Weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee. Iemand behulpzaam een nuttige link geven is geen spam, dat is gewoon iemand behulpzaam een nuttige link geven.
Ik moest ervoor opnieuw opstarten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:10 schreef Deaunald het volgende:
Net de laatste nightly van Firefox geinstalleerd, en weg zijn mijn extensions.
Maar voor de rest werkt het goed.
De middelste muis knop werkt nog steeds het bestequote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik moest ervoor opnieuw opstarten..
Maargoed, de geupdate default skin ziet er een heel stuk beter uit nu, eindelijk een fatsoenlijk knopje om tabs mee te sluiten..
Het is het risico van het nightly's draaien he? Het zal wel iets met de nieuwe extensionsmanager te maken hebben...
...ik had dus die niglhtly niet moeten installeren...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:10 schreef Deaunald het volgende:
Net de laatste nightly van Firefox geinstalleerd, en weg zijn mijn extensions.
Maar voor de rest werkt het goed.
Ik vond 'em al vrij goed werken en na een avondje fokken heb ik m'n ouwe Camino ermee overschrevenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:52 schreef SpuitElf het volgende:
De build van gisteren wordt hoogstwaarschijnlijk 0.8 beta, Tijn.
Nee. Maar het doel is wel om 1.0 deze zomer uit te brengen, liefst voor XP SP2 als ik het goed opgevangen heb.. De enige grote features voor 0.9 (en dus 1.0) zijn de extension en themes managers, en daar is Ben nu hard mee bezig. Denk dat 0.9 er met een maandje wel zal zijn ofzo..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Is er al een datum gegeven wanneer firefox 0.9 komt?
Zou fijn zijn. Ik vind deze 0.8 iets te vaak crashen. Tis dat ik te lui ben anders had ik terug gegaan naar 0.7quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:50 schreef SpuitElf het volgende:
[..]
Denk dat 0.9 er met een maandje wel zal zijn ofzo..
Firefox 0.8 crashen? Dat is me nog nooit gebeurd, ik gebruik 'm als enige browser (windows versie). Als er al iets onderuit gaat is het meestal een plugin (die van Acrobat vnl)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:39 schreef ToBe het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik vind deze 0.8 iets te vaak crashen. Tis dat ik te lui ben anders had ik terug gegaan naar 0.7
Ik gebruik hem als primaire browser (andere browsers alleen om eigen sites te testen). Ik heb regelmatig dat ie onderuit gaat. Vooral als ik 's ochtends voordat ik naar het werk ga een site open, en 's avonds na het werk wil verder browsen. Dan is het pats boem weg. (in 9 van de 10 gevallen).quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:25 schreef R16 het volgende:
[..]
Firefox 0.8 crashen? Dat is me nog nooit gebeurd, ik gebruik 'm als enige browser (windows versie). Als er al iets onderuit gaat is het meestal een plugin (die van Acrobat vnl)
http://texturizer.net/firefox/extensions/#tabprefsquote:Op maandag 17 mei 2004 19:15 schreef Thomaash het volgende:
Ik had een paar vragen over firefox 0.8; die heb ik net ge-installeerd, gebruikte eerst avant maar die word steeds slechter.. dus nu dit alternatief maybe.
-vragen:
: Bestaat er een plugin, of kan je t ergens instellen, dat hij altijd nieuwe pagina;s in een nieuwe tab, ipv nieuw venster opent, zo ja.. welke?
Ik snap niet wat je bedoeld.quote:Bestaat er een plugin die bij het minimaliseren naar de systemtray minimaliseerd, zo ja, welke?
Komt door de plugins die je moet downloaden,. en die alleen gemaakt worden voor MSIE.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:13 schreef Gatts het volgende:
Ik krijg alleen nogsteeds die rabobank page niet geladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |