Hehe nee ik ga geen hoofddoek dragen, Ben een M(an)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:52 schreef WebForce het volgende:
Zijn petjes uit?![]()
Wat moet je nu op je hoofd dragen? Hoofddoek?
Nee geen keppeltjes...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:54 schreef Graveland het volgende:
Doe als een jood, draag een keppeltje
Het was ook een kutgeintje dan he.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:55 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Nee geen keppeltjes...
ITO, denk even na of lees even goed. Volgens mij heeft de TS een bepaalde reden voor zijn vraag. Waarschijnlijk begrijpt hij zelf ook wel dat in de winter er meer mutsen worden gedragen dan in de zomer. Misschien stelt hij daarom ook wel de vraag hier omdat hij ze zelf niet kan vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:38 schreef Maffioso het volgende:
Het begint eindelijk een beetje zomer te worden en dan ga jij beginnen met mutsen dragen? Voor echt mooie mutsen had je beter in de winter kunnen kijken denk ik.
geloof me, ik WIL echt geen mutsen dragen hoor... Tis niet echt een keuze om het zo maar te zeggen...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:38 schreef Maffioso het volgende:
Het begint eindelijk een beetje zomer te worden en dan ga jij beginnen met mutsen dragen? Voor echt mooie mutsen had je beter in de winter kunnen kijken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |