heeee da's ook een goeie.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:20 schreef Luchtbel het volgende:
Als je een grote piraat alla hook wil..... vroeger had een ouder een keer op een feestje waar ik was, zo'n klauw gebruikt waar je papiertjes mee van de grond kan rapen enzo, als haak.
Ik was erg onder de indruk, leuker dan een gewone haak, die vader kon echt dingen oprapen.
Je kunt voor de printer een speciaal soort papier kopen, wat je op textiel kunt strijken. Op een vel kun je minstens twintig doodskoppen krijgen, dus meer dan genoegquote:Op zondag 16 mei 2004 23:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor transfervellen bedoel je, miss dynastie?
Nee, dat klopt.... maar (ik verzin maar wat hoor) misschien kun je zwarte vlaggetjes printen en die op een witte ondergrond strijken. Dan kun je in dat vlaggetje een doodskop maken (eigenlijk dus een gat in je patroontje, omdat een printer niet wit print, maar dat is geen probleem)quote:Op zondag 16 mei 2004 23:28 schreef lady-wrb het volgende:
aha
maar misschien stel ik nu een hele domme vraag hoor (wij hebbe namelijk geen printer)
ik wil dus witte doodskoppen, maar volgens mij zit dr geen witte inkt in cartridges.
grijs geen optie?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:28 schreef lady-wrb het volgende:
aha
maar misschien stel ik nu een hele domme vraag hoor (wij hebbe namelijk geen printer)
ik wil dus witte doodskoppen, maar volgens mij zit dr geen witte inkt in cartridges.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |