abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1357180
In de krant stond dit artikel, er is dus 1 overlevende, een meisje van 10 jaar, 70 % van haar lichaam heeft derdegraads brandwonden, ze is in levensgevaar. Ze heeft geen ouders meer..en geen broertjes en zusjes want die zijn dus omgekomen..Een kind van 10 kan toch niet zonder zijn familie?

Artikel

Nederlanders omgekomen bij tunnelongeluk
DEN HAAG (ANP) - Bij een auto-ongeluk maandagmiddag in een verkeerstunnel in Oostenrijk is vermoedelijk een Nederlands gezin om het leven gekomen. Het gaat om vier of vijf mensen. Eén dochter werd al brandend uit de auto geslingerd en ligt zwaargewond in een ziekenhuis in Graz.

Uit restanten van de nummerplaten concludeerde de politie dat het mogelijk om een in Nederland toegelaten voertuig gaat, meldt het Oostenrijkse persbureau APA. Een automoblist zou de vlammen op het brandende kind met blote handen hebben gedoofd. De lijken zijn onherkenbaar verbrand.

Het ongeluk gebeurde op de autosnelweg A9 in de 8,3 kilometer lange Gleinalmtunnel, 25 kilometer ten noordwesten van Graz. Volgens een woordvoerster van de ANWB-Alarmcentrale in München kwam een Oostenrijkse auto uit de tegengestelde richting op de verkeerde weghelft terecht, waardoor deze bovenop de Nederlandse wagen botste. Dit was ruim twee kilometer van de noordelijke ingang van de tunnel.

Beide auto's vlogen onmiddellijk in brand. De drie inzittenden van de Oostenrijkse auto raakten zwaargewond.

pi_1357188
Dem slotje topic was dr al maar niet gezien...
pi_1357198
Ach, tuurlijk kan ze leven zonder familie. Zo'n kind is getekend voor het leven en zal een verschrikkelijke tijd medemaken, maar er misschien zelfs sterker uitkomen.
Wittgenstein
pi_1357206
Gezin uit de Achterhoek hoorde ik
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 16:46:34 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1357209
Oostenrijk en tunnels....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_1357219
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:46 schreef Frutsel het volgende:
Gezin uit de Achterhoek hoorde ik
Heteren..
  dinsdag 7 augustus 2001 @ 17:03:00 #7
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1357355
Treurig, maar niets aan te doen. De wereld kan niet veilig gemaakt worden.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1357676
Tragisch ongeluk

veel mensen zijn van mening dat ze beter ook dood had kunnen zijn...
ik vind dat ze blij mag zijn dat ze nog leefd....
ook al zal er een hele zware periode aan breken...

take care

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_1358362
Ik vind dat die mensen dan maar naar Oostenrijk moeten gaan en haar dan in haar gezicht vertellen dat ze beter dood had kunnen zijn. Weet ze dat ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')