Oh. Mijn. God.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Nou, vandag was het weer zover hoor: de jaarlijkse stuntdag, dit jaar met het thema: Aso.
Ik zit zelf nog niet in de laatste klas (moet nog 1 jaar), maar aantal vrienden van me wel.
Ik droeg vroegáh altijd van die vage klere (zilveren broeken enzo), heb ik nu haast niet meer aan maar toch.
Komen die lui dr 1 voor 1 aan of ze mn kleren even mogen lenen, zodat ze er lekker asociaal uitzien!
Nou bedankt, die kleren loop ik altijd gewoon in en zij behandelen het als carnavalsact. Het ergste was dat iedereen op school er ook nog om moest lachen
Dat zijn dus míjn mooie kleren die ze daar uit staan te lachen![]()
Hier is ongeveer hetzelfde gebeurd, een meisje in de klas moest in een toneelstuk een 'asociaal figuur' spelen. Stapt ze op me af: "Zeg, heb jij toevallig nog een asociaal t-shirt over?"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:21 schreef Skv het volgende:
Nou, vandag was het weer zover hoor: de jaarlijkse stuntdag, dit jaar met het thema: Aso.
Ik zit zelf nog niet in de laatste klas (moet nog 1 jaar), maar aantal vrienden van me wel.
Ik droeg vroegáh altijd van die vage klere (zilveren broeken enzo), heb ik nu haast niet meer aan maar toch.
Komen die lui dr 1 voor 1 aan of ze mn kleren even mogen lenen, zodat ze er lekker asociaal uitzien!
Nou bedankt, die kleren loop ik altijd gewoon in en zij behandelen het als carnavalsact. Het ergste was dat iedereen op school er ook nog om moest lachen
Dat zijn dus míjn mooie kleren die ze daar uit staan te lachen![]()
Tsjah, ik weet het :')quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:34 schreef Blivox het volgende:
Karl Kani :')!!!!1!!
ahaa!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef reuselsepunker het volgende:
[..]
hmm hier in ons durpke is het thema 'punk'...
heb dus mn halve klerenkast uitgeleend![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
We weten in ieder geval wel dat je kledingsmaak 'asociaal' is
psst? neger, kopen? 50 euroquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:50 schreef Skv het volgende:
Ik heb die broek nog steeds niet trug.. volgens mij vind die kerel em echt mooi
Mooie glimmende zilveren spijkerbroek is het
Lezen is te moeilijk voor enkele kutnerds hierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef Skv het volgende:
Niet zo asociaal toch
Ik draag het al een jaar niet meer ofzo hoor
Ach, als je der nu nog zo uitziet als op je foto, hebben ze denk ik wel gegronde reden om je af te zeikenquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Lezen is te moeilijk voor enkele kutnerds hier![]()
snif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |