abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29731495
bron
De volgorde in je .ini bestand zal de volgorde in je dropdown menu bepalen.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:40:44 #227
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30082535
Heeft iemand al ervaring met het nieuwe Opera mini? Het komt op mij over als een kopie van de Reqwireless Webviewer.

Alleen fok lijkt het met dat ding van opera wel te doen, terwijl de webviewer het laat afweten. Is er hoop voor de mobiele fokverslaafde?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_30158822
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:13:17 #229
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30161749
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nu net opera geinstalleerd en nu laden sommige topics niet hier op fok, je ziet alleen het bovenste menu met logout, wijzig profiel enzo. wat kan ik hier aan doen? de meeste topics zie ik wel gewoon normaal.
Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?
pi_30162528
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef vbmot het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad toen ik via een hele trage verbinding aan het fokken was. Weet niet hoe snel je verbinding is?
kabel internet via een draadloze router (oid).
Opera is nu ook al 2x eventjes blijven hangen dus ik zit weer op firefox
  donderdag 1 september 2005 @ 15:05:19 #231
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30167130
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

kabel internet via een draadloze router (oid).
Opera is nu ook al 2x eventjes blijven hangen dus ik zit weer op firefox
Is het mogelijk om UTP te gebruiken ipv wifi? Dat zou ik sowieso eens proberen, best kans dat je probleem dan is opgelost. Aan de andere kant, firefox werkt ook prima dus al teveel moeite zou ik niet doen (hoewel mijn persoonlijke voorkeur ook uitgaat naar Opera).
pi_30167440
nee is niet mogelijk hier, thuis wel.
ik blijf wel bij firefox denk ik
  donderdag 1 september 2005 @ 16:03:23 #233
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_30169134
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Klinkt nogal vreemd. Normaal gesproken zou ik vragen of je JavaScript en dergelijke aan hebt staan, maar als je andere topics wel normaal ziet, is dat het probleem niet. Op het Advanced-tabje in de opties, waar heb je "Loading" op staan onder het schermpje browsing, en Check <...> onder History?

Overigens, de enige reden die ik ken waarom Opera een soort even-blijven-hangen effect kan geven, is wanneer hij data in het geheugen naar de harde schijf schrijft. Ik raad aan om je Disk Cache gewoon een vaste grootte te geven, en Memory Cache uit, dat scheelt waarschijnlijk een hoop
pi_30753225
http://www.opera.com/

Opera, nu gratis zonder ad!
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:06:06 #235
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30753583
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef the_disheaver het volgende:
http://www.opera.com/

Opera, nu gratis zonder ad!
Hoe kan dat nou weer?
pi_30753710
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:06 schreef vbmot het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou weer?
Wat is daar mis mee?

Press release opera
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:15:04 #237
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30753788
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Press release opera
Gratis->Grotere userbase->Meer reden voor implementeren van exploits

Zeg maar het Firefox effect
pi_30773120
Een tijdje geleden was het ook mogelijk om Opera geheel gratis te krijgen omdat dit browser toen 10 jaar bestond. Opera is gewoon de beste!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_30777606
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Ordinair het volgende:
Een tijdje geleden was het ook mogelijk om Opera geheel gratis te krijgen omdat dit browser toen 10 jaar bestond. Opera is gewoon de beste!
Maar dat is toch wel anders dan voor altijd gratis!
pi_30780972
Ik heb laatst Firefox geprobeerd, maar ik kon niet zo snel zien hoe je daar je open tabs onthoudt bij afsluiten. Bij opnieuw opstarten was alles dus weg - dat is in Opera beter geregeld Het is fantastisch dat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was, ook al had ik 10 tabs open.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30804099
Ik ben op het moment ook Opera aan het proberen. Alleen bij Fok ziet het er niet helemaal lekker uit. De letters in de signatures staan bij mij iets teveel naar links. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

quote:
Op woensdag 21 september 2005 04:44 schreef StefanP het volgende:
Ik heb laatst Firefox geprobeerd, maar ik kon niet zo snel zien hoe je daar je open tabs onthoudt bij afsluiten. Bij opnieuw opstarten was alles dus weg - dat is in Opera beter geregeld Het is fantastisch dat ik gewoon verder kan gaan waar ik gebleven was, ook al had ik 10 tabs open.
Die optie zit er bij Firefox niet in. En anders hebben ze hem wel heel goed weten te verbergen.
  woensdag 21 september 2005 @ 21:29:42 #242
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30804228
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef ElmarO het volgende:
Ik ben op het moment ook Opera aan het proberen. Alleen bij Fok ziet het er niet helemaal lekker uit. De letters in de signatures staan bij mij iets teveel naar links. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.
(ik had dit probleem zelf ook met Opera)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_30804299
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Dat is volgens mij een bug in de fok_silver layout. In bijv. forum_dark staat alles wel goed.
(ik had dit probleem zelf ook met Opera)
Ah, ok. Bedankt voor de snelle reactie.
pi_30807844
Heb Opera een paar dagen uitgeprobeerd, en op een gegeven moment zegt mijn computer ''ploing'' en valt uit. Herstarten en vervolgens blijkt Opera niet meer te vinden. Blijkbaar zijn er elementen van het programma beschadigd. Heb het maar gedeïnstalleerd, wat er nog van over was, ook bij de deïnstallatie kreeg ik foutmeldingen, componenten die niet te vinden waren.
Vreemd gedoe
pi_30810591
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?

b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool? Bij het minimaliseren via rechtsboven minnetje, minimaliseert hij niet, maar wel met Ctrl-H.

c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:
X(kruisje) rechtsboven in MSN minimaliseert het programma.

X(kruisje) rechtsboven in Opera sluit het programma

Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
  donderdag 22 september 2005 @ 00:30:54 #246
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30811084
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
a. Hoe kan het als je een nieuwe pagina opent in Opera dat je dan eerst een blanke pagina krijgt die daarna pas geopend wordt? Dit is vrij irritant in internet explorer danwel firefox speelt dit probleem niet. Zo lijkt het laden extra lang te duren. Hebben meerdere mensen dit?
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.
quote:
b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool?
Het is de 'nieuwe mail' notifiactie van Opera. Eigenlijk vind ik het juist een stuk duidelijker. Het Opera icoon staat immers al in je system tray als je gewoon aan het surfen bent.
quote:
c. Als je per ongeluk op sluiten druk (rechts boven) sluit opera. Kun je het niet zo instellen dat hij dan automatisch minimaliseert als je dit doet? want:

Is er een omweg om ervoor te zorgen dat hij niet sluit maar gewoon minimaliseert (net als bijvorbeled Shareaza)?
MSN en nog een stel andere programma's gebruiken het kruisje als 'Minimize to system tray' (naast de klok) en de underscore als 'Minimize to task bar'. Het gedrag van de underscore is geheel volgens de standaard. Het kruisje is officieel 'applicatie sluiten'. Ze zouden eigenlijk een 4e icoon erbij moeten plaatsen. In sommige applicaties zie je [.] [_] [#] [X], waarbij [.] voor 'minimize to system tray' is. Opera doet het dus niet fout. CTRL-H is de manier om Opera naar de system tray te minimaliseren.
pi_30811115
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef babybox het volgende:
Nee. Je bedoeld dat hij de pagina 'about:blank' opent, en dan pas de echte pagina opent? Is het alleen bij een link? bookmark? directe url invoer, of altijd?
quote:
b. Ik heb me nu mijn mail account aangemeld. Ik zie nu in de systray het symbooltje van een brief, waarom is dit geen opera-symbool? Bij het minimaliseren via rechtsboven minnetje, minimaliseert hij niet, maar wel met Ctrl-H.
brieficoon: dan heb je nieuwe mail, en nog niet het mailprogramma (M2) bekeken/opgestart.

bij de minimaliseerknop (het minnetje) minimaliseert hij wel. Opera blijft wel in de taakbalk. Bij CTRL - H minimaliseer je hem EN haal je hem van de taakbalk (en is hij alleen te zien in de pictogrammen rechts). Opera 'hidden' is niet hetzelfde als minimaliseren.
quote:

Je kunt iig een promt-window laten verschijnen of je echt wilt sluiten. (maar vaak alleen maar iiritant).
Of een makkelijker shortcut (of mouse gesture) instellen voor hidden.

Of je het quit knop kunt laten wijzigen naar hidden weet ik niet (maar soziwso zou ik als het kan er een hidden knop bijzetten, ipv de quit wijzigen)
pi_30811191
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:30 schreef MSXUser het volgende:
Opera haalt standaard eerst alle benodigde data binnen en bouwt dan de pagina op. Niet zoals bijv. IE die de hele tijd maar blijft renderen. Als een site erg traag is, is het inderdaad erg vervelend. Wat je kunt doen is via CTRL-F12 -> Advanced -> Browsing de optie 'Loading' op 'Redraw instantly' zetten.
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezen
pi_30811201

[ Bericht 100% gewijzigd door the_disheaver op 22-09-2005 00:36:23 ]
  donderdag 22 september 2005 @ 00:40:04 #250
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_30811300
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef the_disheaver het volgende:
Ow, dat is juist beter 'redraw when loaded'> wat heb je aan een halve pagina? Kun je nog beter iets van de vorige pagina lezen
Voor veel sites maakt het niet uit, maar er zijn situaties (bijv. plaatjes van een externe, trage host halen) waarin 'redraw instantly' net even wat prettiger is. Voor Fok is het eigenlijk zo'n beetje verplicht (user icons en dergelijke).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')