Iemand een idee m.b.t. tot dit kleine probleem?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:40 schreef D-Devil het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat de plaatjes die in Replique automatisch geresized zijn naar de Forum grootte wel klikbaar zijn?
geen idee daarvoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Iemand een idee m.b.t. tot dit kleine probleem?
Overigens is Firefox geheugen intensiever dan Internet Explorer, maar wel een hele mooie browser.
Ik kan ook rechtermuisknop op het image drukken dat werkt ook, maar het zou toch wel wat fijner werken als ik er gewoon op kon klikkenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:33 schreef Jump het volgende:
[..]
geen idee daarvoor.
maar je kan ook altijd gewoon de figuur naar een lege plek naast de tabs slepen, dan opent de figuur in een nieuwe tab
Dan moet je vrees ik even met Breuls pratenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kan ook rechtermuisknop op het image drukken dat werkt ook, maar het zou toch wel wat fijner werken als ik er gewoon op kon klikken.
Of met de makers van de Browserquote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Dan moet je vrees ik even met Breuls praten.
Of toch maar met Breuls. Dat scriptje is gemaakt met javascript, en Mozilla staat er om bekend dat ze de beste javascript implementatie hebben van alle browsers op de markt. De hele UI van Firefox is zelfs gebaseerd op XUL, CSS en Javascript. Het gros van alle Ffx en Tb extensies zijn ook niets anders dan javascript. Het probleem is alleen dat In Microsoft's eigen implementatie van javascript (JScript, eigenlijk), een aantal niet-standaard, proprietary objecten en methoden zitten, een bekend verhaal waar het Microsoft betreft. Mozilla, Opera en KHTML (gebruikt in bijvoorbeeld Safari en Konqueror) zullen dit hoogstwaarschijnlijk nooit implementeren, dus ik denk dat je toch wat sneller af bent als je even met Breuls praatquote:Op maandag 31 mei 2004 01:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Of met de makers van de Browser.
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat dat aan recente versies van TBE ligt. Heb je dat geinstalleerd? Dan is dat misschien het probleem.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef stefimke het volgende:
Ik heb nogal vaak met Firefox 0.8 dat als ik een link in een nieuw window open dat dat nieuwe window vervolgens "dood" is. Als ik 't wil minimizen/sluiten/whatever dan zegt windows "beep" maar er gebeurd niks. Ik kan slechts nog met de task-manager heel Firefox afschieten.
Iemand tips?
recenste? ik had deze TBE in het begin ook geïnstalleerd en FF ging vaneerste keer al traag. gewoon bij het starten, en nog maar te zwijgen bij het openen van andere pagina'squote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:52 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat dat aan recente versies van TBE ligt. Heb je dat geinstalleerd? Dan is dat misschien het probleem.
Ik weet niet precies welke builds van TBE, ik gebruik het niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:59 schreef Jump het volgende:
[..]
recenste? ik had deze TBE in het begin ook geïnstalleerd en FF ging vaneerste keer al traag. gewoon bij het starten, en nog maar te zwijgen bij het openen van andere pagina's
Breuls moet gewoon ff dit regeltje in images.jsquote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Dan moet je vrees ik even met Breuls praten.
vervangen doorquote:var oSource = window.event.srcElement.src;
quote:var oSource = this.src;
Is dat die tabbed browser extension? Dan komt het daar wellicht door ja, want die had ik ook, en ik heb dat probleem ook al eens gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:52 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat dat aan recente versies van TBE ligt. Heb je dat geinstalleerd? Dan is dat misschien het probleem.
Kan je die extensions behalve disablen ook uninstallen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:48 schreef stefimke het volgende:
Ik heb/had inderdaad Tab Browser Ext. draaien, heb de extension disabled nu. Hopelijk gaat 't nu beter.
meestal staat op de site van de plugin een uninstallerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Kan je die extensions behalve disablen ook uninstallen?
Alleen door het handmatig uit profiel of install directory te flikkeren. In de nieuwe extensionmanager zit een uninstall optie.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef D-Devil het volgende:
Kan je die extensions behalve disablen ook uninstallen?
hoh, hopelijk is die extention manager de moeite waard. heb hem nog niet getest in de nighltly's.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef nietzman het volgende:
Hij is gepland voor de Twaalfde of de veertiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |