abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19480951
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 20:05 schreef nietzman het volgende:

Trouwens, de laatste branchbuilds komen er steeds beter uit te zien.
Idd .
Enige wat nogsteeds foutgaat is het automatisch resizen van plaatjes, bijvoorbeeld een groot BH topic op fok ofzo, met grote afbeeldingen, pas na een muisklik gaan die dingen resizen, en da's best zonde .

Nice uitleg trouwens
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:34:44 #127
39230 Enlightenment
Fiat Voluntas
pi_19482611
veldmuis, dat Firefox minder snel opstart dan MSIE komt in elk geval deels doordat MSIE voor een deel altijd in het (kernel)geheugen gehouden wordt, ook als je het niet gebruikt. Dat is een beetje valsspelen natuurlijk. Start jij eerst Firefox eens af en dan direkt weer op, dat gaat al stukken sneller. Dan zie je wat het effekt is van een dergelijke optimalisatie.
Extend your awareness outward, beyond the self of body, to embrace the self of group and the self of humanity. The goals of the group and the greater race are transcendent, and to embrace them is to achieve enlightenment.
pi_19482682
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:32 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Er is wel een polo met een klein logootje

[afbeelding]
[..]

Heb wel een creditcard, maar om nou honderden shirts te bestellen.....
Die is we gaaf, wel weer jammer van die tekst achterop..
pi_19482821
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:34 schreef Enlightenment het volgende:
veldmuis, dat Firefox minder snel opstart dan MSIE komt in elk geval deels doordat MSIE voor een deel altijd in het (kernel)geheugen gehouden wordt, ook als je het niet gebruikt. Dat is een beetje valsspelen natuurlijk. Start jij eerst Firefox eens af en dan direkt weer op, dat gaat al stukken sneller. Dan zie je wat het effekt is van een dergelijke optimalisatie.
Weet het, zei er ook bij dat het niet vreemd was eh .

Die polo is imo trouwens wel lelijk, had 'm niet eens gezien op de site .
pi_19485032
Hoe draait de nieuwe versie van thunderbird?
Of gebruiken jullie die niet?

Ik ben van plan om het weekend me pc te gaan formateren, en dan knal ik FF(voor het eerst) en thunderbird (2de keer) er maar is op
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 28 mei 2004 @ 23:27:32 #131
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19485200
Thunderbird draait hier dagen achterelkaar perfect, heb er geen problemen mee.
Ik ga naar huis.
pi_19485341
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 23:27 schreef nietzman het volgende:
Thunderbird draait hier dagen achterelkaar perfect, heb er geen problemen mee.
dankje
Dat word morgen dus Thunderbird installeren.
Vind Outlook teveel nadelen hebben
pi_19485600
Outlook heeft als voordeel dat de calendar te syncen is met m'n telefoon. .
En da's best handig.

Dat zie ik met thunderbird (helaas) nog niet gebeuren.
Dat dat ding geen kalendergeval heeft even buiten beschouwing gelaten .
pi_19488024
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Mag ik het daar niet mee eens zijn?
Het laden van de pagina's gaat idd sneller, maar als ik klik op m'n IE icoontje of op m'n FF icoontje, zie ik duidelijk verschil.
IE staat gelijk op het scherm, FF pas na een seconde ofzo.
Is niet vreemd, en is niet irritant traag, maar toch .
Dat mag, maar bij mij is het toch echt andersom.......
pi_19488039
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 23:35 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

dankje
Dat word morgen dus Thunderbird installeren.
Vind Outlook teveel nadelen hebben
Thunderbird

Ingebouwde spamfilter werkt goed....

Komen slechts enkele spammails doorheen....

Voor de rest kan ie hetzelfde als Outlook....
  zaterdag 29 mei 2004 @ 02:55:58 #136
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_19488130
* wimmel_1 blijft toch gewoon IE gebruiken.......... en als mailcliënt Outlook (Exchange wil niet anders ). Google filtert ook alle pop-ups, en Spam.............tsja, wie is daar nu eigenlijk verantwoordelijk voor, behalve de eigenaar van het E-Mail adres zelf ?
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 09:24:46 #137
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_19489023
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 02:55 schreef wimmel_1 het volgende:
en Spam.............tsja, wie is daar nu eigenlijk verantwoordelijk voor, behalve de eigenaar van het E-Mail adres zelf ?
Umm, de mensen die spammen, met hum emailspiders, cd's vol emailadressen etc? Ik heb er niet om gevraagd om op mijn alisalami@fok.nl spam te krijgen, maar doordat er werd gespiderd en het emailadres werd weergegeven in mijn nieuwsberichten op de FP kreeg ik uiteindelijk 100-150 spammail per dag. Tuuk zijn er manieren om dat te voorkomen, maar daar werd in de ontwikkeling niet de nadruk op gelegd. En dat zou ook niet moeten hoeven. Wmb mogen ze spammers aan de hoogste boom opknopen.

Maar dit is een andere discussie. Thunderbird zelf heb ik net geinstalleerd, ziet er prima uit (werkte dan ook uit luiigheid nog met netscape messenger 4.7
Hatsjoe!
pi_19489029
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 02:43 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Thunderbird

Ingebouwde spamfilter werkt goed....

Komen slechts enkele spammails doorheen....

Voor de rest kan ie hetzelfde als Outlook....
zo 2 nadelen die ik vind aan outlook
- traag opstarten>>>kan ook zijn omdat me pc niet de snelste meer is (AMD Athlon @ 900Mhz en 256 ram)
- geen regels voor hotmail berichten kunnen instellen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 11:52:56 #139
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19490708
Hmmm, het enige nadeel aan de nightly's dat ik zo zie is dat het scrollwiel kennelijk ook divjes pakt. Dus als je een pagina vol met divjes met een overflow hebt (Scrollbalk in een div.) scrolt 'ie daar ook in met het scrollwiel, net als in IE. Ik vond het zonder fijner.
Ik ga naar huis.
pi_19490967
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 11:52 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, het enige nadeel aan de nightly's dat ik zo zie is dat het scrollwiel kennelijk ook divjes pakt. Dus als je een pagina vol met divjes met een overflow hebt (Scrollbalk in een div.) scrolt 'ie daar ook in met het scrollwiel, net als in IE. Ik vond het zonder fijner.
Ik vind dat wel goed klinken, eigenlijk. Moest er tot nu toe altijd een extensie voor installeren om dat voor elkaar te krijgen.

Niks in about:config?
pi_19490986
Wat zijn nightly's?
pi_19491018
Ik vind 't trouwens wel jammer dat roaming het niet gaat halen voor 1.0 . Da's voor mij echt de #1 feature die ik er nog in wil hebben.
  Lieve Belg zaterdag 29 mei 2004 @ 12:15:30 #143
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19491118
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 12:08 schreef keijz het volgende:
Wat zijn nightly's?
tussentijdse versies die 's nachts op de ftp geplaatst worden. meestal bevatten die nog fouten omdat deze nog in ontwikkeling zijn.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19493896
Thunderbird vind ik zelf erg fijn werken. Het is bijv. erg makkelijk (i.t.t. Outlook 2000/XP) als je IMAP gebruikt om daar al je sent mails, drafts,concepts,deleted items server-side op te slaan.
TB geeft dan ook een speciale betekenis aan die map. Alle verwijderde items worden dan netjes naar je prullenbak verplaatst zonder het door te strepen (Outlook).

Enige dat jammer is, is dat ie default mailtjes in HTML wil opstellen.

De zoekfunctie vind ik ook erg fijn (zeker bij server-side zoeken via IMAP).

M.b.t. Firefox. Ik gebruik het al sinds Phoenix 0.4. Je kan ook mooi die animated-gifs uitzetten. Ik merk nog wel in de laatste nightlies dat de samenwerking met bijv. Java en Flash nog niet altijd vlekkeloos verloopt.
pi_19494455
Wat ik trouwens van een versie van Thunderbird een nadeel vond (weet niet welke versie het was) dat hij automatisch alle berichten naar de computer download. Is dat nog steeds zo? Of weet iemand hoe je dat uit kan zetten?
  Lieve Belg zaterdag 29 mei 2004 @ 15:49:51 #146
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19494514
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:46 schreef SHERMAN het volgende:
Wat ik trouwens van een versie van Thunderbird een nadeel vond (weet niet welke versie het was) dat hij automatisch alle berichten naar de computer download. Is dat nog steeds zo? Of weet iemand hoe je dat uit kan zetten?
Tools > Account settings.

Bij de gewenste account selecteer ja dan "Server settings" en vink je "Leave message on server" aan; De 2 subitems kan je best uitvinken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19495179
Een bestands type dat Thunderbird kan lezen en Outlook kan exporteren...
.pst?

Anders ben ik straks weer me mail kwijt. Had ik al een keer toen ik Thunderbird gebruikte
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:54:57 #148
15029 rickmans
Hasselmans
pi_19495603
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
Een bestands type dat Thunderbird kan lezen en Outlook kan exporteren...
.pst?

Anders ben ik straks weer me mail kwijt. Had ik al een keer toen ik Thunderbird gebruikte
het makkelijkste is om je mail gewoon even in je outlook te laten zitten en vervolgens in Thunderbird te kiezen voor " Tools > Import" die importeert dan je mail vanuit outlook .
pi_19495642
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef rickmans het volgende:

[..]

het makkelijkste is om je mail gewoon even in je outlook te laten zitten en vervolgens in Thunderbird te kiezen voor " Tools > Import" die importeert dan je mail vanuit outlook .
daar onstaat juist voor mij het probleem, ik wil me pc opnieuw installeren en ik heb niet zo een goede ervaring met bestanden terug zetten die Thunderbird dan moet lezen als me mail gevolg toen; al me mail niet meer te openen of te bewerken.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:38:29 #150
15029 rickmans
Hasselmans
pi_19496518
Nou hetgeen wat ik dan zou doen is of voor het herinstallen overzetten naar Thunderbird en mozbackup gebruiken. Of eerst naar outlook backupen, vervolgens bij je herinstall eerst in outlook importeren en daarna de import in thunderbird draaien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')