abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19474345
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Werewolf het volgende:
a) Dan heeft de maker van die site zich ook niet aan de W3C normen gehouden (en niet zoals
eerder gemeld Microsoft, want die maakt de website niet YottaBrain!)
Fijn maar daar heb ik geen boodschap aan.. een browser is een tool om websites te kunnen bekijken. Als ik met browser X een aantal pagina's niet (goed) kan bekijken om met browser Y kan dat wel dan prefereer ik browser Y.
quote:
b) Voordelen FireFox t.o.v. Internet Explorer:
- Veel sneller, zowel met openen van de browser zelf als met pagina's laden
- Ingebouwde popup blocker, waardoor je weinig tot geen popups krijgt
- Geen 'zelfinstallerende' dialers en andere spyware die door de lekken in IE op je PC komen
Alleen het spyware gebeuren is een pro tenopzichte van MyIE2, de rest kan deze ook.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:47:34 #102
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_19474434
Vooral de popup blokker is kewl
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_19474483
Ja zo ziet ie er bij mij ook ongeveer uit, echt als ik dan aan de linkerkant op een van de menu-times ga staan met m'n muiscursor dan krijg ik een soort van pull-down-menu achtig iets in (My)IE2, niet in Firefox.

Ik heb gewoon Firefox gedownload en geinstalleerd, heb geen additionele plugins enzo geinstalleerd. Misschien dat dat het probleem is?
pi_19474500

[ Bericht 100% gewijzigd door Werewolf op 28-05-2004 15:50:18 (te snel) ]
pi_19474598
Mozilla is zowiezo beter als andere browsers....
pi_19474974
Dank! Ik zal 't eens gaan proberen.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 16:27:39 #109
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19475500
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef veldmuis het volgende:
stuur dan eerst 'ns een mailtje richting mozilla, kijken of je nog extra korting kan krijgen .
En doe een animocheck oid op www.inkoopacties.net .
Mij leek het wel tof om samen met GOT iets te regelen, heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zal inkoopacties.net wel even checken.

Ik weet niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat, ik weet niet of andere mensen er ervaring mee hebben? Iemand hier met een Creditcard?
Ik ga naar huis.
pi_19476403
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 16:10 schreef Murray het volgende:
http://texturizer.net/firefox/faq.html#plugins
dankje...
pi_19477468
Is dat T-Shirt er ook zonder tekst? .. of iig alleen met Firefox eronder en verder niks
pi_19477680
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:46 schreef Beathoven het volgende:
Is dat T-Shirt er ook zonder tekst? .. of iig alleen met Firefox eronder en verder niks
Kijk op de site, zo te zien niet.
pi_19477857
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:39 schreef Werewolf het volgende:
Denk dat je iets mist.....zo ziet de site eruit in mijn Firefox onder Redhat9
[afbeelding]
Ik snap wel wat er bedoeld wordt. Als je dpreview.com met IE bekijkt verschijnen de submenu's direct als je met je muiscursor over het menu gaat. In Firefox gebeurt dat niet. Het is een tekortkoming maar het maakt de site niet minder bruikbaar (ik kom er dagelijks )
pi_19478361
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:46 schreef Beathoven het volgende:
Er is wel een polo met een klein logootje

quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 16:27 schreef nietzman het volgende:
Ik weet niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat, ik weet niet of andere mensen er ervaring mee hebben? Iemand hier met een Creditcard?
Heb wel een creditcard, maar om nou honderden shirts te bestellen.....

[ Bericht 19% gewijzigd door Werewolf op 28-05-2004 18:39:30 ]
pi_19478560
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:32 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Er is wel een polo met een klein logootje

[afbeelding]
[..]

Heb wel een creditcard, maar om nou honderden shirts te bestellen.....
je hebt ook wel spul van Mozilla zelf check http://www.mozilla.org
pi_19479116
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 18:06 schreef JeroenH het volgende:
Ik snap wel wat er bedoeld wordt. Als je dpreview.com met IE bekijkt verschijnen de submenu's direct als je met je muiscursor over het menu gaat. In Firefox gebeurt dat niet. Het is een tekortkoming maar het maakt de site niet minder bruikbaar (ik kom er dagelijks )
Precies! Nouja.. ik vind 't toch minder handig. Is er geen plugin ofzo die dat oplost?
pi_19479553
Heb ook deze browser geprobeerd, maar Opera browser blijft toch veruit de Nr.1 ( Het Grote Opera Topic
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:27:04 #118
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19479610
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef stefimke het volgende:
Precies! Nouja.. ik vind 't toch minder handig. Is er geen plugin ofzo die dat oplost?
Het enige wat je kunt doen is de IE view plugin downloaden waarmee je de pagina snel en simpel in IE kunt openen.

Een plugin die de developer van $betreffendesite een trap onder zijn hol geeft is er niet. .
Ik ga naar huis.
pi_19479811
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:27 schreef nietzman het volgende:

Een plugin die de developer van $betreffendesite een trap onder zijn hol geeft is er niet. .
pi_19480024
Zeg, ik heb Mozilla 1.6 valt dat ook Firefox?

Zoniet, wat is dan het verschil?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_19480102
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zeg, ik heb Mozilla 1.6 valt dat ook Firefox?

Zoniet, wat is dan het verschil?
mozilla is firefox (oudere versie geloof ik, dacht dat ze inmiddels wel werken met dezelfde engine als firefox) (de browser dus), thunderbird (email) chatzilla (ircclient) etc.
pi_19480157
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:48 schreef veldmuis het volgende:

[..]

mozilla is firefox (oudere versie geloof ik, dacht dat ze inmiddels wel werken met dezelfde engine als firefox) (de browser dus), thunderbird (email) chatzilla (ircclient) etc.
Oh ok, loop ik met versie 1.6 overigens erg achter?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_19480261
1.7 zit nog in de release candidate status, dus je hebt de laatste final .
1.7 RC2 zal overigens ook gewoon stabiel en prima draaien, maar als je niet zo houd van elke dag updaten zeg maar, kan je gewoon netzogoed wachten op de final .
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:05:03 #124
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19480511
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:48 schreef veldmuis het volgende:
Seamonkey (Het browserdeel van Mozilla, samen met de mailclient, en IRCclient.) is ontworpen als platform om de technologie voor Mozilla (XUL, Gecko) uit te testen. Na verloop van tijd besloot men een gebruikersvriendelijkere, lichtere browser op te gaan bouwen, dit werd Phoenix. Dit innitiatief is later uitgegroeid tot FireFox, en men besloot ook een mailbroertje te ontwikkelen, Thunderbird.

Zodra FireFox en Thunderbird bij de eenpuntnul releases zijn, zullen ze Mozilla browser en Mozilla mail gaan heten, en de plaats van Seamonkey en consorten in de suite in gaan nemen. Over het algemeen genomen is FireFox nu al veel sneller, stabieler, customisebelererel, en lichter.

Pizza_Shooter, ik denk zelf niet dat je er spijt van zult krijgen als je FireFox zou gaan gebruiken in plaats van Mozilla. Ik zou zeggen, probeer het eens.

Trouwens, de laatste branchbuilds komen er steeds beter uit te zien. Ik kan nu eindelijk goed extensies installeren via de nieuwe extension manager. Jammer dat er nog niet zoveel extensions voor 0.9 zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door nietzman op 28-05-2004 20:25:03 ]
Ik ga naar huis.
pi_19480862
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Werewolf het volgende:

[..]

b) Voordelen FireFox t.o.v. Internet Explorer:
- Veel sneller, zowel met openen van de browser zelf als met pagina's laden
Mag ik het daar niet mee eens zijn?
Het laden van de pagina's gaat idd sneller, maar als ik klik op m'n IE icoontje of op m'n FF icoontje, zie ik duidelijk verschil.
IE staat gelijk op het scherm, FF pas na een seconde ofzo.
Is niet vreemd, en is niet irritant traag, maar toch .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')