Heb je de streepjescode wel meegestuurd, en je aankoopbon?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:11 schreef Rodelion het volgende:
Koop je een Gilette Mach 3 Turbo met een geel bonnetje waarmee je je geld terug kan krijgen van de fabrikant, vul je het in en wacht je af, wordt er maar niks op je rekening gestort!!
Iemand anders een soortgelijke ervaring met Gilette Mach 3 Turbo?
Jawel, dat ben ik niet vergeten, gelukkigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb je de streepjescode wel meegestuurd, en je aankoopbon?
Dan komt t vast wel goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:39 schreef Rodelion het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik niet vergeten, gelukkig
Dat hadden wij ook gedaan met een actie van Brise.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:29 schreef Rio het volgende:
Nog beter: met korting gekocht bij de Kruidvat ofzo, bonnetje en streepjescode teruggestuurd, krijg je mooi het echte bedrag gestort. Winst gemaakt dus
Wacht maar tot je mesjes moet kopen!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:35 schreef floopzz het volgende:
Ik heb paar weken terug daar geld van op mijn rekening gestort gekregen terwijl ik nooit iets had ingevuld. Prima actie![]()
Dan moet je de enveloppe helemaal vol stoppen met papier en dus zwaar ongefrankeerd terug sturen. Dan hoor je er niets meer van.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:26 schreef Eronymus het volgende:
heb je wel leesbaar geschreven???
(heb wel eens geld bijverdiend door adresen te typen.... waren allemaal van dat soort geld terug acties, je gegevens zitten nu in een database....!!! dus kun je straks weer lekker reclame ontvangen.... ow en als het niet leesbaar is helaas pindakaas)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |