Zie onderaan de Fok-pagina's:quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:45 schreef cemetery_gates het volgende:
Even een vraagje, Weet iemand waarom er bij de bookmarks in godensnaam een zwarte R met rood eromheen voor fokforum staat?(favicon ofzoiets noem je die krengen geloof ik) Een f had ik nog wel gesnapt, maar waar staat die R nou weer voor?
quote:powered by Replique
Trunk of Aviary? Want Aviary schijnt op het moment echt heel veel problemen te hebben..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:24 schreef veldmuis het volgende:
Adblock en de laatste nightly gaat niet samen. En op zo'n manier dat je browser gewoon niks meer doet. Dus ff niet die nightly installeren als je adblock hebt draaien!
Sinds eergisteren is er een afsplitsing gemaakt om daarop de 1.0 versies van Firefox en Thunderbird te ontwikkelen. Er zijn voortaan (voorlopig) dus zowel nightlies van de trunk als van die branch, die Aviary genoemd wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:51 schreef veldmuis het volgende:
Trunk.
Wat is het verschil?.
eergisteren ook de laatste nightly geïnstalleerd die ik voor w32 gevonden had, en FF starte langs geen kanten meer. Zelfs het verwijderen van dde profiles enzo werkte niet. Dan maar een backup teruggezet en na 2 minuten terug men vertrouwde (iets oudere) versiequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:24 schreef veldmuis het volgende:
Adblock en de laatste nightly gaat niet samen. En op zo'n manier dat je browser gewoon niks meer doet. Dus ff niet die nightly installeren als je adblock hebt draaien!
En wat is dan precies het verschil tussen de trunk en de branch? Of is het gewoon alleen de naamquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:27 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Sinds eergisteren is er een afsplitsing gemaakt om daarop de 1.0 versies van Firefox en Thunderbird te ontwikkelen. Er zijn voortaan (voorlopig) dus zowel nightlies van de trunk als van die branch, die Aviary genoemd wordt.
Voor branches gelden andere regels. Zo zijn ze vaak helemaal feature-complete, en wordt dus geen nieuwe functionaliteit meer toegevoegd. Er worden dus eigenlijk alleen maar bugs en regressions op gefixt. Verder staan ze onder supervisie van een klein groepje developers (peers), bestaande uit de bird/fox developers en leden van drivers@mozilla.org. Zij zijn er verantwoordleijk voor dat de branch stabiel en soepel werkt, en dat er dus later een productie release uit voort kan komen. Alle stabiliteitsfixes worden de komende tijd dus zowel op de trunk als op de aviary branch toegepast, maar de grote ontwikkelingen gaan verder door op de trunk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
En wat is dan precies het verschil tussen de trunk en de branch? Of is het gewoon alleen de naam
voorlopig gaat dit nog niet denk ik. er is wel een extentie waarmee je andere kan uninstalleren, maar die is nog een beetje buggie, en ben de naam ervan vergeten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:02 schreef Werewolf het volgende:
Hoe kan ik trouwens extensions deinstalleren? Ik heb een beetje getest met een aantal, maar ik kan ze alleen maar uitschakelen als ik ze niet meer wil gebruiken.
Zo blijven ze nog wel in de lijst met extensions staan![]()
En je hebt al naar de bugs gekeken die daarin vermeld zijn? Als bekend is hoe het te verhelpen is, durf ik te wedden dat het daar zal staan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:17 schreef Werewolf het volgende:
Het wordt maar beter en beter
Bedankt voor de info, Jump...
Werkt er trouwens iemand met de calender? Als ik hem kan syncen met mijn palmtop, dan zou ik hem wel willen gebruiken.
Overigens krijg ik alleen de Firefoxversie aan de praat. De Thunderbirdversie geeft onderstaande foutmelding:
[afbeelding]
Ik kan in Suse 9.1 in m'n bookmarks toolbar wel de bookmarks sleuren en pleuren, alleen de folders niet. Die extensie heb ik niet geistalleerd. Daar zou het dus door kunnen komen..quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:33 schreef Werewolf het volgende:
Nu we toch lekker bezig zijn.....
Bij Firefox onder Windows kan ik gewoon bookmarks verslepen naar een andere plaats.
Bij de versie die ik onder RedHat9 draai werkt dit niet en moet ik dus telkens 'Manage bookmarks' doen.
(Heb trouwens wel de 'Create Bookmark Here' plugin geinstalleerd)
Netscape 7.1 of Mozilla 1.7? 8).quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:16 schreef Beathoven het volgende:
De 7.1 versie van Mozilla is voor m'n gevoel sterk verbeterd. Bij een pagina met veel grote plaatjes gaat hij iig een stuk sneller, net als bij Internet Explorer
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Netscape 7.1 of Mozilla 1.7? 8).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |