profiel gewijzigd. Een beetje corporale student heeft daar natuurlijk normaal gesproken een pauper voor in een winkel die dat even voor je doetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
In je profiel staat dat je een vrouw bent... maar goed
Als beetje corporale student hoor je natuurlijk in het bezit te zijn van 'het blauwe boekje' of een ander etiquette boek natuurlijk. Daar staat het allemaal haarfijn in uitgelegd.
Hoe strik ik een vlinderdas
Je hebt toch wél een witte gekocht hé!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:11 schreef TYP het volgende:
[..]
Ik blijf echter steken op punt 6, moet die B niet A zijn?
Een vlinderdas hoor je keer op keer te strikken en niet 'kant en klaar' om te doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:11 schreef TYP het volgende:
[..]
profiel gewijzigd. Een beetje corporale student heeft daar natuurlijk normaal gesproken een pauper voor in een winkel die dat even voor je doet
Ik blijf echter steken op punt 6, moet die B niet A zijn?
Die 'lus' is waarschijnlijk ook héél erg klein. De tekening laat inderdaad een hele royale vlinderdas zien ja. In plaatje 6 vouw je dus deel A (donkerblauwe deel) dubbel zoals het plaatje laat zien. Vervolgens 'verstop' je hem achter het reeds dubbelgevouwen deel B.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:27 schreef TYP het volgende:
Nou, blijf niet zozeer steken op dat het verkeerd om staat, maar meer dat ik veel minder "das" heb dan dat er op het plaatje staat. Ik kan zeg maar die "lus" niet echt vinden. Moet je hem dan links opvouwen? En waaronder doorsteken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |