Kon nou niet zeggen dat ik er vrolijk van werdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:26 schreef Riannuh het volgende:
[..]
DANK U whoeihierna was ik aan het zoeken
![]()
![]()
Ja, intressequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:50 schreef Pandorah het volgende:
Jolene: anders plaatst je dat lijstje van namen in een latere post en dan moet een mod het maar in de OP prutsen?
Ik zit nu op mijn werk en het lijstje in word heb ik thuis liggen. Ik ga van het weekend de boel in elkaar schuiven (met uptodatelijstje van deelnemers van Jolene) en zal ik dat dan naar de liefhebbers doormailen?
Ik probeer gewoon iets wat me logisch lijkt:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:46 schreef Riannuh het volgende:
hoe zet ik hier een plaatje in.. heb een server enzo maar met welke tags zet ik hier een plaatje neer?
Ikke ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:54 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon iets wat me logisch lijkt:
NU:
[afbeelding]
Doel:
[afbeelding]
Ik heb ook zo'n vetrol boven mijn navel. Maar hij wordt wel minder nu ik aan het afvallen benquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:09 schreef Rosean het volgende:
ZO zou ik er dus niet uit zien. Ik heb een soort van vetrol boven mijn navel zeg maar. Maar het kan ook zijn dat het eigenlijk vel is dat over is omdat ik zo zwaar ben geweest![]()
Ik zal het even doenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:08 schreef jolene het volgende:
[..]
Ikke ook
Kun je dat ook voor mij doen
Nu 78.5 doel 56...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |