fijn dat u dat ons op een forum als eerste mede deelt,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:53 schreef Putin het volgende:
Geachte toekomstige onderdanen,
Mijn naam is Vladimir Vladimirovitsj Putin. De functie die ik vervul is die van president van Rusland.
De Amerikanen maken er een zootje van in Irak, Europa loopt met de staart tussen de benen achter de Amerikanen aan. Het wordt tijd om orde op zaken te stellen!!
Daarom is nu de tijd aangebroken dat de echte grootmacht zijn vleugels spreidt. Binnenkort breekt het Tweede Russische Tijdperk aan en jullie zijn de gelukkigen die dat mee mogen maken.
Binnenkort zal het lijdzame Europa door de Russische stoomwals worden bevrijd, verzet u niet, verzet is zinloos.
Hoogachtend,
Kameraad Putin
Klonkskyquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:55 schreef Putin het volgende:
Welkom kameraad Klonk
U leert snel en dat waarderen wij enorm.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonksky
Ik ben zeer volgzaamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:58 schreef Putin het volgende:
[..]
U leert snel en dat waarderen wij enorm.
Kameraad Klonksky, u zult voor uw vroege trouw in deze prille strijd een beloning ontvangen! Bij deze nomineren we u voor de post Secretaris-Generaal van het Poliburo der Russisch-Nederlandse Federatiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben zeer volgzaam![]()
wat schuift dat, fijne dacia op de veluwe en een lada van de zaak ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:06 schreef Putin het volgende:
[..]
Kameraad Klonksky, u zult voor uw vroege trouw in deze prille strijd een beloning ontvangen! Bij deze nomineren we u voor de post Secretaris-Generaal van het Poliburo der Russisch-Nederlandse Federatie
Uiteraard is dat allemaal in het pakket opgenomen, je steunt de Russische zaak of je steunt hem niet, uw Lada wordt bovendien voorzien van spoiler en optionele wieldoppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat schuift dat, fijne dacia op de veluwe en een lada van de zaak ?
Overeengekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:12 schreef Klonk het volgende:
Waar moet ik tekenen ?
U heeft een leuk optrekje, Kameraadquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:22 schreef Klonk het volgende:
Heb gelijk mijn flat laten bewaken
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |