abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19121575
Ik heb zonet een vlinderdas gekocht voor m'n rokkostuum, maar deze was niet gestrikt. Weet iemand hoe ik deze tot een degelijk iets moet strikken?
pi_19121719
In je profiel staat dat je een vrouw bent... maar goed

Als beetje corporale student hoor je natuurlijk in het bezit te zijn van 'het blauwe boekje' of een ander etiquette boek natuurlijk. Daar staat het allemaal haarfijn in uitgelegd.

Hoe strik ik een vlinderdas

Je hebt toch wél een witte gekocht hé!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:03:44 #3
84945 Redmer
Zolang het nergens over gaat..
pi_19121946
Met je handen!
My mind is glowing!
pi_19122064
oh ik dacht met een vlammenwerper
Hoezo dat mag niet ?!
pi_19122126
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
In je profiel staat dat je een vrouw bent... maar goed

Als beetje corporale student hoor je natuurlijk in het bezit te zijn van 'het blauwe boekje' of een ander etiquette boek natuurlijk. Daar staat het allemaal haarfijn in uitgelegd.

Hoe strik ik een vlinderdas

Je hebt toch wél een witte gekocht hé!
profiel gewijzigd. Een beetje corporale student heeft daar natuurlijk normaal gesproken een pauper voor in een winkel die dat even voor je doet

Ik blijf echter steken op punt 6, moet die B niet A zijn?
pi_19122161
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:11 schreef TYP het volgende:

[..]

volgens mij ook
Verse Vis: www.versevis.com
pi_19122386
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:11 schreef TYP het volgende:

[..]

profiel gewijzigd. Een beetje corporale student heeft daar natuurlijk normaal gesproken een pauper voor in een winkel die dat even voor je doet

Een vlinderdas hoor je keer op keer te strikken en niet 'kant en klaar' om te doen.

En indd, bij punt 6 moet 'B' vervangen worden door 'A'. Er op blijven 'steken' lijkt me echter wel een beetje onnozel. Een vlinderdas mooi kunnen strikken vereist enige oefening maar is daarna een eitje.
pi_19122492
Nou, blijf niet zozeer steken op dat het verkeerd om staat, maar meer dat ik veel minder "das" heb dan dat er op het plaatje staat. Ik kan zeg maar die "lus" niet echt vinden. Moet je hem dan links opvouwen? En waaronder doorsteken?
pi_19122776
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:27 schreef TYP het volgende:
Nou, blijf niet zozeer steken op dat het verkeerd om staat, maar meer dat ik veel minder "das" heb dan dat er op het plaatje staat. Ik kan zeg maar die "lus" niet echt vinden. Moet je hem dan links opvouwen? En waaronder doorsteken?
Die 'lus' is waarschijnlijk ook héél erg klein. De tekening laat inderdaad een hele royale vlinderdas zien ja. In plaatje 6 vouw je dus deel A (donkerblauwe deel) dubbel zoals het plaatje laat zien. Vervolgens 'verstop' je hem achter het reeds dubbelgevouwen deel B.

Als je een beetje ruimtelijk inzicht hebt kan je ook wel zien dat je das op deze wijze gewoon vast blijft zitten. (Een das die je zelf strikt ziet er wel iets anders uit dan zo'n voorgestrikte unit trouwens!)
pi_19123895
De Pim Fortuijn-strik?
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
pi_19124450
Kun je je veters strikken ,dan kun je ook een vdas doen.....
pi_19124966
Valt me vies van je tegen dat je geen etiquetteboek hebt.
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')