Dus zelfs op de kinderdisco is het niet meer veilig.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:57 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
Mijne was met een paar van die 10-11 jarige kinderen die dachten patserig te zijn eentje rende prongelijk tegen mij aan, dus ik zeg: kijk is uit teringlijer, dus hij zo: jah sorry doe is normaal debiel!
Dus ik zeg: wat zei je?!, toen stompte ik hem een paar keer in zijn maag en in zijn gezicht, die kijkt nu wel uit voor hij tegen iemand aanrend
Dat is grappig, want?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:57 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
toen stompte ik hem een paar keer in zijn maag en in zijn gezicht
Omdat hij dacht stoer te zijn, heb ik hem een paar klappen verkochtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Dat is grappig, want?
Jij ben ook een Keiharde_Vechtersbaas, moet ik je slaan ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
Omdat hij dacht stoer te zijn, heb ik hem een paar klappen verkocht
Voor 50 cent zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
vet hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:08 schreef martinuhhh het volgende:
Zo jij bent echt wel vet stoer man
Gaf ik je daar toestemming voor, ff ban requesten.quote:
Stumpertje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef EL_Davidoff het volgende:
Dude ..... je foto staat gewoon publiekelijk te kijk hoor
does lievquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
Stumpertje.
supermegapoepievet gewoonquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
vet hè?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:04 schreef Keiharde_Vechtersbaas het volgende:
[..]
[b]toffe tags, echt ultrapoepittof[/sub]quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:12 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
[b]supermegapoepievet gewoon[/sub]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |