Die is al genoemd, maar is idd erg handig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Is Opsed al vermeld? Prachtige tool voor Opera: je voegt er met het grootste gemak custom search engines mee toe.![]()
Verder doet Opera vaag icm de Composite extension van X.org. Maar dat zal wel aan X.org liggen.
Daarom post ik het ook maarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
He dat wist ik niet! Ik als groot fan ga dat is even in de gaten houden!
Nee. Downloaden van legale open source programmas kunnen zo best stuk snellerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef thedude0 het volgende:
die bittorrent shit zet ik zo snel mogelijk uit
wat een nutteloze toevoeging
quote:Opera Labs is not open yet. Please come back on Tuesday.
Opera Web Browser · Opera Community
ik heb erook problemen mee. Maar dat is dan altijd dezelfde hotkeys. Ctrl A doet het niet, en ook trema's boven letters.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:10 schreef StefanP het volgende:
Ik heb er soms last van dat m'n toetsenbord het niet meer doet voor de shortkeys.
hmm, KDE en Opera geeft wel wat problemen met de hotkeys (de standaar hotkeys zijn voor sommige dingen hetzelfde in Opera als KDE)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:23 schreef StefanP het volgende:
Hmm, ik gebruik eigenlijk alleen ctrl F en als et niet werkt, dan herstart ik opera;) Ik zal de volgende keer opletten of de andere keys het ook niet doen!
Ik draai
Linux version 2.6.14-1.1644_FC4 (bhcompile@hs20-bc1-1.build.redhat.com) (gcc version 4.0.1 20050727 (Red Hat 4.0.1-5)) #1 Sun Nov 27 03:25:11 EST 2005
Met gnome 2.10.
Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, nog beter!
Ik kan eindelijk met Opera mijn CMS'jes aanpassen. Voor de een (CMSimple) was het niet een erg groot probleem, dat kon met Firefox, maar een ander alleen met IE... Niet meer dus![]()
![]()
Jepzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bedoeld een (javascript achtig) rich text edit boxje? dan moet ik mijne ook is proberen..
Idd. Het was niet mijn bedoeling, maar ik heb hem over de oude geinstalleerd (geen idee hoe het anders moest met Linux... waarschijnlijk handmatig installeren...)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:07 schreef thedude0 het volgende:
deze versie werkt goed hoor. ik snap nog steeds niet waarom mensen die overhypte firefox zooi gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |