Creatine gebruikt hij 8 weken wel, 6 weken niet. Over het onderhouden na de opbouwfase zijn volgens hem de meningen verdeeld: de één zegt: op trainingsdagen 5 gram, de ander zegt: op trainingsdagen 3 x 5 gram, op rustdagen 1 x 5 gram...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Sowieso is 't een beetje veel creatine om dit wekelijks te slikken 4 keer in de week. Je moet een aantal dagen opbouwen en daarna een onderhoudsdosis slikken. En dat ook nog eens voor max. 2 maanden meen ik. Gebruikt hij het ook op de niet trainingsdagen?
Duidelijke no-go
Wat die andere zooi is weet ik niet.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind het iig goed dat je zo bezorgd bent om 'm!
Dat het door een sportarts is samengesteld wil niet zo heel veel zeggen natuurlijk. Met dit soort dingen zijn de meningen inderdaad nogal verdeeld zoals je zelf al aangeeft. Creatine te lang gebruiken achter elkaar kan problemen opleveren maar hij stopt 6 weken wat sowieso verstandig is.
Helaas denk ik dat je niet anders kan dan accepteren dat hij het gebruikt. De kans dat je hem eraf lult is toch minimaal. Als hij ook echt stopt met creatine zullen z'n spieren ook wel weer iets slinken en dat is nou net wat hij niet wilt denk ik.
Citaat van hemzelf:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is te veel, hij maakt zijn lichaam afhankelijk van suplementen, daardoor wordt het juist zwakker op termijn.
Dit kan absoluut geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:21 schreef Lllaura het volgende:
Mijn vriend fitnesst zo'n vier keer per week. Op trainingsdagen slikt ie:
- 's ochtends:
1 capsule HMB;
5 gr glutamine;
5 gr creatine;
- 's middags
5 gr glutamine;
5 gr creatine;
- 's avonds
5 gr glutamine;
5 gr creatine;
- Voor het trainen
2 capsules BCAA (aminozuur);
2 capsules HMB;
- Na het trainen
1 capsule HMB;
- Voor het slapen
2 capsules BCAA.
Dat is toch niet normaal?!![]()
Hij beweert bij hoog en laag dat het ab-so-luut niet slecht is en dat het puur gezonde supplementen zijn die geen kwaad kunnen. Maar ik geloof er niks van..!
Als je creatine gebruikt, zit je als het goed is in een groeifase. Dan moet je ververlies aan de kant zettenquote:Op zondag 16 mei 2004 13:13 schreef miki het volgende:
Ik denk dat het wel degelijk kwaad kan, dan heb ik het over de lange termijn.
HMB is inderdaad bedoeld om af te vallen, maar ik denk dat hij het gebruikt om vet na het trainen sneller af te voeren simpel gezegd.
Zo'n rotzooi is nooit gezond voor je!
Misschien is er een mod die 'm even een schopje wil geven..?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
Stel je vraag nog eens op het sportforum in het topic body-building. Denk dat ze daar je vraag goed kunnen beantwoorden.
das nog niet zo stellig te zeggen dat giftig zijn, toon mij de onderzoeken die dat aangeven... je vindt ze nl. niet! Ja, sommige muis onderzoeken, waarbij ze muisjes volgeladen hebben met vitamines, maar dan heb je het omgerekend naar mensen bijna over kilogrammen!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:50 schreef Megumi het volgende:
Er zijn met name bepaalde vitaminen die bij te veel giftig kunnen zijn. E bijvoorbeeld. Een goed gevarieerd dieet is het beste. Gezond en voldoende eten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |