abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19211206
- of je zit achterop bij iemand op de motor (knopje home) en opeens stapt de bestuurder af en het spel van de gene die achter op zit loopt dan vast
- in de laatste versie van mta knallen de auto's waar jij in rijd eerder bij tegenstander dan bij jou!
- je rijd rond in je woest bolide en vervolgens zie je opeens een auto vertikaal in de weg zitten

paar kleine bugs maar dat boeid eigenlijk niet .. want het spel is echt meesterlijk..

owh ook wel grappig is dit..

maak een private server (stunt) connect vervolgens met een paar kameraden en speel ff. zeg vervolgens tegen je kameraden dat de server gaat omzetten naar een normale server ( met wapens) alleen sluit het spel niet af, druk gewoon op alt+tab om naar windows te gaan, zodat je gta op de taakbalk heb liggen.. zet de server om naar de wapens server en connect met mta naar dei server. ga vervolgens weer met alt+tab terug naar je spel. wat is er nu gebeurt? je bent geconnect als een wapengame maar de auto's van de stuntserver zitter er nog gewoon in. gevolg is dat als je in een helicopter zit je kameraden hem zien als b.v. een motor..zie je het al voor je.. een moter die door de lucht heen vliegt??
Dit keer zonder signature
  dinsdag 18 mei 2004 @ 09:38:25 #52
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19211260
Kon ik dit maar met de playstation
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19211456
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:38 schreef bugeye het volgende:
Kon ik dit maar met de playstation :'(
Jullie krijgen het spel eerder op de PS2. Dus wij hebben internet

Eerlijk verdeeld
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:30:37 #54
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19217702
quote:
Op maandag 17 mei 2004 23:11 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Welke versie? 1.0 of 1.1
1.0
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_19217733
Hou er rekening mee dat er ook gecheat wordt waardoor je wazige dingen krijgt. Mensen die te voet sneller zijn dan de snelste wagen en kunnen vliegen met rijdend spul. Mensen die zich even uit het spel terugtrekken (pausing). MTA is niets meer dan een 'poort' en niet cheat-proof. Goede servers hebben actieve admins die cheaters kicken/bannen. Daar heb je minder van die wazige dingen (en minder game crashes!)

Laat je niet afschrikken door glitches. Over het algemeen is het verdomd leuk spelen online. De auto's mogen wat mij betreft inderdaad iets minder snel vlam vatten, spelers iets minder snel dood, en de verschillende personages mogen beter worden uitgebalanceerd qua wapens. Die Mexicanen en matrozen zijn onoverwinnelijk onderhand terwijl die 'hooligan' het moet doen met een hamer en een uzi. Wat betreft spawnpoints, die bij het vliegveld vind ik irritant. Je ziet nogal eens dat iedereen een beetje binnen rondhangt.

Iets irritants van GTA zelf -en ik hoop dat dat in SA is opgelost- zijn de 'kalme' sequences. Als je in een auto stapt terwijl je onder vuur wordt genomen zie je je mannetje ineens alle tijd nemen. Als je wilt vuren dan zie je je mannetje soms snel handelen, maar soms neemt ie ook daar alle tijd voor. Vuren met een revolver? Na een paar schoten laat ie het wapen weer zakken alsof er niets aan de hand is. Ook als ie geraakt is 'bevriest' ie even, oftewel als je 1 keer geraakt wordt dan kun je niets meer. Dat is de manier waarop goede spelers hoge frag-scores halen: je zorgt ervoor dat je blijft raakschieten, zonder pauze. Je tegenstander kan niets meer. Nou ja, op de trage sequences bij bijv. instappen is de rest iets wat alleen naar voren komt bij online spelen en daar is GTA-VC als single player game eigenlijk niet op afgestemd.

Hoe dan ook, kom af en toe lekker online gamen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  Admin donderdag 20 mei 2004 @ 01:38:27 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19260958
is een beetje uitgestorven momenteel
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_19261296
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 01:38 schreef Danny het volgende:
Je doet er niets aan als alles functioneert
pi_19261425
quote:
Wat wil je: de gemiddelde MTA speler is 15 jaar oud (|:(). Die liggen nu allang in bed .

Verder wel een zeer leuke aanvulling op GTA, speel het inmiddels al een tijdje en het wordt steeds leuker naarmate je meer bugs kent en kunt exploiten . Cheaters en modders heb ik gelukkig geen last van aangezien ik me eigen server draai op me UT campus lijn (kom gerust 's lang op 130.89.160.100 poort 2003).
Goede mod , wat mindere spelers soms
pi_19261500
Het was een vreselijke avond in Vice City. Terwijl ik in een bloodring sportwagen rondreed zag ik plots een auto uit het wegdek steken. Fok.nl zag ik in de tag en ik dacht 'hey..' Nou ja, even praatje gemaakt enzo, totdat ik ineens werd geramd. Zomaar. Mijn mooie auto had een deuk! Dat was nog niet alles, de onverlaat schoot mijn banden aan flarden zodat ik niet meer kon rijden. Tja, toen moest ik wel schieten...
pi_19278981

Ik BLIJF maar deze foutmelding krijgen.... (op een niet-gemodde versie)

Heb vandaag trouwens de Liberty City mod gedownload... BRILJANT! De hele stad van de vorige GTA overgezet naar Vice City formaat....

[ Bericht 42% gewijzigd door Kaensterle op 20-05-2004 22:03:21 ]
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19280979
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 02:05 schreef Keromane69 het volgende:
Het was een vreselijke avond in Vice City. Terwijl ik in een bloodring sportwagen rondreed zag ik plots een auto uit het wegdek steken. Fok.nl zag ik in de tag en ik dacht 'hey..' Nou ja, even praatje gemaakt enzo, totdat ik ineens werd geramd. Zomaar. Mijn mooie auto had een deuk! Dat was nog niet alles, de onverlaat schoot mijn banden aan flarden zodat ik niet meer kon rijden. Tja, toen moest ik wel schieten...
Was dat die bestelbus die daar in de grond stak
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_19284321
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:54 schreef Kaensterle het volgende:
[afbeelding]

Ik BLIJF maar deze foutmelding krijgen.... (op een niet-gemodde versie)
Die foutmelding moet verdwijnen nadat je op 'reset game path' hebt geklikt. Anders zou ik het niet weten..
pi_19284935
kun je mta spelen met een gecrackte versie
pi_19285038
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:35 schreef Czech het volgende:
kun je mta spelen met een gecrackte versie
Psssst......ja
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:16:47 #65
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19285227
quote:
hoe is het eigenlijk afgelopen met jerney kaagman die fok aanklaagde?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_19285504
...in het havengebied waarna een vrachtwagen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')