Eh. Daarom is 't ook een RC. Bij de officiele release zal ook pas de site geupdate worden. En dat zal ook de tijd zijn dat ik aan 0.9 ga beginnen, ik ben een milestone userquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef _onderhond_ het volgende:
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de 0.9 RC versie en zijn stabiliteit. Of zal ik nog ff met 0.8 blijven zitten.
Ook raar dat ze 0.8 nog steeds in het lijstje van downloads hebben staan. Net alsof ze het neit helemaal vertrouwen de 0.9 RC versie.
Dat kon altijd al, staat bekend als autoscroll in je advanced preferences.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef keijz het volgende:
met de nieuwe versie kan je op het muiswieltje drukken, en dan met de pijltjestoetjes kleine stukjes naar beneden scrollen , handig
Je bent een beetje een softy he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:55 schreef SpuitElf het volgende:
ik ben een milestone user.
Wat gezien de bugreports die ik hier tegenkom ook niet bepaald onterecht is. Laat de mensen die beta testen leuk vinden dat maar lekker doen, maar mensen die gewoon FireFox willen proberen moet je gewoon stable releases aanbieden. Een beetje slimme software ontwikkelaar snapt dat wel...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef _onderhond_ het volgende:
Ook raar dat ze 0.8 nog steeds in het lijstje van downloads hebben staan. Net alsof ze het neit helemaal vertrouwen de 0.9 RC versie.
Nouquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent een beetje een softy he?.
gemakkelijker is F4. sta je vaneerste keer met cursor in adresbalkquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
Rete irritant aan FF is dat als je gewent bent aan CTRL + O (om een nieuwe URL te bezoeken) je een of andere dom venster
Alt+D werkt in beide browsers, Ctrl+L kan je in Fx ook nog gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
Rete irritant aan FF is dat als je gewent bent aan CTRL + O (om een nieuwe URL te bezoeken) je een of andere dom venster
een of andere dom vensterquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:17 schreef dnzl het volgende:
Ga eens naar http://www.renaudbray.com/quote:Op zondag 13 juni 2004 11:39 schreef keijz het volgende:
ik gebruik nu al een tijdeje de 0.9 test versie, maar ik ben nog geen bug tegengekomen eigelijk
ik kan hem niet installeren door een bug in de RCquote:Op zondag 13 juni 2004 11:42 schreef keijz het volgende:
De Smoke-theme staat trouwens perfect bij fok
http://themes.mozdev.org/themes/smoke.html
smoke was juist de enige die ik wel te zien kreeg...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik kan hem niet installeren door een bug in de RC
als ik naar Tools > Theme's ga is preview venster verdwenen en staat er in titelbalk Extentions. Dus nog een bug
Jammer dat dat icoontje rechtsboven zo groot is...quote:Op zondag 13 juni 2004 11:42 schreef keijz het volgende:
De Smoke-theme staat trouwens perfect bij fok
http://themes.mozdev.org/themes/smoke.html
quote:I still haven't checked in the version string change.... or one or two other last minute goodies... so it's not going to be until tonight PDT.
heb ergens op de forums gelezen dat het nog een week zou duren. bonja, we zullen zien morgen als site veranderd isquote:Op maandag 14 juni 2004 21:56 schreef Murray het volgende:
0.9 komt vannacht uit.
bengoodger:
[..]
Mad Penguin is inmiddels onder het SlashDot effect bezweken BTW.quote:SilentBob4 writes "Mad Penguin is one of the first to review the latest Mozilla Firefox release, numbered 0.9. According to the reviewer, there's a lot to be thankful for, as this release is far more stable than its earlier versions and sports some new features along with a new interface. My new all-time-favorite line: 'Look out Internet Explorer... your days have been numbered for some time now, but Firefox 1.0 will surely leave you shaking on your already shaky foundations and standing in a small warm puddle'. Nicely put."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |