Nou, voor sommigen wel, anderen zien het als een makkelijke carriere keuze met veel tijd voor sporten en leren en minimaal risicoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:16 schreef Megumi het volgende:
Leger is voor kneuzen die niets beters kunnen krijgen.
Dus jij zit nu in het leger begrijp ik n.a.v. je posting?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef paullo het volgende:
Leger is voor de mensen die het op school niet kunnen. En daarom maar het leger instappen om zo toch een centje te verdienen vervolgens een werkervaring van niks op te bouwen. Enigste voordeel adat je hebt is dat je veel reist. Alleen mogen ze reizen naar gebieden als Irak van mij wel voor zicht houden hoor.
Kun je niks meer en ben je van alle scholen afgetrapt ga dan het leger ingegarandeerd succes
Dit ben ik absoluut niet met je eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:16 schreef Megumi het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit ben ik absoluut niet met je eens.
Nee gelukkig niet. Ken wel mensen die erin zitten en mensen die er al weer uit zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus jij zit nu in het leger begrijp ik n.a.v. je posting?
Kneuzen worden nog eens niet toegelaten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:16 schreef Megumi het volgende:
Lachwekkend beperkte visie. Alsof er alleen maar 'zandhazen' en monteurs in het leger zitten. Ik kan me best voorstellen dat er hele interessante dingen te doen zijn in het leger op het gebied van communicatie, logistiek, militaire inlichtingen/analyse of zelfs taktiekontwikkeling.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:24 schreef paullo het volgende:
Leger is voor de mensen die het op school niet kunnen. En daarom maar het leger instappen om zo toch een centje te verdienen vervolgens een werkervaring van niks op te bouwen. Enigste voordeel adat je hebt is dat je veel reist. Alleen mogen ze reizen naar gebieden als Irak van mij wel voor zicht houden hoor.
Kun je niks meer en ben je van alle scholen afgetrapt ga dan het leger ingegarandeerd succes
Ook met de peace is het weldra afgelopen. Je kunt beter nu een legertraining in rust en vrede krijgen dan straks als kanonnenvoer het slagveld moeten opgaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Na decennia van hippies, nietsnutten, peace en vredesactivisten lijken de huidige scholieren weer een meer reëel wereldbeeld te hebben. Op de open dagen van de landmacht , die vandaag speciaal waren opengesteld voor scholieren hebben zich duizenden aangemeld als potentieel recruut.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Na decennia van hippies, nietsnutten, peace en vredesactivisten lijken de huidige scholieren weer een meer reëel wereldbeeld te hebben.
ga maar eens naar de KMA...kom je alleen op als je minimaal HAVO (+wiskunde) hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:50 schreef Stretto het volgende:
Kennen jullie iemand met een Havo of Vwo diploma die het leger ingaan?
My statement is made
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:16 schreef Megumi het volgende:
Ah kijk mensen, een weigeraar die het niet aandurfde.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:03 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:06 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah kijk mensen, een weigeraar die het niet aandurfde.
Dat zeg ik, een weigeraar die te bang was om gepest te worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]Je bedoelt de verveling, het rukken met 'maten', het kaarten, het zuipen?
Oh ja. Of iemand die al wel had nagedacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:08 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een weigeraar die te bang was om gepest te worden.
Ja, een vriend van mij heeft vwo gedaan en gaat naar de KMA om een officiersopleiding te doen. De divisie luchtmobiele brigade is hijzelf in geinteresseerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:50 schreef Stretto het volgende:
My statement is made
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:50 schreef Stretto het volgende:
My statement is made
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |