Weet je, het boeit me eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef classpc het volgende:
tis gewoon naaierig.
dat gasten jouw kleren willen lenen zodat ze er aso uit kunnen zien.
Ik had gezegd: Hou deze kleren aan, dan kun je er zo heen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:25 schreef koston het volgende:
Wie draagt er dan ook zilveren broeken?
Niks, vond het wel vreemd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef Markster het volgende:
WAT IS JE PROBLEEM DAN.
volgens mij vind je het een aanval op je ego!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Niks, vond het wel vreemd.
En vervolgens gaat ie een topic openen om te zeiken dat hij afgezeken wordt.... lijkt me ook redelijk kansloos moet ik zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef Skv het volgende:Whehe, een kansloos figuur zeikt op mij
Als ik me van mensen als jij wat aan ging trekken, kon ik me net zo goed direct ophangen
ik ken dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Dat zijn dus míjn mooie kleren die ze daar uit staan te lachen![]()
Mijn leven is nog steeds vreemd, heel vreemd. en ik snap er geen fuck van... miss maar beter ook!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Skv het volgende:
Ik draag het ook niet meer, gelukkig
Tsjah, wat was het leven nog vreemd toen ik in de brugklas zat..
vroegáh is typisch iets puberaalsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Ik droeg vroegáh
Check de tweede foto en dan het oor van die gastquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
Nouja, heb ff foto's gemaakt
Toch wel heel erg eigenlijk
[afbeelding]
Maat van me in geleende shit
[afbeelding]
Nogmaals
[afbeelding]
Shirt
[afbeelding]
Shirt
[afbeelding]
Ook een soort zilveren broek, alleen is deze zwart glimmend en die andere zilver glimmend
[afbeelding]
Schoenen
wat draag je nu dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Skv het volgende:
Ik draag het ook niet meer, gelukkig
Tsjah, wat was het leven nog vreemd toen ik in de brugklas zat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |