Het enige wat hier gesloten wordt, zijn jouw longkleppen zodat je geen adem meer kunt halen en langzaam een pijnlijke dood sterft. Terecht.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:59 schreef El_Bartos het volgende:
laten we het sluiten
is dat een doodverwensing???quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:01 schreef oneindig het volgende:
[..]
Het enige wat hier gesloten wordt, zijn jouw longkleppen zodat je geen adem meer kunt halen en langzaam een pijnlijke dood sterft. Terecht.
Nou zeg, ook niet aardigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:01 schreef oneindig het volgende:
[..]
Het enige wat hier gesloten wordt, zijn jouw longkleppen zodat je geen adem meer kunt halen en langzaam een pijnlijke dood sterft. Terecht.
De nickname 'onaardig' was tot mijn spijt al in gebruik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:02 schreef Fluusje het volgende:
[..]
Nou zeg, ook niet aardig
Juist.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:01 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
is dat een doodverwensing???![]()
ik hoop dat je nog lang en ongelukkig leeftquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:04 schreef oneindig het volgende:
[..]
Juist.
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:05 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik hoop dat je nog lang en ongelukkig leeft
De moraalridder op 't witte paard. Ik hoop dat je er vanaf flikkert, met dodelijke afloop.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Das niet liev oneindig. Iemand doodwensen. Hoe leuk het ook is, het mag niet van de FAQ. DAAROM doen we dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |