abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:17:19 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19452453
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:25 schreef stefimke het volgende:
Hmmm ik had hoop dat Firefox beter zou zijn dan MyIE2 maar toen ik even wilde gaan internetbankiere (rabobank) was ik meteen weer uitge-Firefox-ed. Iemand tips?
De Rabobank mailen en zeggen dat ze een stelletje kuttende amateurs zijn.

Waarom zou je door een zo'n tegenslag trouwens in vredesnaam meteen uitgefirefoxed zijn? Je kunt toch wel voor een site gewoon IE blijven gebruiken? (Niet dat die bouwers van die internetbankiersite gewoon beter hun best moeten doen, maar toch.)
Ik ga naar huis.
pi_19453237
Firefox doet prima met ABN-AMRO-telebankieren! Beter dan IE!
pi_19453558
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:25 schreef stefimke het volgende:
Hmmm ik had hoop dat Firefox beter zou zijn dan MyIE2 maar toen ik even wilde gaan internetbankiere (rabobank) was ik meteen weer uitge-Firefox-ed. Iemand tips?
Dat is ook een van de weinige sites die gewoonweg niet werkt.....slecht van de Rabo!
pi_19453562
De rabobank-site begint meteen al te mekkeren dat ik geen IE gebruik, maar dan kan ik nog wel verder. Maar als ik vervolgens een https verbinding wil gaan maken voor het online bankieren dan krijg ik een access denied of iets dergelijks.
pi_19465422
Zit erover te denken om dit shirt te bestellen...

Alleen beetje duur.... $26,45 (kosten + shipping)
pi_19465481
Best een mooi shirt eigelijk nog, dat blauw met dat logo ziet er best goed uit.
pi_19465518
Dacht ik ook ... en aangezien ik op het werk moet 'strijden' tegen Internet Explorer aanhangers...

21,53 EUR omgerekend
pi_19465662
Voor een shirt is dat eigelijk niet echt duur...
Voor een reclame-shirt echter.. .
pi_19465735
Sja.....Nike, Replay, G-star.....dat is ook reclame lopen..

...en met dit shirt kan tenminste mensen zieken
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:35:36 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19466160
Ruik ik een inkoopactie?
Ik ga naar huis.
  Lieve Belg vrijdag 28 mei 2004 @ 11:08:11 #86
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19467009
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef nietzman het volgende:
Ruik ik een inkoopactie?
je kan altijd proberen, denk wel dat er amino zal voor zijn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19467732
Wie gaat dat doen?

Ik heb wel interesse...
pi_19467962
quote:
Ruik ik een inkoopactie?
.
pi_19469109
stuur dan eerst 'ns een mailtje richting mozilla, kijken of je nog extra korting kan krijgen .
En doe een animocheck oid op www.inkoopacties.net .
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:24:09 #90
15029 rickmans
Hasselmans
pi_19469269
quote:
Ruik ik een inkoopactie?
.
pi_19470203
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef stefimke het volgende:
De rabobank-site begint meteen al te mekkeren dat ik geen IE gebruik, maar dan kan ik nog wel verder. Maar als ik vervolgens een https verbinding wil gaan maken voor het online bankieren dan krijg ik een access denied of iets dergelijks.
Wat een klote-browser. Op www.dpreview.com krijg ik in IE als ik links op de "forum" knop ga staan (niet drukken, staan) een lijstje met de mogelijke forums waar ik vervolgens uit kan kiezen.. met Firefox krijg ik niks.

Doe ik iets fout of kan ie toch meteen weer de prullebak in? (aan dingen als de rabobank heeft een kutsite en dpreview is ook een kutsite heb ik niks)
pi_19470711
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef stefimke het volgende:

[..]

Wat een klote-browser. Op www.dpreview.com krijg ik in IE als ik links op de "forum" knop ga staan (niet drukken, staan) een lijstje met de mogelijke forums waar ik vervolgens uit kan kiezen.. met Firefox krijg ik niks.

Doe ik iets fout of kan ie toch meteen weer de prullebak in? (aan dingen als de rabobank heeft een kutsite en dpreview is ook een kutsite heb ik niks)
In dat geval kan je meteen weer de prullenbak in .
pi_19471378
hmm aangezien ik explorer helemaal zat ben (loop steeds vast, en heeft last van een hardnekkige searchbar) ga ik ook maar aan Firefox
pi_19471734
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef stefimke het volgende:

[..]

(aan dingen als de rabobank heeft een kutsite en dpreview is ook een kutsite heb ik niks)
Je kunt nu de Firefox wel een klotebrowser noemen, maar daar ligt het toch echt niet aan. Lees maar eens de melding als je de Rabobank website met Firefox opent...
quote:
Sorry, het is mogelijk dat uw browser de Rabobanksite niet correct weergeeft

U gebruikt momenteel: Mozilla 1.6 (Microsoft Win2000)

De Rabobanksite kan het best bekeken worden op een PC met Internet Explorer 5.0 of nieuwere versies van deze browser.
Lees: Wij willen geen moeite doen om onze site in browsers anders dan Internet Explorer 5 of hoger ook goed weer te laten geven.

Ik gebruik mijn internet explorer alleen nog maar omdat sommige websites het verdommen om aan de W3C normen te voldoen.
Alle andere pagina's open ik gewoon bliksemsnel met mijn Firefox
pi_19472001
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Ik gebruik mijn internet explorer alleen nog maar omdat sommige websites het verdommen om aan de W3C normen te voldoen.
Preciez! Daarom heb ik extra plug-inn: "View this page in IE". M$ lapt de W3C-wetten aan de laarzen.
pi_19472043
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:08 schreef Werewolf het volgende:
Je kunt nu de Firefox wel een klotebrowser noemen, maar daar ligt het toch echt niet aan. Lees maar eens de melding als je de Rabobank website met Firefox opent...

Lees: Wij willen geen moeite doen om onze site in browsers anders dan Internet Explorer 5 of hoger ook goed weer te laten geven.

Ik gebruik mijn internet explorer alleen nog maar omdat sommige websites het verdommen om aan de W3C normen te voldoen. Alle andere pagina's open ik gewoon bliksemsnel met mijn Firefox
Tsja ik mis gewoon features in Firefox. Die menu-balk in op www.dpreview.com komt gewoon niet tevoorschijn met Firefox. Dan kan ik toch niet op zo'n browser vertrouwen? Dan is het toch een feit dat ik met IE (of een IE kloon zoals MyIE2) meer kans heb dat ik alles kan zien wat ik wil zien?

Ik wil Firefox best proberen maar ik zie tot nu toe de toegevoegde waarde er nog niet van in. Slechts nadelen, zeker tenopzichte van MyIE2.
pi_19472528
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef stefimke het volgende:

[..]

Tsja ik mis gewoon features in Firefox. Die menu-balk in op www.dpreview.com komt gewoon niet tevoorschijn met Firefox. Dan kan ik toch niet op zo'n browser vertrouwen? Dan is het toch een feit dat ik met IE (of een IE kloon zoals MyIE2) meer kans heb dat ik alles kan zien wat ik wil zien?

Ik wil Firefox best proberen maar ik zie tot nu toe de toegevoegde waarde er nog niet van in. Slechts nadelen, zeker tenopzichte van MyIE2.
a) Dan heeft de maker van die site zich ook niet aan de W3C normen gehouden (en niet zoals eerder gemeld Microsoft, want die maakt de website niet YottaBrain!)

b) Voordelen FireFox t.o.v. Internet Explorer:
- Veel sneller, zowel met openen van de browser zelf als met pagina's laden
- Ingebouwde popup blocker, waardoor je weinig tot geen popups krijgt
- Geen 'zelfinstallerende' dialers en andere spyware die door de lekken in IE op je PC komen

Verder heb je nog de vrij te installeren extensies als Adblock en Flashblock waarmee Ad's en Flash kunt blocken (duh). Deze twee zijn echt geweldig! Nergens meer flikkerende flashbanners of animated gifs.

Je zou het eigenlijk gewoon eens een weekje moeten aanzien. De bovenstaande extensions installeren en dan praten we verder......
Ik neem die paar slecht in elkaar gezette pagina's wel voor lief.....
pi_19472644
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Werewolf het volgende:
a) Dan heeft de maker van die site zich ook niet aan de W3C normen gehouden (en niet zoals eerder gemeld Microsoft, want die maakt de website niet YottaBrain!)
Jawohl, M$ heeft "anti-W3C"-Frontpage gemaakt, dussie? De makers van die site gebruiken Frontpage. Dus M$ is de hoofdschuldige!
pi_19474155
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef stefimke het volgende:
Die menu-balk in op www.dpreview.com komt gewoon niet tevoorschijn met Firefox.
Heb je trouwens wel de Flash en Java plugins voor je Firefox geinstalleerd? Zonder deze plugins kan het ook wel eens zo zijn dat bepaalde dingen niet worden weergegeven...
pi_19474236
Denk dat je iets mist.....zo ziet de site eruit in mijn Firefox onder Redhat9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')