kijk je niet dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:11 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
LoL.
Gtst topic crew wie zijn dat ??
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:36 schreef Dada het volgende:
Ik vond het maar een kut uitzending. Het enige dat vermakelijk was was de ludo/martine verhaallijn. Maar dat onzin gezeik met laura en sil, kut. Ten eerste natuurlijk omdat sil niet dood is. Dat had gemoeten. Anders is het toch niet leuk? En dan die ommezwaai van laura die echt nergens op sloeg. Nee vond er weinig aan eigenlijk. En een ludo die in het stof bijt tja dat hoef ik niet te zien, tenzij hij uiteindelijk wint natuurlijk.
En waar had milan weer last van zeg, met zijn geschreeuw. Had leuk geweest als wendela hem bewusteloos had geslagen.
julliequote:Op woensdag 19 mei 2004 10:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee ik bedoel wie zijn de gtst crew
Ludo, de messiah van gtstquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:44 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Volgende topictitel moet over dit gaan
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:40 schreef janimie het volgende:
GTST #60: The Father, The Son and the holy Bodyguard
LOL hoe kom je eropdoe die maar
Dit topic is nog lang niet volquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:17 schreef Wytze het volgende:
Effe snel deze vol spammen en dan kunnen we door naar de volgende
Bijnaquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit topic is nog lang niet vol.
Neh De Father, the son and the holy bodyguardquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
GTST #60: Ludo, The Godfather of Meerdijk
Deze
Zeker mee geboren, ik wee niequote:Op woensdag 19 mei 2004 12:40 schreef janimie het volgende:
GTST #60: The Father, The Son and the holy Bodyguard
LOL hoe kom je eropdoe die maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |