ofquote:Name: Windows Client/Server v0.3r2 Size: 0.94 MB
This is the updated full installation package MTA:VC 0.3r2, including the 'radar' bug fix. You can just install this one. If you already have MTA:VC 0.3, please uninstall and reinstall this MTA:VC 0.3r2 version.
Windows Server of de Windows Client server?quote:Name: Windows Server v0.3.1 Size: 0.13 MB
This is the Windows dedicated server for MTA:VC 0.3.1. If you're experiencing problems, please -redownload- the windows server.. it may have been updated after you've downloaded it!
Ik hoop je te zienquote:Op maandag 17 mei 2004 17:53 schreef Keromane69 het volgende:
Hehehe, no prob. Misschien kom ik je tegen...
In MTA ben ik (TTC)DeNiro . Always on the run met m'n ouwe P600 gezien de framerate in combat naar 3fps dropt, maar als ik m'n kans schoon zie... Heerlijk om met volle vaart op een straatgevecht in te rijden. Voor sommigen 'the finishing touch' zeg maar.
Welke versie? 1.0 of 1.1quote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb GTA VC weer geinstalled + online mod(ook al gespeeld).
Weet iemand waar je no-cd crack kan krijgen? Want mijn PC cd-rom speler maakt heelveel lawaai als je in een auto zit,
thnx
Ja best wazig. Ik heb full install zodat muziek ook van HD zou worden gespeeld. Toch plukt ie het van CD.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb GTA VC weer geinstalled + online mod(ook al gespeeld).
Weet iemand waar je no-cd crack kan krijgen? Want mijn PC cd-rom speler maakt heelveel lawaai als je in een auto zit,
thnx
Daarom speel ik het nu even niet meer. Of je rijd/ vliegt. 2 pistool kogeltjes en je auto vlammed!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef Ra-z het volgende:
net gespeeld... volop vage dingen nog :/
je schiet hele clips op mensen (met zon volautomaat) en ze gaan niet dood.. ( bloeden wel.. )
sommige mensen die staan echt ineens naast je met een ketting zaag zagen 2 keer en ben dood...
na 3 keer zijn hun nog steeds niet dood :/
dat is verschrikkelijk irritant.. ze weten van het probleem af.. dus hopen dat het in 0.4 is opgelost.. volgens mij heeft het ook veel te maken met de snelheid van je verbinding..quote:Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef Ra-z het volgende:
net gespeeld... volop vage dingen nog :/
je schiet hele clips op mensen (met zon volautomaat) en ze gaan niet dood.. ( bloeden wel.. )
sommige mensen die staan echt ineens naast je met een ketting zaag zagen 2 keer en ben dood...
na 3 keer zijn hun nog steeds niet dood :/
of je rijd rond en je word ineens car jacked ook leuk :/quote:Op maandag 17 mei 2004 23:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk irritant.. ze weten van het probleem af.. dus hopen dat het in 0.4 is opgelost.. volgens mij heeft het ook veel te maken met de snelheid van je verbinding..
ik speel mta al een tijdje en heb veel versie gespeeld.. maar er is heel wat verandert in de loop van de versie.. dus ik neem aan dat het zeker goed komt..
de vorige versie van mta toen zweefde de personen over je beeld..
ook een hele nare bug is dit.. als je in een auto zit en je stapt uit terwijl hij nog rijd, dan rijd de auto een stuk verder bij jou.. terwijl hij bij de tegenstanders gelijk stil staat.. hierdoor komt de zelfde auto op 2 verschillende plekken te staan.. is soms wel een vreemd gezicht... loopt de persoon gewoon kats langs de auto heen.. en in de middel of nowhere komt er opeens een auto te staan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |