Ik zou zo iemand de huid vol schelden. "Hallo! Jij was toch asociaal he?"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hier is ongeveer hetzelfde gebeurd, een meisje in de klas moest in een toneelstuk een 'asociaal figuur' spelen. Stapt ze op me af: "Zeg, heb jij toevallig nog een asociaal t-shirt over?"
ik:
"Ja, ik moet een asociaal figuur spelen, en ik dacht, jij hebt vast wel wat asociale kleren"
Goed, ik heb haar maar een oud Jackass t-shirt meegegeven (mét winkelwagentje erop), en het hele gebeuren heeft me een bioscoopbon opgeleverd, dus okay
Spul van Diesel, gsus, replay, g-star, evisu etc.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:24 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat draag je nu dan?
heb ik 1 ding op te zeggen:quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Spul van Diesel, gsus, replay, g-star, evisu etc.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef classpc het volgende:
[..]
Check de tweede foto en dan het oor van die gast
En waar loop jij inquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
heb ik 1 ding op te zeggen:![]()
De mijne?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef cerror het volgende:
Je userfeauteau
Dank je.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
heb ik 1 ding op te zeggen:![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:01 schreef EL_REY het volgende:
he sjonnie....psstt........
zilveren broek verhuren?![]()
![]()
![]()
![]()
Die vind je ook niet bij de C&A.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:18 schreef Moja het volgende:
zilveren broek waar vind je die danben er nog nooit een tegengekomen
![]()
C&A heb ik nooit genoemd maar ok. Hier in Amsterdam vind ik dat trouwens wel meevallen dr lopen hier erg vage types rond maar het kan erger.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Die vind je ook niet bij de C&A.
Als ik trouwens zie waar de gemiddelde Hollandse boerenlul in loopt dan ben ik blij dat er nog mannen zijn die zorg aan hun kledingkeus besteden in plaats van altijd maar datzelfde overhemd van de H&M of C&A
Laat staan alle beta-studenten met te strakke spijkerbroeken, kisten of bergschoenen, onregelmatige baardgroei, staarten, oude foute brillen en metal t-shirts. Als er iets slecht is voor mijn humeur is het wel een club van dat soort figuren.
Dat heb ik ook. Alles kan mijn humeur verpesten. Kinderen, bejaarden, zwervers, files, metal-nerds, baco-boys en niet te vergeten ik zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:58 schreef Moja het volgende:
[..]
en als iemands kledingskeuze je humeur kan verpesten heb jij maar een zwaar leven![]()
C&A is wel zo'n beetje het duurdere segment voor mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:39 schreef nozem het volgende:
Als ik trouwens zie waar de gemiddelde Hollandse boerenlul in loopt dan ben ik blij dat er nog mannen zijn die zorg aan hun kledingkeus besteden in plaats van altijd maar datzelfde overhemd van de H&M of C&A
Wasquote:Op zondag 20 juni 2004 18:29 schreef AltamirA het volgende:
SKv is echt zo'n japie die geen kledingstijl heeft, maar enkel een kledingmerk.
Je snapt het niet he, als ik bedoelde was dan schreef ik wel was.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Was![]()
neee die zilveren broeken dat was vroegah...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Xebrozius het volgende:
Dus je draagt Evisu en zilveren broeken?
Dat is net zoiets als iemand die lelijk is EN stinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |