Vreemd, als je ze gewoon via het menu uitzet (View -> Panels -> Panel Placement Off), blijven ze keurig netjes weg. Ik gebruik ze zelf ook niet vaak genoeg om ze constant aan te hebben staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:17 schreef Hiawatha het volgende:
Leuk denk ik, nieuwe Opera versie. Maar weer eens proberen. Hmmmm, lelijk buttons aan de linkerkant. Gelijk maar uitzetten. Volgende keer Opera starten en ze staan er weer
de koekjes was het probleem. Dan even het laatste vraagje. Is het mogelijk een hotmail adres in te stellen bij de opera mail? Ik heb een paar pogingen gedaan, tevergeefsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:03 schreef Leshy het volgende:
Wat is het probleem precies? Krijg je een popup-venster dat zegt "Ik log je lekker niet in", of word je automatisch geredirect, of wat?
Heb je cookies aan staan?
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:53 schreef n00fer het volgende:
nou, geinstalleerd en aan het gebruiken.
maar bij de meest bezochte website: Fok! wil hij niet inloggen
ik heb me al uitgelogd bij de IE sessie, dus daar kan het ook niet aan liggen. Iemand een idee?
Amen to that.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
http://www.tcbmi.com/strokeit/quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:34 schreef Hiawatha het volgende:
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.
Als je cookies uitschakelt, doet Firefox het net zo minquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef n00fer het volgende:
de koekjes was het probleem.
stroke-itquote:Op zondag 16 mei 2004 01:33 schreef Leshy het volgende:
http://www.tcbmi.com/strokeit/
heb het geinstalleerd. zie dat het programma nog wel veel moet leren. de tijd zal het leren ....wat ik ervan ga vinden. iig is het van linksonder naar rechtsboven (maximalize, restore) en rechtsboven naar linksonder move (minimize) met je muis wel handig.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
stroke-it![]()
Ziet er goed uit, zodra ik tijd heb probeer ik het eens. Iemand ervaring ermee?
[/quote]quote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef Da_DvD het volgende:
ten derde is de transfer-functie ook niet helemaal ok, soms stopt een download en dan zeg je dat ie verder moet gaan waar ie gebleven is, begint ie weer helemaal opnieuw
Ook weigert dat ding op sommige URLs op te slaan in de cache (zelfs wanneer ik die URLs invoer vlak nadat ik die cache ff geleegd heb)
Waar lees jij dat er betaald moet worden?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:03 schreef Hayek het volgende:
al die features die worden genoemd zitten ook in myie2, dus zou niet weten waarom iemand ervoor zou betalen
op de site van opera.. tenzij je gaat cracken of adware wil accepteren natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2004 14:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er betaald moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |