abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19165347
Vastlopen wisselt. Jammer maar helaas. Soms kun je uren spelen zonder vastlopen, soms om het uur. Mensen, dit is een gratis Mod. Gratis. Je kunt er een hoop lol mee hebben, maar verwacht geen uitgebalanceerde zooi. Gratis. En voldoende om uren spelplezier te hebben. Als je een vastloper zo nu en dan voor lief neemt. In de meeste gevallen blijf je trouwens connected met de game.

@BMWM3: ??? Als je vanuit ASE connect met een server krijg je de MTA console te zien. Zoniet dan heb je iets niet geinstalleerd.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_19174429
(moment, tutorial onderweg)
pi_19174611
Heb MTA en ASE gedownload en geinstalleerd!
pi_19174717
Bij deze wat screenshots hoe je het doet.

Je moet MTA client hebben geinstalleerd en All Seeing Eye. Zie openingspost.

Je start All Seeing Eye op:

In de linker kolom staat MTA wellicht al. Zoniet, klik met rechtermuisknop in dat venster waar pijl 1 naar wijst, en kies vervolgens 'configure games' (2)

-

Scroll naar Multi Theft Auto, selecteer die. Kies een nickname en browse evt. naar je MTAClient.exe

-

Multi Theft Auto staat tussen de Eye servers. Klap dat ding open en selecteer 0.3.

-

Klik in het rechter venster (waar evt al servers te zien zijn) met de rechtermuisknop. Kies 'Refresh Whole List'. Wanneer dit klaar is (met evt nag-screens 'register now, learn more, buybuy') kun je het beste nogmaals rechtermuisknop klikken, en dan 'Ping Whole List'. Je krijgt dan betere ping-scores te zien.

-

Kies een server met goede ping (laag is beter, 'ping' is de connectiesnelheid). Klik met de rechtermuisknop op die server en kies 'connect as player'

-

De MTA console wordt geopend en je bent met de server verbonden.
Klik op Start Game (Game versie lekker op 1.0 laten staan)

-

Mogelijk krijg je deze melding. Niks van aantrekken en op OK klikken.

-

Klik (indien je voorgaande melding hebt gehad) op 'Reset Game Path'. Klik op OK (2). Klik weer op Start Game.

-

Een dialogbox wordt geopend. Browse evt naar de map waar je gta-vc.exe staat, als ie daar nog niet naar wijst. Klik op Open.

-

That's it. GTA-VC start nu in multiplayer mode.

Happy hunting!

Enne PS, hou je ping in de gaten (F11 in game). Servers kicken meestal mensen met te hoge ping. Zoals ik al eens schreef ligt het bij mij aan Zonealarm, maar er is geen touw op te trekken. Soms gaat het prima, soms moet ik ZA uitschakelen .
pi_19174766
Hmm, GTA online spelen, dit topic bewaar ik even..
pi_19197126
Bedankt voor je uitleg Schouderklop!

Nu doe ik "Connect as Player" en krijg ik de onderstaande venster

Klopt dit?
pi_19198472
ALs je een SERVER wilt gaan draaien wel ja, maar ik denk dat je de CLIENT wilt. Dus even MTA client downloaden en installeren, aan de server heb je niets.

PS, hier staat ook een uitgebreide tutorial:

http://vice-pc.vicecityunleashed.com/Client_mta.php

[ Bericht 39% gewijzigd door Keromane69 op 17-05-2004 17:30:03 ]
  maandag 17 mei 2004 @ 17:28:42 #33
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_19198645
MTA wil ook nog wel problemen geven als je mods hebt geinstalleerd. Dus zorg er voor dat je backup files maakt voordat je die gaat modden. Bij mij begon MTA namelijk te zeiken dat sommige files gemod waren en kon daarom niet opstarten..
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_19198760
MTA Client heb ik al gedownload. er komt geen schermpje voor om start game te doen
pi_19198761
Sommige server admins en spelers willen ook wel eens klagen als je op een pure server met een mod gaat zitten. Ongewenste mods en cheats kunnen zorgen gamecrashes bij anderen.

Er zijn servers waar mods zijn toegestaan. Er zijn servers waarvoor je een mod moet installeren (bijv. 'den Transporter' die ik eerder al eens aanhaalde).

Maar inderdaad, altijd backups maken.
pi_19198906
@BMW:

Gezien je screenshot had je de server geinstalleerd en niet de client.

Hier haal je MTA client:
http://www.mtavc.com/downloads.php?file_id=60

Als je MTA hebt geinstalleerd dan start je All Seeying Eye op. De MTA client start je niet handmatig, tenzij je met de hand een ip adres + port weet in te kloppen (bijv. bij LAN gaming).

PS Ik zie nu dat de package zowel server als client in zich heeft. Volgens mij ben je naar de verkeerde exe gebrowsed in All Seeing Eye bij de configuratie om MTA te draaien. Controleer dit eens, rechtermuisknop in linker schermpje van ASE, en dan configure games, en dan naar MTA.
pi_19198964
Welke heb ik dan nodig?
quote:
Name: Windows Client/Server v0.3r2 Size: 0.94 MB
This is the updated full installation package MTA:VC 0.3r2, including the 'radar' bug fix. You can just install this one. If you already have MTA:VC 0.3, please uninstall and reinstall this MTA:VC 0.3r2 version.
of
quote:
Name: Windows Server v0.3.1 Size: 0.13 MB
This is the Windows dedicated server for MTA:VC 0.3.1. If you're experiencing problems, please -redownload- the windows server.. it may have been updated after you've downloaded it!
Windows Server of de Windows Client server?
pi_19198979

Deze dus. Volgens mij wijst het pad naar de server exe en niet MTAclient.exe
pi_19199010
je moet Windows Client/Server package hebben en niet Windows dedicated Server.

Die eerste dus.
pi_19199026
Ah eindelijk doet hij het. Mag ik je aub bedanken. Een echte grote schouderklop aan je. Niet waar?
pi_19199125
Hehehe, no prob. Misschien kom ik je tegen...

In MTA ben ik (TTC)DeNiro . Always on the run met m'n ouwe P600 gezien de framerate in combat naar 3fps dropt, maar als ik m'n kans schoon zie... Heerlijk om met volle vaart op een straatgevecht in te rijden. Voor sommigen 'the finishing touch' zeg maar.
pi_19199273
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:53 schreef Keromane69 het volgende:
Hehehe, no prob. Misschien kom ik je tegen...

In MTA ben ik (TTC)DeNiro . Always on the run met m'n ouwe P600 gezien de framerate in combat naar 3fps dropt, maar als ik m'n kans schoon zie... Heerlijk om met volle vaart op een straatgevecht in te rijden. Voor sommigen 'the finishing touch' zeg maar.
Ik hoop je te zien

Ik ben BMWM3
pi_19203138
Ik hoop jullie ook neer te mogen knallen, of samen te teamen .
TheGeneral @ All Seeying Eye & Vice City
  maandag 17 mei 2004 @ 22:36:16 #44
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_19205139
Ik heb GTA VC weer geinstalled + online mod(ook al gespeeld).

Weet iemand waar je no-cd crack kan krijgen? Want mijn PC cd-rom speler maakt heelveel lawaai als je in een auto zit,

thnx
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_19205700
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:

Weet iemand waar je no-cd crack kan krijgen? Want mijn PC cd-rom speler maakt heelveel lawaai als je in een auto zit,

thnx
Welke versie? 1.0 of 1.1
pi_19205777
quote:
Op maandag 17 mei 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:

thnx
Ja best wazig. Ik heb full install zodat muziek ook van HD zou worden gespeeld. Toch plukt ie het van CD.
pi_19205808
net gespeeld... volop vage dingen nog :/

je schiet hele clips op mensen (met zon volautomaat) en ze gaan niet dood.. ( bloeden wel.. )

sommige mensen die staan echt ineens naast je met een ketting zaag zagen 2 keer en ben dood...

na 3 keer zijn hun nog steeds niet dood :/
pi_19205840
quote:
Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef Ra-z het volgende:

je schiet hele clips op mensen (met zon volautomaat) en ze gaan niet dood.. ( bloeden wel.. )

sommige mensen die staan echt ineens naast je met een ketting zaag zagen 2 keer en ben dood...

Daarom speel ik het nu even niet meer. Of je rijd/ vliegt. 2 pistool kogeltjes en je auto vlammed!
pi_19205915
quote:
Op maandag 17 mei 2004 23:16 schreef Ra-z het volgende:

dat is verschrikkelijk irritant.. ze weten van het probleem af.. dus hopen dat het in 0.4 is opgelost.. volgens mij heeft het ook veel te maken met de snelheid van je verbinding..

ik speel mta al een tijdje en heb veel versie gespeeld.. maar er is heel wat verandert in de loop van de versie.. dus ik neem aan dat het zeker goed komt..

de vorige versie van mta toen zweefde de personen over je beeld..

ook een hele nare bug is dit.. als je in een auto zit en je stapt uit terwijl hij nog rijd, dan rijd de auto een stuk verder bij jou.. terwijl hij bij de tegenstanders gelijk stil staat.. hierdoor komt de zelfde auto op 2 verschillende plekken te staan.. is soms wel een vreemd gezicht... loopt de persoon gewoon kats langs de auto heen.. en in de middel of nowhere komt er opeens een auto te staan..
Dit keer zonder signature
pi_19208202
quote:
Op maandag 17 mei 2004 23:21 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

dat is verschrikkelijk irritant.. ze weten van het probleem af.. dus hopen dat het in 0.4 is opgelost.. volgens mij heeft het ook veel te maken met de snelheid van je verbinding..

ik speel mta al een tijdje en heb veel versie gespeeld.. maar er is heel wat verandert in de loop van de versie.. dus ik neem aan dat het zeker goed komt..

de vorige versie van mta toen zweefde de personen over je beeld..

ook een hele nare bug is dit.. als je in een auto zit en je stapt uit terwijl hij nog rijd, dan rijd de auto een stuk verder bij jou.. terwijl hij bij de tegenstanders gelijk stil staat.. hierdoor komt de zelfde auto op 2 verschillende plekken te staan.. is soms wel een vreemd gezicht... loopt de persoon gewoon kats langs de auto heen.. en in de middel of nowhere komt er opeens een auto te staan..
of je rijd rond en je word ineens car jacked ook leuk :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')