaat rond die tijd naar de kerk"
fotoow!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:25 schreef Jerruh het volgende:
*terug van de kapper is*
magics!.
fooootoooooowquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahahaha de sukkels!
en mijn haartjes zijn cool, er is alleen meer dan 7 cm. af.
zoveel vervelende strontkinderen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo terug van een vervelende werkdag
Weekend
*Joss Stone opzet*
Markiequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo terug van een vervelende werkdag
Weekend
*Joss Stone opzet*
ik bewaar m wel voor jou en markske, op msn danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:10 schreef Cybart het volgende:
ja maar ja maar ja maar
ik moet werken en dan post je hem vanavond en dan mis ik hem
Tast toequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:09 schreef Jerruh het volgende:
nee, geen foto!.
nu nie, im hungry
en wie me stoort in my hungryness
will be hungryfied!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik bewaar m wel voor jou en markske, op msn dan.
oneerlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik bewaar m wel voor jou en markske, op msn dan.
euh.. watisda?quote:
ik zal er over denkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:12 schreef WAik het volgende:
[..]
oneerlijk!![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal er over denken.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:13 schreef WAik het volgende:
[..]
euh.. watisda?
ah, nou weet ik het.. .:{quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]sushi
.
sushi is zoooooooooooo lekker!!!!!!! het is apart en op zich ook duur, maar zoooooo lekker !o+.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:15 schreef WAik het volgende:
[..]
ah, nou weet ik het.. .:{
geen idee hoe het smaakt, iemand es voorlichting doe?![]()
* Jerruh houdt het wel bij spaghetti, roomsaus & pesto
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus?
quote:Sushi....SUSHIerg yummie hoor.
Hmm ja..hoe zal ik het beschrijven. Het valt gewoon niet te beschrijven. Je moet het gewoon zelf ervaren/eten. Ik vind het best iets machtigs hebben qua smaak.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:15 schreef WAik het volgende:
[..]
ah, nou weet ik het.. .:{
geen idee hoe het smaakt, iemand es voorlichting doe?![]()
* wizarddragon houdt het wel bij spaghetti, roomsaus & pesto
wiz, het is het einde van de studiefinancieringsmaand! en je hebt nog geld over!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sushi is zoooooooooooo lekker!!!!!!! het is apart en op zich ook duur, maar zoooooo lekker !o+.
alleen de portie die wiz aantoonde is veeeeel te weinig.
Vind je? Na 6 sushi's ben ik eigenlijk al vol.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sushi is zoooooooooooo lekker!!!!!!! het is apart en op zich ook duur, maar zoooooo lekker !o+.
alleen de portie die wiz aantoonde is veeeeel te weinig.
Bijna einde van de maand..dus bijna ook weer stufi erbij. Yes sir i can boogiequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:17 schreef WAik het volgende:
[..]
wiz, het is het einde van de studiefinancieringsmaand! en je hebt nog geld over!![]()
![]()
![]()
respect...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bijna einde van de maand..dus bijna ook weer stufi erbij. Yes sir i can boogie
Ach ja ...je moet het zo zien. Wie niet zoveel geld heeft, moet creatief zijn. Spaghetti met roomsaus en pesto kan ook wel erg lekker zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:22 schreef WAik het volgende:
[..]
respect...![]()
hier in (studenten)huis is iedereen-1 persoon blut...![]()
Ow ja, vandaag dus.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:25 schreef WAik het volgende:
* wizarddragon geniet nog even na van Faithless - We come one +senseo en gaat zo koken
tot laterz!![]()
alvast veel kijkbuisplezier met Eurovisie Songfestival, vooral die met die act van Bosnië-Herzegovina(oew wat was dat fout zeg!
Woeiquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een Bandana...
[afbeelding]
[afbeelding]
En kijk... artistiek verantwoord...
[afbeelding]
idd, smaakt dan nog extra lekker enzo! trouwens, als je later werkende bent + vriend erbij heb je sowieso tijd en geld zat om alles weer lekker in te halenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja ...je moet het zo zien. Wie niet zoveel geld heeft, moet creatief zijn. Spaghetti met roomsaus en pesto kan ook wel erg lekker zijn.
ik heb in eindhoven 18 sushi's, portie tempura en portie gegrillde kipfilet aan het spit opquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vind je? Na 6 sushi's ben ik eigenlijk al vol.
[afbeelding]
werkze bart enne tot snel!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef Cybart het volgende:
ik ga werken
fijne avond eenieder!
ik zal me radioke es wa zachter zettenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Slapen gaat niet met die teringherrie hier in de buurt![]()
dan heb jij de leuke buurtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r reed vanmiddag een stoet toeterende moslims voorbij, die met een luidsprekerinstallatie aan het verkondigen waren dat Mohammed vandaag z'n verjaardag vierde. [afbeelding]
Het zag er op zich wel grappig uit, allemaal mooie nieuwe kleine glimmende Yarissen en Cliootjes met vrouwen in hoofddoek en allemaal nieuwe mercedessen en volkswagen passaten met heren met witte mutsjes. En alles versierd met gele ballonnen en groene vlaggetjes..
Volgens mij waren het wel lieve geïntegreerde islamieten, het zag er allemaal oerhollands uit..
net of ze mijn Pai Mei onthooftquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Mn icoontje is best cool nu ik er zo eens wat langer naar kijk
Nog bedankt Jer
Het loopt nog niet echt storm he? Wordt het een avondje Twin Peaks of Song Festival?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik meende het dus serieus... als iemand langs wil komen vanavond, dan kan het met alle gemak van de wereld...
ik kan sowieso niet, zondag moek werken en ik heb geen vervoerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik meende het dus serieus... als iemand langs wil komen vanavond, dan kan het met alle gemak van de wereld...
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
ik kan sowieso niet, zondag moek werken en ik heb geen vervoer
Maar stel nou he, stel.. dat je wél zou kunnen, en jij mag kiezen, wat wordt het dan: Twin Peaks of Song Festival?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Wel een beetje kortdag Kugari, ik had namelijk best willen komen maar niet vanavond
ehm.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Maar stel nou he, stel.. dat je wél zou kunnen, en jij mag kiezen, wat wordt het dan: Twin Peaks of Song Festival?
Twin Peaks natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Maar stel nou he, stel.. dat je wél zou kunnen, en jij mag kiezen, wat wordt het dan: Twin Peaks of Song Festival?
dat wordt zappen...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:22 schreef Jerruh het volgende:
ehm.
dilemma.
.
Je kunt je schoolwerk natuurlijk ook bij Kug gaan doen!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Twin Peaks natuurlijk![]()
bwuh ik moet gewoon schoolwerk doen op zaterdagavond, life's a bitch
hahaha ik ga vanavond autocadtenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat wordt zappen...
[..]
Je kunt je schoolwerk natuurlijk ook bij Kug gaan doen!
Beavje!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
*weer aanwezig is*
Blubney!quote:
* beaverhausen is van mening dat rijmeneer veel te nieuwsgierig isquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:01 schreef XMN8R het volgende:
XMN8R is benieuwd waar Bever dan geweest is
hihiquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney!
Blubney In The Zonequote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:05 schreef blublub het volgende:
[..]
hihi [afbeelding]
*nog steeds op the hook up hupst*HOPLA
En Titatimmah is ook aanwezig!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef Timmah het volgende:
Hi
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Titatimmah is ook aanwezig!
Wat de ketelpot zegt, verwijt je jezelf!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* Beaverdinges is van mening dat rijmeneer veel te nieuwsgierig is
*ook is*quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:01 schreef XMN8R het volgende:
* Jerruh is benieuwd waar Bever dan geweest is
doe jij eens een beetje lievquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat de ketelpot zegt, verwijt je jezelf!.
ik was er al die tijd al hoor, maar ik snapte toch niet wat jullie zegdenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*ook is*
en waar beaver is, komt meteen blublub vanonder haar steen.
*op G_E wacht*
Opletten, die is er alquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
*op G_E wacht*
Beavje, weer jij als mode-expert niet het antwoord op het grote strakke-shirtjes raadsel? Ik zie toch vaak zat jongens in strakke shirtjes lopen die heus niet zo veel dikker zijn als ik. En kleiner dan small is er toch niet, lijkt me.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb ik (bij de nieuwe WE in E.) t-shirts maat small ipv medium gekocht, zitten ze nog vrij ruim. . Het dragen van strakke shirts is kennelijk niet voor mij weggelegd..
nou, zo onduidelijk was het nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:10 schreef blublub het volgende:
[..]
ik was er al die tijd al hoor, maar ik snapte toch niet wat jullie zegden
Ik meende het ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe jij eens een beetje liev
Er bestaat ook nog zoiets als XS oftewel Extra Small. En heet wassen is natuurlijk ook een optie. Verder zou je de kinder/tiener afdeling eens kunnen proberen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beavje, weer jij als mode-expert niet het antwoord op het grote strakke-shirtjes raadsel? Ik zie toch vaak zat jongens in strakke shirtjes lopen die heus niet zo veel dikker zijn als ik. En kleiner dan small is er toch niet, lijkt me..
brede schouders maken een shirt al snel wa strakker, evenals borstkas. of ze houden hun adem gewoon inquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beavje, weer jij als mode-expert niet het antwoord op het grote strakke-shirtjes raadsel? Ik zie toch vaak zat jongens in strakke shirtjes lopen die heus niet zo veel dikker zijn als ik. En kleiner dan small is er toch niet, lijkt me..
Tussen de snotterige kleutermaffia?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als XS oftewel Extra Small. En heet wassen is natuurlijk ook een optie. Verder zou je de kinder/tiener afdeling eens kunnen proberen.
nee.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:13 schreef Timmah het volgende:
Jullie gaan toch straks niet weer alleen maar over het songfestival praten he?
neuhquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik meende het ook niet, jij bent nooit zo nieuwsgierig als meneer L.
.
ah-ha!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney In The Zone
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet, jij bent nooit zo nieuwsgierig als meneer L.
.
Gelukkig.. dat is er tenminste 1quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee.
althans
ik niet.
ik kijk het niet
de kinder H&Mquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als XS oftewel Extra Small. En heet wassen is natuurlijk ook een optie. Verder zou je de kinder/tiener afdeling eens kunnen proberen.
*CD van ABBA op heeft staanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gelukkig.. dat is er tenminste 1
Abba is nog best OK...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*CD van ABBA op heeft staan. *
neuh grapje.
ik haat autokut.
ik kan gene polyline meer zien.
De truc is om op tijdstippen te gaan winkelen als de kleutermaffia niet aanwezig isquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tussen de snotterige kleutermaffia?.
autokut?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*CD van ABBA op heeft staan. *
neuh grapje.
ik haat autokut.
ik kan gene polyline meer zien.
De H&M is natuurlijk ook een optie. Maar ik denk niet dat G_E daar veel komt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:15 schreef blublub het volgende:
[..]
de kinder H&M
zeker,alleen k heb m nie opstaanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Abba is nog best OK...
* Scissor Sisters - Tits on the radio draai *![]()
Wil je een Strak Shirtje dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
autocad, tekenprogramma op de computer en een polyline is een lijn die bestaat uit meerdere lijntjesquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:17 schreef blublub het volgende:
[..]
autokut?
polyline?
*zich dom voelt*
niet bij de H&M????quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De H&M is natuurlijk ook een optie. Maar ik denk niet dat G_E daar veel komt.
ooohw....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
autocad, tekenprogramma op de computer en een polyline is een lijn die bestaat uit meerdere lijntjes,
tja, da is nou schoolwerk hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:23 schreef blublub het volgende:
[..]
ooohw....
weer wat geleerd!![]()
De eerste of de derdequote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik weet echt niet welk icoon ik moet nemen... De mensen op IRC zeggen die zwart-witte. Een deel van m'n msn-connectie zegt weer die roodachtige.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn schoolwerk gaat net weer even over andere dingetjesquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, da is nou schoolwerk haha
heb er alleen ff geen zin meer in
sutherland bij de H&M?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
Sutherland polo's maat S bij H&M zijn iig niét strak.
*heb*
De eerste danquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
De eerste of de derde
Ohnee... Sting.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:26 schreef blublub het volgende:
sutherland bij de H&M?
Gewoon variëren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik weet echt niet welk icoon ik moet nemen... De mensen op IRC zeggen die zwart-witte. Een deel van m'n msn-connectie zegt weer die roodachtige.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
*meekrijst met Hilary Duff*
Ik ben vandaag toevallig even bij de H&M naar binnen gelopen, die nieuwe naast de Bijenkorf. Maar ik ben toen snel gillend door gerend naar de WE, die er naast zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De H&M is natuurlijk ook een optie. Maar ik denk niet dat G_E daar veel komt.
Ja zoiets dacht ik al. Wat is er zo erg aan de H&M?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben vandaag toevallig even bij de H&M naar binnen gelopen, die nieuwe naast de Bijenkorf. Maar ik ben toen snel gillend door gerend naar de WE, die er naast zit..
Is Autocad langzamerhand niet heel ouderwets? Bij Industrieel Ontwerpen in Delft waren ze (toen ik afstudeerde, al weer ruim 3 jaar geleden) bij de eerstejaars al overgestapt op programma's als SolidWorks, waarbij je een ontwerp 3D in elkaar knutselt en de technische tekeningen er bijna automatisch uitrollen. Tenminste dat was het idee, of het ook werkte weet ik niet, ik was nog van de oude Autocad stempel. En presentatietekeningen maken met de hand, ipv met 3D studio of Maya.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
autocad, tekenprogramma op de computer en een polyline is een lijn die bestaat uit meerdere lijntjes,
De winkel is Eng ingericht, de mensen die er winkelen zijn nog Enger en de kleding die er hangt is het Engst.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Wat is er zo erg aan de H&M?
de technische tekeningen gaan nog steeds snel met autokut hoor haha maar op architectenbureaus werken ze idd al met andere programma's. en #D tekeningen maak ik het liefste nog altijd schetsmatig, dat gaat me beter af, aangezien ik een hardgrondige hekel heb aan mijn computer hehequote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is Autocad langzamerhand niet heel ouderwets? Bij Industrieel Ontwerpen in Delft waren ze (toen ik afstudeerde, al weer ruim 3 jaar geleden) bij de eerstejaars al overgestapt op programma's als SolidWorks, waarbij je een ontwerp 3D in elkaar knutselt en de technische tekeningen er bijna automatisch uitrollen. Tenminste dat was het idee, of het ook werkte weet ik niet, ik was nog van de oude Autocad stempel. En presentatietekeningen maken met de hand, ipv met 3D studio of Maya..
En de H&M in de Heuvelgalerie, vind je die ook Eng?of is dat die die nu dus naast de Bijenkorf zit?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De winkel is Eng ingericht, de mensen die er winkelen zijn nog Enger en de kleding die er hangt is het Engst.
De WE ernaast is lekker ruim opgezet, overzichtelijk ingericht, met GE-proof kleding en schattige winkeljongemannen die heel vriendelijk & behulpzaam maar toch niet opdringerig naar me toe komen rennen als ik een t-shirt of broek aan het uitzoeken ben..
.
Mjah... Ik vind schetsjes vaak toch ook een bepaalde uitstraling hebben die je met een computer nauwelijks kunt bereiken. En vaak gaat het daar toch om, met zo'n schets of tekening wil je een bepaald "gevoel" overbrengen, wat je hoopt daarna te kunnen materialiseren in een fysiek iets (prototype of product, dan wel een maquette of gebouw).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
3D tekeningen maak ik het liefste nog altijd schetsmatig, dat gaat me beter af, aangezien ik een hardgrondige hekel heb aan mijn computer hehe
H&M vind ik gewoon suf. De Bijenkorf vanmiddag trouwens ook hoor. Ze hadden bijna niks meer. Hangt er bijvoorbeeld nog maar één overhemd, een XL.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de H&M in de Heuvelgalerie, vind je die ook Eng?of is dat die die nu dus naast de Bijenkorf zit?
Maar bij de H&M laten ze je toch ook met rust en komen ze niet naar je toe rennen om je te 'helpen'?
precies! meestal worden zulke schetsen ook gewaardeerd door de docenten trouwens!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Ik vind schetsjes vaak toch ook een bepaalde uitstraling hebben die je met een computer nauwelijks kunt bereiken. En vaak gaat het daar toch om, met zo'n schets of tekening wil je een bepaald "gevoel" overbrengen, wat je hoopt daarna te kunnen materialiseren in een fysiek iets (prototype of product, dan wel een maquette of gebouw).
ja, die computerdingen zijn voor mij dan meer een soort extra stap tussen tekening met de hand en modelbouw in. Niet dat ik me nog met ontwerpen bezig hou.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies! meestal worden zulke schetsen ook gewaardeerd door de docenten trouwens!
en maquettes bouwen is ook super! alleen ik ben te grof om nauwkeurig te werken hehe
waarom nie?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ja, die computerdingen zijn voor mij dan meer een soort extra stap tussen tekening met de hand en modelbouw in. Niet dat ik me nog met ontwerpen bezig hou..
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
En nou hou ik verder mijn mond, want anders lijkt het erop alsof ik dit topic in mijn eentje aan het vullen ben. Kennelijk zitten jullie toch allemaal sneaky naar het Eurosongfestival te kijken..
Ik luister alleen maar... Wordt aan het werk gehouden door iemand...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Kennelijk zitten jullie toch allemaal sneaky naar het Eurosongfestival te kijken..
ja, wie zou dat nu zijn...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:08 schreef Jerruh het volgende:
grmbl.
pestkop!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:08 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja, wie zou dat nu zijn...![]()
nee, jij moet je bril eens opzetten...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pestkop!
hej!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
de mensen die er winkelen zijn nog Enger
JAJAquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
nee hoor, ik ben hier al de enige echte topickiller...
jah!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA![]()
Amenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!
100% pure topic killing jerry
and when I arrive at my destination, I'm gonna kill topic!
Omdat ik nu een stropdas-meneer ben die tegen een onzinnig hoog uurtarief zich overal tegenaan bemoeit in plaats van zelf iets te doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom nie?
haha ik ben zeer benieuwd naar je schetsenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat ik nu een stropdas-meneer ben die tegen een onzinnig hoog uurtarief zich overal tegenaan bemoeit in plaats van zelf iets te doen..
Spanje of Griekenlandquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
jah, ik zet mn geld op Belgie, zo na even de samenvatting gezien te hebben...
Maar dat IS het songfestival toch ook?...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het is net als ieder jaar, weer een doorgestoken kaart.
Volgens mij had Italie afgehaakt ofzo...slimme keuze van hen.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
is het niet verplicht om te deel te nemen als je kunt/mag deelnemen?
Eurovisie is kut, driewerf kut.
ja, beswel ja... een soort (slechte) shakira-kloon ofzo? :Squote:Op zondag 16 mei 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
wat een kutnummer
Yup...nummer 2 en 3 waren ook knudde.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:15 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
ja, beswel ja... een soort (slechte) shakira-kloon ofzo? :S
Onder het mom van: hoe haal je humor bij het songfestival ofzo?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb het gebeuren op BBC gevolgd. De commentators daar zijn zo droog.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:19 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Onder het mom van: hoe haal je humor bij het songfestival ofzo?
door iemand?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:25 schreef Neptune1984 het volgende:
haha, ik heb niet echt heel goed geluisterd moet ik zeggen... werd aan het werk gehouden door iemand...
Ah HAquote:Op zondag 16 mei 2004 00:30 schreef Neptune1984 het volgende:
uhm... ja... maar ik mocht hier geen details plaatsen...![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:36 schreef Twaalfje het volgende:
*meldt*
HOI!!
Ik wou dat jij twee hondjes was.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil niet meer alleen zijn
doe je wel moeite om niet meer alleen te zijn?quote:Op zondag 16 mei 2004 00:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil niet meer alleen zijn
Ik begrijp wat je bedoelt zeker na wat je de laatste dagen gebeurtquote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben gewoon ongelukkig
Lower your standards.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben gewoon ongelukkig
Ging je niet baden ofzo?? Of doe je een live-verslag vanuit je badkuip ofzo??quote:Op zondag 16 mei 2004 01:14 schreef Cazman het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hij zit in z'n vieze woordjes periodequote:Op zondag 16 mei 2004 01:16 schreef Remix het volgende:
twaalfse wat een grove-woorden-avatar
Sja hebben meer kinders als ze in de pubertijd komenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij zit in z'n vieze woordjes periode
Ik ben er al uit. Ik had niet zo erg veel zin in een badquote:Op zondag 16 mei 2004 01:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ging je niet baden ofzo?? Of doe je een live-verslag vanuit je badkuip ofzo??
En daar laat je dan een heel bad voor vollopen...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben er al uit. Ik had niet zo erg veel zin in een bad
Mjah, maar een bad hoef je minder te doen en kan je gaan liggenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:34 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
En daar laat je dan een heel bad voor vollopen...Een douche is dan veeeel sneller...
:P
onder een douche kun je zo gaan staan...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mjah, maar een bad hoef je minder te doen en kan je gaan liggen
En je hoef niks te doen. Gewoon...weken en nog meer liggen. muziekje erbij. beetje met de piel spelen, joint erbij, hertog jannetje. laptop, hometrainer, halters, spiegel, scheermes, schroevendraaier, worstepinnetjes, zonnebril en lenzenvloeistofquote:Op zondag 16 mei 2004 01:38 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
onder een douche kun je zo gaan staan...
(maar ik geef toe: liggen is wel lekkerder ja...)
M'n ma heeft laatst een bubbelmaakmachine gekregen, dus ik ga iets vaker nuquote:Op zondag 16 mei 2004 01:45 schreef DennisMoore het volgende:
En toch... heb ik eigenlijk liever een douche.
Bad is leuk voor ehm, 2x per maand ofzo.
uhm... neem je dat allemaal mee in bad?quote:Op zondag 16 mei 2004 01:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
En je hoef niks te doen. Gewoon...weken en nog meer liggen. muziekje erbij. beetje met de piel spelen, joint erbij, hertog jannetje. laptop, hometrainer, halters, spiegel, scheermes, schroevendraaier, worstepinnetjes, zonnebril en lenzenvloeistof
ben ik het mee eens, douche is gewoon lekker snel... bad word ik veel te lui van...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:45 schreef DennisMoore het volgende:
En toch... heb ik eigenlijk liever een douche.
Bad is leuk voor ehm, 2x per maand ofzo.
Yup, anders ga ik me vervelenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:47 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
uhm... neem je dat allemaal mee in bad?![]()
![]()
tjah... dat krijg je als je in bad gaat...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Yup, anders ga ik me vervelen
Ik eet vezelrijke chocoladekoekjes van de Aldi.quote:Op zondag 16 mei 2004 01:47 schreef Cazman het volgende:
M'n ma heeft laatst een bubbelmaakmachine gekregen, dus ik ga iets vaker nu
pas op, straks wordt je dik :squote:Op zondag 16 mei 2004 01:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik eet vezelrijke chocoladekoekjes van de Aldi.
Heb nog steeds flink ondergewicht...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:51 schreef Cazman het volgende:
pas op, straks wordt je dik :s
ik ken het... alleen is het enige nadeel van chocolade dat het graag puistjes tevoorschijn tovert...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb nog steeds flink ondergewicht...
IK heb nog wel wat. Niet veel meer en straks helemaal niet veel meerquote:Op zondag 16 mei 2004 01:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb nog steeds flink ondergewicht...
Hmz... nu je het zegt, ik heb ook nog 1 Ferrero Rocher...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
IK heb nog wel wat. Niet veel meer en straks helemaal niet veel meer
VRETEN!!quote:Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Hmz... nu je het zegt, ik heb ook nog 1 Ferrero Rocher...
Hij was lekker ja...quote:Op zondag 16 mei 2004 02:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
VRETEN!!
IK ga beneden nog een filmpje kijkenquote:Op zondag 16 mei 2004 02:05 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Hij was lekker ja...
ja. denk dat ik maar ga slapenquote:Op zondag 16 mei 2004 02:58 schreef Neptune1984 het volgende:
kan ik me wel voorstellen ja...
mijn avond was uhm... gewoontjes... niet echt iets speciaals gedaan... de tijd is wel omgevlogen, zie dat het al 3uur is...
Kom jij naar mij of ik naar jou?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
heeft iemand zin om iets te gaan doen vandaag?
jij woont zo ver weg. Dat trekt m'n bankrekening nietquote:Op zondag 16 mei 2004 11:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kom jij naar mij of ik naar jou?
mijn Bankrekening is dan ook een gruwelijke klootzakquote:Op zondag 16 mei 2004 11:26 schreef Semisane het volgende:
das ook niet lief van je bank rekening
misschien zou je "iets" wat beter kunnen definieren?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
heeft iemand zin om iets te gaan doen vandaag?
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:12 schreef beaverhausen het volgende:![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
pff, gisteren troy gezien, vond het vreselijk, sorry.
(Huis)Werkdagquote:Op zondag 16 mei 2004 12:35 schreef Cazman het volgende:
Huiswerkdag
Huiswerkdagquote:Op zondag 16 mei 2004 12:35 schreef Cazman het volgende:
Huiswerkdag
wie doet er dan ook zijn huiswerk op zo'n mooie dag als vandaag?!quote:Op zondag 16 mei 2004 12:50 schreef Cazman het volgende:
Stelletje lamme zielen!!!!!!!!!!!!
Ben ik eens bezig, is het nog niet goed...quote:Op zondag 16 mei 2004 12:50 schreef Cazman het volgende:
Stelletje lamme zielen!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |