Daarom word je ook koud als je dood bentquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:25 schreef stoopkind het volgende:
warm blijven kost energie, en die energie heb je niet, want anders was je niet moe
kort samengevat wat ik heb onthouden van biologie
klopt!! probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:39 schreef ViPeRII het volgende:
Meestal wordt je dan ook een beetje moeier, misschien dat het daar mee te maken heeft?
Dan heb je vast geen tekort aan brandstoffen, al die dubbele boterhammen met kaasquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:48 schreef killer_mac het volgende:
Als ik moe ben heb ik het nooit koud, maar dat komt vast omdat ik moe wordt als ik om 5 uur uit de kroeg stap
Er is geen energie nodig om je af te koelen, afkoelen doe je gewoon, toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:35 schreef Amos het volgende:
Je lichaam heeft dan minder kracht om je af te koelen.
Hoe weet jij dat van die boterhammen kaas???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:11 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dan heb je vast geen tekort aan brandstoffen, al die dubbele boterhammen met kaas
als je dood bent heb je geen hartslag meer hoor dus kan die niet laag zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Als je moe bent verlaagt je hartslag met als gevolgd dat je t kouder krijgt. En als je dood bent is je hartslag helemaal laag dus dan krijg je t ijskoud...
Goh.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:46 schreef glossy het volgende:
[..]
als je dood bent heb je geen hartslag meer hoor dus kan die niet laag zijn
kleinmeiske is ook kroegtijgertjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:42 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat van die boterhammen kaas???
Dan wil killer_mac met kleinmeiske, wel 's de kroeg in.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:51 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
kleinmeiske is ook kroegtijgertje![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:37 schreef niksan het volgende:
Je kunt ook kouder worden als je honger hebt![]()
Neuh, yoghoyogho ...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef killer_mac het volgende:
[..]
Dan wil killer_mac met kleinmeiske, wel 's de kroeg in.
Ik bedoel de boterhammen kaas is al 1 overeenkomst.
Drink jij er toevallig ook melk en water bij??
Als ik yogoyogo zou gaan drinken dan weet ik dat ik de volgende dag mijn toilet mag schoon makenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:28 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Neuh, yoghoyogho ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |