dus dat is de final versie?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:34 schreef Murray het volgende:
Site is nog niet aangepast, maar hij staat wel op de FTP...
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.9/
ie staat in het mapje releases. anders is het in het mapje nightly.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:45 schreef keijz het volgende:
[..]
dus dat is de final versie?
Idd. Je moet eerst de extensie selecteren voordat je op opties klikt, anders opent hij de opties van degene die je nu geselecteerd hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Bug: Installeer Adblock als extension. Selecteer Adblock in de extension manager. En als je dan op de V van die DOM extension drukt opent Firefox de eigenschappen van Adblock. Correct zou het zijn als de DOM extension geselcteerd wordt.
Of was deze bug al bekend?
het is altijd even wennen als er een andere theme opstaat. als je xp hebt met theme op. dan is het ook wennen om terug te keren naar classic mode.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is er mis met het default theme? Simpel, zakelijk, neutraal, alles wat een default theme moet hebben. Als je fancy buttons en kleurtjes wil hebben kan je toch gewoon een andere downloaden. Ik vind deze nu al stukken beter dan de vorige.
deze http://texturizer.net/firefox/themes/ ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef Monidique het volgende:
De default theme is lelijk. Het doet mij denken aan Windows 3.1. Helaas is de website van hen down, waardoor ik mijn favoriete, lieve theme niet kan installeren.
Ik ben weer terug naar de default theme van 0.8 (cute). Die andere (ook de default van 0.9) vond ik allemaal te flashy, te druk, te "gemaakt". Cute is lekker slick.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is er mis met het default theme? Simpel, zakelijk, neutraal, alles wat een default theme moet hebben. Als je fancy buttons en kleurtjes wil hebben kan je toch gewoon een andere downloaden. Ik vind deze nu al stukken beter dan de vorige.
inderdaad. hier staat ook terug de qute op. deze theme si gewoon cutequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef _onderhond_ het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar de default theme van 0.8 (cute). Die andere (ook de default van 0.9) vond ik allemaal te flashy, te druk, te "gemaakt". Cute is lekker slick.
nee. waarschijnlijk sta je ingezoomd. CTRL + Scrollenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:35 schreef Werewolf het volgende:
Hebben jullie ook dat de 'link' naar 'zoeken' op het forum onder de login/logout komt te staan?
[afbeelding]
PS. Dit is ook het geval als ik het venster maximaliseer...
Voor de rest ben ik zeer tevreden met FF 0.9 &Qute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |