Iddquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:05 schreef nietzman het volgende:
Trouwens, de laatste branchbuilds komen er steeds beter uit te zien.
Die is we gaaf, wel weer jammer van die tekst achterop..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:32 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Er is wel een polo met een klein logootje
[afbeelding]
[..]
Heb wel een creditcard, maar om nou honderden shirts te bestellen.....
Weet het, zei er ook bij dat het niet vreemd was ehquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:34 schreef Enlightenment het volgende:
veldmuis, dat Firefox minder snel opstart dan MSIE komt in elk geval deels doordat MSIE voor een deel altijd in het (kernel)geheugen gehouden wordt, ook als je het niet gebruikt. Dat is een beetje valsspelen natuurlijk. Start jij eerst Firefox eens af en dan direkt weer op, dat gaat al stukken sneller. Dan zie je wat het effekt is van een dergelijke optimalisatie.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:27 schreef nietzman het volgende:
Thunderbird draait hier dagen achterelkaar perfect, heb er geen problemen mee.
Dat mag, maar bij mij is het toch echt andersom.......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag ik het daar niet mee eens zijn?
Het laden van de pagina's gaat idd sneller, maar als ik klik op m'n IE icoontje of op m'n FF icoontje, zie ik duidelijk verschil.
IE staat gelijk op het scherm, FF pas na een seconde ofzo.
Is niet vreemd, en is niet irritant traag, maar toch.
Thunderbirdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]dankje
Dat word morgen dus Thunderbird installeren.
Vind Outlook teveel nadelen hebben
Umm, de mensen die spammen, met hum emailspiders, cd's vol emailadressen etc? Ik heb er niet om gevraagd om op mijn alisalami@fok.nl spam te krijgen, maar doordat er werd gespiderd en het emailadres werd weergegeven in mijn nieuwsberichten op de FP kreeg ik uiteindelijk 100-150 spammail per dag. Tuuk zijn er manieren om dat te voorkomen, maar daar werd in de ontwikkeling niet de nadruk op gelegd. En dat zou ook niet moeten hoeven. Wmb mogen ze spammers aan de hoogste boom opknopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:55 schreef wimmel_1 het volgende:
en Spam.............tsja, wie is daar nu eigenlijk verantwoordelijk voor, behalve de eigenaar van het E-Mail adres zelf ?
zo 2 nadelen die ik vind aan outlookquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:43 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Thunderbird![]()
Ingebouwde spamfilter werkt goed....
Komen slechts enkele spammails doorheen....
Voor de rest kan ie hetzelfde als Outlook....
Ik vind dat wel goed klinken, eigenlijk. Moest er tot nu toe altijd een extensie voor installeren om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:52 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, het enige nadeel aan de nightly's dat ik zo zie is dat het scrollwiel kennelijk ook divjes pakt. Dus als je een pagina vol met divjes met een overflow hebt (Scrollbalk in een div.) scrolt 'ie daar ook in met het scrollwiel, net als in IE. Ik vond het zonder fijner.
tussentijdse versies die 's nachts op de ftp geplaatst worden. meestal bevatten die nog fouten omdat deze nog in ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:08 schreef keijz het volgende:
Wat zijn nightly's?
Tools > Account settings.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:46 schreef SHERMAN het volgende:
Wat ik trouwens van een versie van Thunderbird een nadeel vond (weet niet welke versie het was) dat hij automatisch alle berichten naar de computer download. Is dat nog steeds zo? Of weet iemand hoe je dat uit kan zetten?
het makkelijkste is om je mail gewoon even in je outlook te laten zitten en vervolgens in Thunderbird te kiezen voor " Tools > Import" die importeert dan je mail vanuit outlookquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:30 schreef SHERMAN het volgende:
Een bestands type dat Thunderbird kan lezen en Outlook kan exporteren...
.pst?
Anders ben ik straks weer me mail kwijt. Had ik al een keer toen ik Thunderbird gebruikte
daar onstaat juist voor mij het probleem, ik wil me pc opnieuw installeren en ik heb niet zo een goede ervaring met bestanden terug zetten die Thunderbird dan moet lezen als me mailquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef rickmans het volgende:
[..]
het makkelijkste is om je mail gewoon even in je outlook te laten zitten en vervolgens in Thunderbird te kiezen voor " Tools > Import" die importeert dan je mail vanuit outlook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |