Gelijk heb jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:59 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat de nieuwe versie van Opera net uit is, en Mozilla/Firefox ook een eigen topic heeft, lijkt het me geen gek idee alle posts over Opera ook centraal te verzamelen, en zo deze browser de aandacht te geven die ze verdient
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je operaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:30 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik gebruik sinds een paar maanden Opera, en het programma bevalt me wel.
Hoewel ik als ik even snel 1 google opdracht moet doen ik alsnog eventjes explorer gebruik.
Het transfers scherm is ook ideal![]()
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:07 schreef Nicket het volgende:
[..]
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je opera
Daar ben ik het mee eens.. af en toe heeft hij wat moeite met javaapplets, en met de opbouw van een bepaalde site. Maar dat komt weinig en steeds minder voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:16 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......
uuh geen Free BSD... ohjah ik heb opera zelfs op mijn nokia 6600 !! vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Je mag Opera gewoon gratis gebruiken - en als je een resolutie hoger hebt dan 1024x768 heb je ook geen last van de reclame-banner.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Same for me, heb de afgelopen 2 maanden opera gebruikt, maar b& nu weer trug bij men vertouwde vuurvosje!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:38 schreef Enlightenment het volgende:
Mja, maar ik zie het voordeel boven het gratis én open source Firefox niet zo, eigenlijk.
Sorry maar dat is niet zo. MSIE heeft zeer slechte CSS(2) support, dus als iets goed werkt in Opera/Firefox dan betekent dat niet automatisch dat het ook in MSIE werkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
Als ontwikkelaar - ik wel: als ik het onder opera perfect heb, kan ik er voor 95% vanuit gaan dat IE en Moz (firebadger - camino) ook braaf doen.
Mouse Gestures heeft Firefox ook. Maar Firefox is modulair. Je hebt een basis en je installeert de extensions die je wilt, zoals Tab Browser Extensions en Flash-clicktoplay. En als PHP developer vind ik de http header-extensie erg handig.quote:En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
Preferencesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:53 schreef Tu5 het volgende:
Ik vind het enige nadeel van opera dat als je en pagina opnieuw opent in dezelfde sessie, dat hij die dan niet ververst. Bijvoorbeeld de active topics lijst hier op fok!, als je die opent door bijvoorbeeld op back te klikken, krijg je niet de nieuwste lijst...Verder is het idd een superbrowser.....
Zal 'm toevoegen aan de lijst bovenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:31 schreef kingfinn het volgende:
http://www.monroeworld.com/operafilter/
Programma om de (ad blocking) filter van Opera mee in te stellen, ook erg handig
Mozilla Firefox 0.8 (basis, zonder extensies): 6,2Mbquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:23 schreef Enlightenment het volgende:
Modulair is natuurlijk veel beter dan alles er maar gewoon inproppen, dan wordt het bloated.
Vreemd, als je ze gewoon via het menu uitzet (View -> Panels -> Panel Placement Off), blijven ze keurig netjes weg. Ik gebruik ze zelf ook niet vaak genoeg om ze constant aan te hebben staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:17 schreef Hiawatha het volgende:
Leuk denk ik, nieuwe Opera versie. Maar weer eens proberen. Hmmmm, lelijk buttons aan de linkerkant. Gelijk maar uitzetten. Volgende keer Opera starten en ze staan er weer
de koekjes was het probleem. Dan even het laatste vraagje. Is het mogelijk een hotmail adres in te stellen bij de opera mail? Ik heb een paar pogingen gedaan, tevergeefsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:03 schreef Leshy het volgende:
Wat is het probleem precies? Krijg je een popup-venster dat zegt "Ik log je lekker niet in", of word je automatisch geredirect, of wat?
Heb je cookies aan staan?
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:53 schreef n00fer het volgende:
nou, geinstalleerd en aan het gebruiken.
maar bij de meest bezochte website: Fok! wil hij niet inloggen
ik heb me al uitgelogd bij de IE sessie, dus daar kan het ook niet aan liggen. Iemand een idee?
Amen to that.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
http://www.tcbmi.com/strokeit/quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:34 schreef Hiawatha het volgende:
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.
Als je cookies uitschakelt, doet Firefox het net zo minquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef n00fer het volgende:
de koekjes was het probleem.
stroke-itquote:Op zondag 16 mei 2004 01:33 schreef Leshy het volgende:
http://www.tcbmi.com/strokeit/
heb het geinstalleerd. zie dat het programma nog wel veel moet leren. de tijd zal het leren ....wat ik ervan ga vinden. iig is het van linksonder naar rechtsboven (maximalize, restore) en rechtsboven naar linksonder move (minimize) met je muis wel handig.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
stroke-it![]()
Ziet er goed uit, zodra ik tijd heb probeer ik het eens. Iemand ervaring ermee?
[/quote]quote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef Da_DvD het volgende:
ten derde is de transfer-functie ook niet helemaal ok, soms stopt een download en dan zeg je dat ie verder moet gaan waar ie gebleven is, begint ie weer helemaal opnieuw
Ook weigert dat ding op sommige URLs op te slaan in de cache (zelfs wanneer ik die URLs invoer vlak nadat ik die cache ff geleegd heb)
Waar lees jij dat er betaald moet worden?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:03 schreef Hayek het volgende:
al die features die worden genoemd zitten ook in myie2, dus zou niet weten waarom iemand ervoor zou betalen
op de site van opera.. tenzij je gaat cracken of adware wil accepteren natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2004 14:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er betaald moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |