Gelijk heb jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:59 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat de nieuwe versie van Opera net uit is, en Mozilla/Firefox ook een eigen topic heeft, lijkt het me geen gek idee alle posts over Opera ook centraal te verzamelen, en zo deze browser de aandacht te geven die ze verdient
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je operaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:30 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik gebruik sinds een paar maanden Opera, en het programma bevalt me wel.
Hoewel ik als ik even snel 1 google opdracht moet doen ik alsnog eventjes explorer gebruik.
Het transfers scherm is ook ideal![]()
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:07 schreef Nicket het volgende:
[..]
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je opera
Daar ben ik het mee eens.. af en toe heeft hij wat moeite met javaapplets, en met de opbouw van een bepaalde site. Maar dat komt weinig en steeds minder voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:16 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......
uuh geen Free BSD... ohjah ik heb opera zelfs op mijn nokia 6600 !! vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Je mag Opera gewoon gratis gebruiken - en als je een resolutie hoger hebt dan 1024x768 heb je ook geen last van de reclame-banner.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Same for me, heb de afgelopen 2 maanden opera gebruikt, maar b& nu weer trug bij men vertouwde vuurvosje!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:38 schreef Enlightenment het volgende:
Mja, maar ik zie het voordeel boven het gratis én open source Firefox niet zo, eigenlijk.
Sorry maar dat is niet zo. MSIE heeft zeer slechte CSS(2) support, dus als iets goed werkt in Opera/Firefox dan betekent dat niet automatisch dat het ook in MSIE werkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
Als ontwikkelaar - ik wel: als ik het onder opera perfect heb, kan ik er voor 95% vanuit gaan dat IE en Moz (firebadger - camino) ook braaf doen.
Mouse Gestures heeft Firefox ook. Maar Firefox is modulair. Je hebt een basis en je installeert de extensions die je wilt, zoals Tab Browser Extensions en Flash-clicktoplay. En als PHP developer vind ik de http header-extensie erg handig.quote:En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
Preferencesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:53 schreef Tu5 het volgende:
Ik vind het enige nadeel van opera dat als je en pagina opnieuw opent in dezelfde sessie, dat hij die dan niet ververst. Bijvoorbeeld de active topics lijst hier op fok!, als je die opent door bijvoorbeeld op back te klikken, krijg je niet de nieuwste lijst...Verder is het idd een superbrowser.....
Zal 'm toevoegen aan de lijst bovenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:31 schreef kingfinn het volgende:
http://www.monroeworld.com/operafilter/
Programma om de (ad blocking) filter van Opera mee in te stellen, ook erg handig
Mozilla Firefox 0.8 (basis, zonder extensies): 6,2Mbquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:23 schreef Enlightenment het volgende:
Modulair is natuurlijk veel beter dan alles er maar gewoon inproppen, dan wordt het bloated.
Vreemd, als je ze gewoon via het menu uitzet (View -> Panels -> Panel Placement Off), blijven ze keurig netjes weg. Ik gebruik ze zelf ook niet vaak genoeg om ze constant aan te hebben staan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:17 schreef Hiawatha het volgende:
Leuk denk ik, nieuwe Opera versie. Maar weer eens proberen. Hmmmm, lelijk buttons aan de linkerkant. Gelijk maar uitzetten. Volgende keer Opera starten en ze staan er weer
de koekjes was het probleem. Dan even het laatste vraagje. Is het mogelijk een hotmail adres in te stellen bij de opera mail? Ik heb een paar pogingen gedaan, tevergeefsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:03 schreef Leshy het volgende:
Wat is het probleem precies? Krijg je een popup-venster dat zegt "Ik log je lekker niet in", of word je automatisch geredirect, of wat?
Heb je cookies aan staan?
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:53 schreef n00fer het volgende:
nou, geinstalleerd en aan het gebruiken.
maar bij de meest bezochte website: Fok! wil hij niet inloggen
ik heb me al uitgelogd bij de IE sessie, dus daar kan het ook niet aan liggen. Iemand een idee?
Amen to that.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
http://www.tcbmi.com/strokeit/quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:34 schreef Hiawatha het volgende:
Same here. Keb Opera er maar weer afgedonderd, prutbrowser. Lekker Firefoxen, weet je tenminste zeker dat alles het doet.
Als je cookies uitschakelt, doet Firefox het net zo minquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef n00fer het volgende:
de koekjes was het probleem.
stroke-itquote:Op zondag 16 mei 2004 01:33 schreef Leshy het volgende:
http://www.tcbmi.com/strokeit/
heb het geinstalleerd. zie dat het programma nog wel veel moet leren. de tijd zal het leren ....wat ik ervan ga vinden. iig is het van linksonder naar rechtsboven (maximalize, restore) en rechtsboven naar linksonder move (minimize) met je muis wel handig.quote:Op zondag 16 mei 2004 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
stroke-it![]()
Ziet er goed uit, zodra ik tijd heb probeer ik het eens. Iemand ervaring ermee?
[/quote]quote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef Da_DvD het volgende:
ten derde is de transfer-functie ook niet helemaal ok, soms stopt een download en dan zeg je dat ie verder moet gaan waar ie gebleven is, begint ie weer helemaal opnieuw
Ook weigert dat ding op sommige URLs op te slaan in de cache (zelfs wanneer ik die URLs invoer vlak nadat ik die cache ff geleegd heb)
Waar lees jij dat er betaald moet worden?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:03 schreef Hayek het volgende:
al die features die worden genoemd zitten ook in myie2, dus zou niet weten waarom iemand ervoor zou betalen
op de site van opera.. tenzij je gaat cracken of adware wil accepteren natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2004 14:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er betaald moet worden?
Psssst!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:18 schreef Hayek het volgende:
[..]
op de site van opera.. tenzij je gaat cracken of adware wil accepteren natuurlijk
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:12 schreef Hiawatha het volgende:
_edit_
Hmmm,... meteen al caching problemen...
_edit2_
Oke, dit is echt brak. Ik moet elke keer als ik een bericht post of wijzig op refresh drukken, anders krijg ik de vorige versie van de pagina te zien. Opera cached dynamische pagina's..... da's niet goed!!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
PreferencesHistory & cache
Check documents: Always
![]()
dat zeg ik, adwarequote:Op maandag 17 mei 2004 14:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Psssst!
Opera werkt ook *zonder* cracken en *met* banner!
Zie je dat? Een grote banner rechtsbovenin!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:24 schreef Hayek het volgende:
[..]
dat zeg ik, adware
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zie je dat? Een grote banner rechtsbovenin!
Oh, dat hoort bij Fok!.
Test testquote:Op maandag 17 mei 2004 14:21 schreef bolivian het volgende:
Preferences History & cache Check documents: Always
Niet echt. Als je het zo ingesteld hebt, kijkt Opera eerst of je een pagina in je cache hebt, in plaats van hem direct van de server te halen. Als je dat niet wilt - en met dynamische forumpagina's wil je dat niet, dan stel je Opera in om documenten altijd te controleren op vernieuwingenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef Hiawatha het volgende:
oke, dat werkt. Wat een debiele optie dan zeg.....
Niet dat ik kan zien, eigenlijk.quote:Het lijkt me dat Fok! cache-info aan de browser meegeeft.
Een goede browser die cached onthoud de datum van opvraag. Je doet, ook als je cached, ALTIJD een request naar de server. Als je cached stuur je een If-Modified-Since HTTP header optie mee. Bij een 200 antwoord heb je een nieuwe pagina, bij een 304 haal je de pagina uit de cache. Simpel. Een optie van Always Check Documents is dan volslagen overbodig. Maar goed dat Firefox (mijn browser) dat WEL goed doet.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef Leshy het volgende:
Niet echt. Als je het zo ingesteld hebt, kijkt Opera eerst of je een pagina in je cache hebt, in plaats van hem direct van de server te halen. Als je dat niet wilt - en met dynamische forumpagina's wil je dat niet, dan stel je Opera in om documenten altijd te controleren op vernieuwingen
Omdat jij dat niet kan zien, wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Niet dat ik kan zien, eigenlijk.
Mijn browser geeft ook netjes nieuwe pagina's weer. Ik kan hem echter ook specifiek instellen om dat niet te doen, wat betekent dat pagina's uit de cache sneller openen dan in bijvoorbeeld Firefox - omdat er niet gewacht hoeft te worden op een request.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:57 schreef Hiawatha het volgende:
Maar goed dat Firefox (mijn browser) dat WEL goed doet.
quote:Omdat jij dat niet kan zien, wil niet zeggen dat het niet zo is
Weet jij toevallig waar ze dan wel zitten?quote:HTTP/1.1 200 OK
Date: Mon, 17 May 2004 16:13:06 GMT
Server: Apache/1.3.29 (Unix) PHP/4.3.4
X-Powered-By: Replique/v0.2.6:0905c
Set-Cookie: sessid=[..]; expires=Wed, 16-Jun-04 16:13:06 GMT; path=/; domain=.fok.nl
Set-Cookie: user=0; expires=Wed, 16-Jun-04 16:13:06 GMT; path=/; domain=.fok.nl
Connection: close
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-15
Met dus de mogelijkheid (zoals ik dus had) dat je de onjuiste informatie op je scherm krijgt. Je moet em dus op altijd Always zetten om zeker van de inhoud van de pagina te zijn. De overige opties zijn waardeloos.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef Leshy het volgende:
Mijn browser geeft ook netjes nieuwe pagina's weer. Ik kan hem echter ook specifiek instellen om dat niet te doen, wat betekent dat pagina's uit de cache sneller openen dan in bijvoorbeeld Firefox - omdat er niet gewacht hoeft te worden op een request.
Om boven genoemde reden duidelijk dus NIET.quote:Opera's cache control is een stuk geavanceerder dan die van Mozilla/Firefox.
Dan is dat in Replique eruit gehaald. In de vorige software zat het wel.quote:Weet jij toevallig waar ze dan wel zitten?
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:07 schreef Hiawatha het volgende:
Met dus de mogelijkheid (zoals ik dus had) dat je de onjuiste informatie op je scherm krijgt. Je moet em dus op altijd Always zetten om zeker van de inhoud van de pagina te zijn. De overige opties zijn waardeloos.
Bij de bookmarks sidembar of manager zit een zoekvakje, die alle niet-atchende results wegfiltert. Zo hou je in Firefox een mooi lijstje over van alle bookmars die matchen met je ingetikte tekst. Niks aan de hand dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef detron23 het volgende:
weet je wat ik ook mis in Firefox?(en mozilla, netscape, IE6 etc)
De Quickfind optie bij de bookmarks. Als je een lange lijst hebt met URL's en je wilt bijv. alle sites zoeken die de term "download" bevatten, dan tik je gewoon de eerst paar letters in, bijv. "dow" en vaak is dat al genoeg om de rest uit te filteren.
Daarom verkies ik Opera
je kan je sites ook ordenen in mapjes, spaart ook al veel zoekwerk uitquote:Op maandag 17 mei 2004 19:01 schreef detron23 het volgende:
weet je wat ik ook mis in Firefox?(en mozilla, netscape, IE6 etc)
De Quickfind optie bij de bookmarks. Als je een lange lijst hebt met URL's en je wilt bijv. alle sites zoeken die de term "download" bevatten, dan tik je gewoon de eerst paar letters in, bijv. "dow" en vaak is dat al genoeg om de rest uit te filteren.
Daarom verkies ik Opera
de ordening is prima hier. Alleen als je heeel veel mappen hebt en heel veeeeeel links. kan het net iets sneller gaan met Quickfind dan in je mapstructuur te zoeken.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:59 schreef Jump het volgende:
[..]
je kan je sites ook ordenen in mapjes, spaart ook al veel zoekwerk uit
ik heb zelf Firefox getest hierop... maar grote verschil is dat het wegfilteren daarvan niet Realtime/dynamisch gaat. Bijv. door "download" te zoeken typ ik per ongeluk "don" terwijl het "dow" moet zijn, kan je zo de backspage gebruiken en in realtime veranderd alles in je zoekschermquote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Bij de bookmarks sidembar of manager zit een zoekvakje, die alle niet-atchende results wegfiltert. Zo hou je in Firefox een mooi lijstje over van alle bookmars die matchen met je ingetikte tekst. Niks aan de hand dus.
http://tntluoma.com/opera/lover/7/06/quote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef SpuitElf het volgende:
Bij de bookmarks sidembar of manager zit een zoekvakje, die alle niet-atchende results wegfiltert. Zo hou je in Firefox een mooi lijstje over van alle bookmars die matchen met je ingetikte tekst. Niks aan de hand dus.
Haha Leshy echt een vertegenwoordiger van Operaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:33 schreef Leshy het volgende:
[..]
http://tntluoma.com/opera/lover/7/06/
Heeft Firefox ook bookmark en folder nicknames?
Dan weet ik niet wat je denkt dat je getest hebt in Ffx, want dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:29 schreef detron23 het volgende:
[..]
ik heb zelf Firefox getest hierop... maar grote verschil is dat het wegfilteren daarvan niet Realtime/dynamisch gaat. Bijv. door "download" te zoeken typ ik per ongeluk "don" terwijl het "dow" moet zijn, kan je zo de backspage gebruiken en in realtime veranderd alles in je zoekscherm
You bet. Bookmark keywords heten ze. En ze zijn behoorlijk geavanceerd, Je kan er bijvoorbeeld mee zoeken vanaf je adresbalk. En in 0.9 worden ze nog verder uitgebreid, onder andere met mogelijkheden tot het gebruik van POST-forms.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:33 schreef Leshy het volgende:
[..]
http://tntluoma.com/opera/lover/7/06/
Heeft Firefox ook bookmark en folder nicknames?
mja ik vind het prima dat mensen een andere browser willen gebruiken, maar soms lijkt het wel een religie waartoe iedereen bekeerd moet worden..quote:Op maandag 17 mei 2004 19:38 schreef nietzman het volgende:
[[url=http://giantfightingrobots.com/betterbrowser.gif]afbeelding][/url]
Op dit bannertje kroelen FireFox en Opera..
als je IE gebruikt ben je een slaaf van microsoft (een heiden, een ketter)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:57 schreef ToBe het volgende:
Beetje jammer dat het hier lijkt op een "Opera is beter/slechter dan Mozilla" . Het is juist mooi dat er mensen alternatieven overwegen en niet slaafs aan de IE zitten.
Dat is inderdaad niet de bedoeling van het topic. Persoonlijk vind ik Opera een betere browser - maar ik kan best begrijpen dat mensen liever met Mozilla of Firefox werken. Als er echter mensen een vooroordeel of een feitelijke onjuistheid gebruiken om te claimen dat een andere browser beter is, zal ik daar op reageren.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:57 schreef ToBe het volgende:
Beetje jammer dat het hier lijkt op een "Opera is beter/slechter dan Mozilla".
Dat is heel mooi voor Firefox gebruikers, altijd veel plezier van gehad met Opera. Er gaat niets boven "ig jaguar xkr" in je adresbalk te gooien voor een Google Image searchquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:48 schreef SpuitElf het volgende:
You bet. Bookmark keywords heten ze. En ze zijn behoorlijk geavanceerd, Je kan er bijvoorbeeld mee zoeken vanaf je adresbalk. En in 0.9 worden ze nog verder uitgebreid, onder andere met mogelijkheden tot het gebruik van POST-forms.
Het probleem van MSIE is absoluut niet dat het een MS produkt is. Het grootste probleem voor veel mensen is dat MSIE een 3 jaar oude browser is, die erg slechte support heeft voor standaarden (CSS2 wordt vooral heel slecht ondersteund), waarvoor heel veel security leaks zijn ontdekt, die puur en alleen een browser is zonder enige extra features, en die de komende twee jaar in elk geval niet geupdate zal gaan worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Hayek het volgende:
als je IE gebruikt ben je een slaaf van microsoft (een heiden, een ketter)
lijkt wel alsof men hier in de puberale afzet-periode zit
Helaas misinterpreteer je mijn woorden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:03 schreef Hayek het volgende:
[..]
mja ik vind het prima dat mensen een andere browser willen gebruiken, maar soms lijkt het wel een religie waartoe iedereen bekeerd moet worden..
-edit- dit bedoel ik dus
[..]
als je IE gebruikt ben je een slaaf van microsoft (een heiden, een ketter)
lijkt wel alsof men hier in de puberale afzet-periode zit
ow ok, maar in het algemeen lijkt opensource wel een soort religie voor velen, ik maak zelf ook opensource dus heb er niets op tegen, maar sommige mensen lijken wel alles te doen om maar niet software te hoeven gebruiken van een commercieel bedrijf. En dat geld niet alleen voor browsers maar ook voor bijvoorbeeld OS'en of IM programma's..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:51 schreef ToBe het volgende:
Helaas misinterpreteer je mijn woorden.
Hetgeen ik bedoel is, mensen die zonder erbij na te denken hetgeen gebruiken wat zij voorgeschoteld krijgen, zonder te kijken of alternatieven beter zijn. Dat noem ik slaafs. Als iemand alle pluspunten en minpunten op een rijtje heeft gezet en dan op IE uitkomt, is daar niets mis mee.
(nouja,)
Je bevindt je in een topic over een commerciele non-open-source browser van een beursgenoteerd commercieel bedrijfquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:33 schreef Hayek het volgende:
maar sommige mensen lijken wel alles te doen om maar niet software te hoeven gebruiken van een commercieel bedrijf.
heb het al opgelost Identify as Opera teruggezet naar Identify as MSIEquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:52 schreef detron23 het volgende:
[..]
en wat is de oplossing?
Dit werkt perfect....wist niet dat Opera zo erg aanpasbaar is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:55 schreef Leshy het volgende:
Wat je wel kunt doen, is naar http://nontroppo.org/wiki/CustomButtons#menu gaan, en een van de Menu buttons op bijvoorbeeld je address bar zetten. Kwestie van aanklikken en naar de juiste toolbar slepen, gewoon vanaf de website. Met Ctrl+F11 kun je vervolgens je menu-bar uitzetten, en heb je dezelfde hoeveelheid ruimtewinst, en toch nog toegang tot het menu.
Ga eens direct naar http://www.mopyfish.net/mopysite/flash.htmlquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:28 schreef detron23 het volgende:
het lijkt wel alsof Macromedia Flash niet goed geinstalleerd is in opera....http://www.mopyfish.net/ deze kan ik niet openen. HEb net flash 7 geinstalleerd maar het wil niet lukken om de site te bekijken.
iemand??
ja deze werkt....maar hoe kan je erachter komen naar welke redirect pagina ik moet gaan,zodat ik het geljk kan intikken?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:09 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ga eens direct naar http://www.mopyfish.net/mopysite/flash.html
Werkt dat? Zo ja, dan is het idd het ongelofelijk brakke browser-detectiescript dat voor geen meter werkt, en je naar een blanco HTML-pagina stuurt.
quote:New in Opera 7.51
Security
Restricted image size in address bar, page bar and page/window cycler. This addresses issue reported in GreyMagic security advisory GM#007-OP: wide favicons could cover URL in the address line.
Miscellaneous
Various stability improvements
Redirecting links correctly marked as visited
Initial support for quoting selected text in messages
Solved problem with duplicate addresses when using "Reply all"
Opensource != gratis. Sommige opensource programma's kosten geld.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:57 schreef Leshy het volgende:
[afbeelding]
Advertenties: Opera is geen opensource, en is dus ook niet gratis.
Vaak betaal je in zo'n geval niet voor het programma, maar voor bijgeleverde documentatie en support. Denk bijvoorbeeld aan Linux distributies die je in de winkel tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:50 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Opensource != gratis. Sommige opensource programma's kosten geld.
Ik heb nu nog versie 7.23, maar zat te denken over upgraden naar 7.51. Als er echter al een Opera 7.60 aan zit te komen, wacht ik daar nog even mee. Hoe kom je eigenlijk aan die informatie? Heb je een website of zo waar ik eea af en toe op kan checken? Ik kan namelijk via Google niks vinden...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:54 schreef Leshy het volgende:
Ik geloof dat intern al met Opera 7.52 gewerkt wordt, en ze zijn ook hard bezig met Opera 7.60 die compatibel zou moeten zijn met GMail. Ik verwacht dat een update ook niet lang uit zal blijven.
Opera 7.5x biedt sowieso al veel functionaliteit over 7.23, dus upgraden kun je sowieso al wel doenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:47 schreef Lkw het volgende:
Ik heb nu nog versie 7.23, maar zat te denken over upgraden naar 7.51. Als er echter al een Opera 7.60 aan zit te komen, wacht ik daar nog even mee.
Dit kun je ook gewoon zelf vertalen. Ik ben er een tijdje geleden mee bezig geweest. Heb niet alles vertaald, omdat ik gewoonweg geen alternatieven wist. Als je 'm wilt gebruiken, hier staat 'ie iig. Mocht je 't werk willen voortzetten, je kunt 'm gewoon openen in een teksteditor. Zet je updates wel ff hier neerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:03 schreef Lkw het volgende:
Het bestand nederlands.lng kun je trouwens ook voor deze nieuwe versie gebruiken. Verreweg de meeste dingen worden gewoon goed vertaald (behalve de nieuwste toevoegingen, die zijn nog niet bijgewerkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |