Gelijk heb jequote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:59 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat de nieuwe versie van Opera net uit is, en Mozilla/Firefox ook een eigen topic heeft, lijkt het me geen gek idee alle posts over Opera ook centraal te verzamelen, en zo deze browser de aandacht te geven die ze verdient
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je operaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:30 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Ik gebruik sinds een paar maanden Opera, en het programma bevalt me wel.
Hoewel ik als ik even snel 1 google opdracht moet doen ik alsnog eventjes explorer gebruik.
Het transfers scherm is ook ideal![]()
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:07 schreef Nicket het volgende:
[..]
Hoezo google in IE.. je hebt toch een handige google bar in je opera
Daar ben ik het mee eens.. af en toe heeft hij wat moeite met javaapplets, en met de opbouw van een bepaalde site. Maar dat komt weinig en steeds minder voor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:16 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prachtige browser,maar ik moet toch regelmatig nog naar IE omdat een link weer eens niet werkt op een website......
uuh geen Free BSD... ohjah ik heb opera zelfs op mijn nokia 6600 !! vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Je mag Opera gewoon gratis gebruiken - en als je een resolutie hoger hebt dan 1024x768 heb je ook geen last van de reclame-banner.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:30 schreef Enlightenment het volgende:
Ik vind Opera iets te 'bloated'. Veel functies zijn goed, maar het ziet er gewoon niet zo "schoon" uit als mijn Firefox. Bovendien is er geen versie voor FreeBSD voor zover ik weet (windows-only?).
En $39 vind ik erg veel geld voor genoeg gratis alternatieven. Oke, je hoeft het niet te betalen, maar als ze het nou $15 hadden gemaakt hadden wellicht meer Opera-liefhebbers het gekocht. Ik ben dus iemand die dingen graag legaal wilt doen, en Firefox spreekt mij op dat punt dus ook meer aan. Beetje principieel misschien.
Same for me, heb de afgelopen 2 maanden opera gebruikt, maar b& nu weer trug bij men vertouwde vuurvosje!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:38 schreef Enlightenment het volgende:
Mja, maar ik zie het voordeel boven het gratis én open source Firefox niet zo, eigenlijk.
Sorry maar dat is niet zo. MSIE heeft zeer slechte CSS(2) support, dus als iets goed werkt in Opera/Firefox dan betekent dat niet automatisch dat het ook in MSIE werkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef wijsneus het volgende:
Als ontwikkelaar - ik wel: als ik het onder opera perfect heb, kan ik er voor 95% vanuit gaan dat IE en Moz (firebadger - camino) ook braaf doen.
Mouse Gestures heeft Firefox ook. Maar Firefox is modulair. Je hebt een basis en je installeert de extensions die je wilt, zoals Tab Browser Extensions en Flash-clicktoplay. En als PHP developer vind ik de http header-extensie erg handig.quote:En mouse gestures - die wil ik eigelijk in heel windows
Preferencesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:53 schreef Tu5 het volgende:
Ik vind het enige nadeel van opera dat als je en pagina opnieuw opent in dezelfde sessie, dat hij die dan niet ververst. Bijvoorbeeld de active topics lijst hier op fok!, als je die opent door bijvoorbeeld op back te klikken, krijg je niet de nieuwste lijst...Verder is het idd een superbrowser.....
Zal 'm toevoegen aan de lijst bovenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:31 schreef kingfinn het volgende:
http://www.monroeworld.com/operafilter/
Programma om de (ad blocking) filter van Opera mee in te stellen, ook erg handig
Mozilla Firefox 0.8 (basis, zonder extensies): 6,2Mbquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:23 schreef Enlightenment het volgende:
Modulair is natuurlijk veel beter dan alles er maar gewoon inproppen, dan wordt het bloated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |