abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg zondag 6 juni 2004 @ 14:28:29 #226
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19682827
zojuist de laatste nightly geïnstalleerd (of toch een van de laatste: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7) Gecko/20040605 Firefox/0.8.0+)
en die draait soepelder en stabieler dan de vorige nightly die ik getest had.
Ook neemt die minder geheugen in. De theme die er standaard opzit, die Cute dus, vind ik nog best schoon, die zou er van mij mogen inblijven.

een osxtheme vind ik niet zo schoon op een windows. In het shotje hierboven zijn de buttons echt niet zo schoon, ze gaan precies terug naar de phoenix layout
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19688266
Ik ga hem ook maar weer is even upgraden....
pi_19689092
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef nietzman het volgende:
Ik pluk nu dit shotje van dat forum:

[afbeelding]

Kan niet echt zeggen dat ik daar blij mee ben, dan vind ik de 'echte' pinstripe geiler. . Maargoed, het schijnt een WIP te zijn...
indeed.
Ik ben niet zo erg van het themes switchen, maar als dit 'm wordt ga ik zeker naar Noia .
  FOK!fossiel zondag 6 juni 2004 @ 20:06:53 #229
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19689610
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
Het valt me op dat pagina's (en met name Fok!) soms een paar tellen lijken te bevriezen. De pagina reageert dan niet meer als ik scroll met mijn muis. Ik heb zo even ter vergelijking Avant Browser geìnstalleerd en daarmee schijn ik die problemen niet te hebben.

Firefox gaat met horten en stoten en Avant lijkt soepel te gaan.

Herkent iemand dit probleempje en is er wat aan te doen.
pi_19693871
quote:
Op zondag 6 juni 2004 20:06 schreef cptmarco het volgende:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
Het valt me op dat pagina's (en met name Fok!) soms een paar tellen lijken te bevriezen. De pagina reageert dan niet meer als ik scroll met mijn muis. Ik heb zo even ter vergelijking Avant Browser geìnstalleerd en daarmee schijn ik die problemen niet te hebben.
Komt voor zover ik weet doordat het gros van de Fok! pagina's gegenereerd worden uit een bak JavaScripts. Kennelijk heeft IE een wat snellere "JS" (want met JavaScript heeft JScript natuurlijk niet zo veel meer te maken) interpreter.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:04:36 #231
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19723761
Ik wil jullie toch even wijzen op Charamel.

Ik vond deze theme in het begin eigenlijk maar niets, maar nu ik hem even heb gebruikt ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat het de meest verzorgen theme ooit is. Het oog voor detail is echt ge-wel-dig. (Check ook de Thunderbird versie.)

http://members.shaw.ca/lucx/

Ik ga naar huis.
  Lieve Belg dinsdag 8 juni 2004 @ 12:13:02 #232
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19723962
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:04 schreef nietzman het volgende:
Ik wil jullie toch even wijzen op Charamel.

Ik vond deze theme in het begin eigenlijk maar niets, maar nu ik hem even heb gebruikt ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat het de meest verzorgen theme ooit is. Het oog voor detail is echt ge-wel-dig. (Check ook de Thunderbird versie.)

http://members.shaw.ca/lucx/

[afbeelding]
deze ook al gezien, maar het enigste nadeel vind ik die afgeronde schuifbalken. vind dit eerder iets voor macos. die standaard dat in de nightly's zit, Qute, is ook redelijk deftig en schoon.

verder staan er bij die lijst op texturizer.net nog enorm veel themes waar er enkele schone tussen zitten. maar het theme is maar een kleedje voor de browser, en voor mij is nogaltijd snelheid, flexibiliteit en stabiliteit belangrijk
pi_19725616
Ik heb even de laatste versie gedownload, en ik vind de theme helemaal niet zo lelijk. Oke, de icoontje kunnen nog een stuk beter (vooral newtab ziet er onduidelijk uit), maar het is lekker neutraal, geen gezeik.

Voor de rest loop het erg stabiel (tot zover ik kan zien) en ook snel.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19727451
Screenshot van Winstripe:

http://kmgerich.com/archive/000062.html

Ik blijf gewoon Icandy gebruiken denk ik.
pi_19730487
weet iemand of het mogelijk is om alle instellingen en installaties ( plugins/extensions) op de een of andere manier in 1x mee te nemen naar een andere computer waar firefox ook op geinstalleerd is? Heb hier namelijk mee zitten experimenteren en heb nu een versie die lekker loopt en die moet dus over naar nog 10 computers of moet ik alles handmatig gaan doen ( hoop het niet)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:56:02 #236
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19731465
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:19 schreef deodupke het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om alle instellingen en installaties ( plugins/extensions) op de een of andere manier in 1x mee te nemen naar een andere computer waar firefox ook op geinstalleerd is? Heb hier namelijk mee zitten experimenteren en heb nu een versie die lekker loopt en die moet dus over naar nog 10 computers of moet ik alles handmatig gaan doen ( hoop het niet)
Ja, je profile directory copieren.

Of er een tooltje voor downloaden, Mozilla Backup bijvoorbeeld.
Ik ga naar huis.
pi_19746204
Ik probeer Firefox 0.8 echt leuk te vinden maar 't lukt me niet. MyIE2 werkt zoveel prettiger, misschien dat ik plugins mis ofzo maar 't werkt gewoon niet lekker.

- enorm traag opstarten (en dat zou zo snel moeten gaan??) t.o.v. MyIE2
- pagina's laden enorm traag (duurt erg lang voordat er iets komt en dan floept 't opeens op 't scherm, misschien dat dat bufferen voor sommigen als "snel" wordt ervaren, voor mij komt 't als traag over)
- Tab Browser Extensions zorgde ervoor dat Firefox om de haverklap vastliep
- tekst-invul veldjes zijn vaak erg smal (veel smaller dan in IE)
- de cursor-toets doet 't vaak niet in tekst-invul veldjes
- ik mis de boss-key zoals in MyIE2 om een browser snel te kunnen hiden
- het befaamde dpreview-"actieve"-menu probleem stoort me (zie vorige pagina's)
- waar zit de right-click print-button als ik een frame wil printen en niet via 't file-menu wil gaan?
- print-outs zijn te groot, de meest linkse en rechts karakters passen niet op 't papier
- ik wil als ik een nieuwe url intik dat ik deze dan krijg in een nieuw tab-blad

... enz. dit zijn de dingen die me zo snel even tebinnenschieten.

Tuurlijjk zijn er ook wel goede dingen. Zoals 't minder gevoelig zijn voor Spyware/Adware-achtige shit.
  Lieve Belg woensdag 9 juni 2004 @ 09:32:50 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19746373
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:23 schreef stefimke het volgende:
Ik probeer Firefox 0.8 echt leuk te vinden maar 't lukt me niet. MyIE2 werkt zoveel prettiger, misschien dat ik plugins mis ofzo maar 't werkt gewoon niet lekker.

- enorm traag opstarten (en dat zou zo snel moeten gaan??) t.o.v. MyIE2
welke extentions heb je allemaal geïnstalleerd? Disable er een paar en kijk welke FF vertreegd.
quote:
- pagina's laden enorm traag (duurt erg lang voordat er iets komt en dan floept 't opeens op 't scherm, misschien dat dat bufferen voor sommigen als "snel" wordt ervaren, voor mij komt 't als traag over)
Enkel het FOK!Forum of alle pagina's? Bij het form moet nog eens alles door de javascript parser gehaald worden. Deze is nog niet echt optimaal zo als het zou moeten zijn.
quote:
- Tab Browser Extensions zorgde ervoor dat Firefox om de haverklap vastliep
Nooit TBE installeren, verkl**t enkel FF. Tabs zitten standaard in FF. CTRL+T opent nieuwe tab. Met muiswieltje op link klikken op deze in nieuwe tab op achtergrond. Dubbelklik naast een tap op de lege plaats opent ook een tab. Met muiswieltje op tab klikken sluit een tab, ...
quote:
- tekst-invul veldjes zijn vaak erg smal (veel smaller dan in IE)
Met CTRL+Scroll kan je zoomen. Ook css ingestelde groottes worder vergroot/verkleind
quote:
- de cursor-toets doet 't vaak niet in tekst-invul veldjes
quote:
- ik mis de boss-key zoals in MyIE2 om een browser snel te kunnen hiden
Niet surfen naar xxx-sites op je werk
quote:
- het befaamde dpreview-"actieve"-menu probleem stoort me (zie vorige pagina's)
Geen idee wat je bedoeld
quote:
- waar zit de right-click print-button als ik een frame wil printen en niet via 't file-menu wil gaan?
FF is nog altijd niet final.... En ja kan deze altijd inzenden.
quote:
- print-outs zijn te groot, de meest linkse en rechts karakters passen niet op 't papier
Klein beetje uitzoomen voor het printen? Nooit last had hier met te brede pagina's.
quote:
- ik wil als ik een nieuwe url intik dat ik deze dan krijg in een nieuw tab-blad
CTRL+T opent nieuwe tab en plaatst cursor in locatieveld.

... enz. dit zijn de dingen die me zo snel even tebinnenschieten.

Tuurlijjk zijn er ook wel goede dingen. Zoals 't minder gevoelig zijn voor Spyware/Adware-achtige shit.

just my 2 cents
pi_19746437
Ik ben echt diep teleurgesteld in dat nieuwe theme, en al is 't een preview en moet er nog aan gesleuteld worden, ik zie 't niet goed genoeg worden, en in de verste verte geen concurrent van Qute .

Trouwens, De Fx themes site geeft bij mij 0 themes en spreekt over mozdev down (wat 't niet is) of een js error (die ook niet in de console verschijnt). Hebben meer mensen hier last van? Is al een paar dagen zo.. .
pi_19747840
Dank voor je reply Jump!

Ik heb deze extensions geinstalleerd:
- Flashblock
- Adblock
- Downloads Window Performance Patch
- Tabbrowser Extensions (disabled)
- Tabbrowser Extensions: Tab Session Management Module (disabled)
pi_19747966
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef SpuitElf het volgende:
Ik ben echt diep teleurgesteld in dat nieuwe theme, en al is 't een preview en moet er nog aan gesleuteld worden, ik zie 't niet goed genoeg worden, en in de verste verte geen concurrent van Qute .

Trouwens, De Fx themes site geeft bij mij 0 themes en spreekt over mozdev down (wat 't niet is) of een js error (die ook niet in de console verschijnt). Hebben meer mensen hier last van? Is al een paar dagen zo.. .
Kvind m wel stoer eigelijk, vreemde is dat een maandje geleden ook de nightlies opeens begonnen met een ander theme.
pi_19751101
quote:
Mozilla Firefox 0.9 Release Candidate Available
Wednesday June 9th, 2004
Ben Goodger writes: "A testing candidate of Mozilla Firefox 0.9 is now available from mozilla.org. There are a couple more bugs we'd like to fix for the 0.9 release but want to get as much feedback on the app in general before we go out. Please download this build and test with it and report any show stopping bugs that you find. We are still looking to do a 0.9 final sometime Monday." Builds can be found on the FTP site.
http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=4824

pi_19751423
Sodeju wat een lelijke default skin in 0.9.

En waar zijn m'n imported IE bookmarks?
  Lieve Belg woensdag 9 juni 2004 @ 13:14:53 #244
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19751961
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:53 schreef stefimke het volgende:
Sodeju wat een lelijke default skin in 0.9.

En waar zijn m'n imported IE bookmarks?
idd lelijke skin. eens de Qute skin terug opzoeken. op het eerste zicht niet veel veranderd buiten de theme en extention manager die nu goed werken (zou toch ver moeten)
pi_19752912
iemand enig idee hoe ik de "Imported IE favorites" terug kan krijgen? In Firefox 0.8 had ik onder bookmarks dus m'n IE bookmarks. Nu met 0.9RC niet meer.
pi_19755940
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef stefimke het volgende:
iemand enig idee hoe ik de "Imported IE favorites" terug kan krijgen? In Firefox 0.8 had ik onder bookmarks dus m'n IE bookmarks. Nu met 0.9RC niet meer.
File > Import ?
pi_19757103
Yes... dat werkte na een paar vastlopers. Ik was via "Manage bookmarks" aan 't stunten maar dat werkte niet echt (dan moet je ze stuk voor stuk importeren)

Dank!
pi_19757220
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef stefimke het volgende:
Yes... dat werkte na een paar vastlopers. Ik was via "Manage bookmarks" aan 't stunten maar dat werkte niet echt (dan moet je ze stuk voor stuk importeren)

Dank!
Vastlopers moet je misschien even melden op http://bugzilla.mozilla.org. Zijn ze volgens mij vrij gebrand op om dat goed te laten verlopen voor de 1.0 release..
pi_19757787
heb al 2 vette hangers gehad met 0.9, zonder enige extension geinstalleerd te hebben: eentje dus met het importeren van IE fav's en eentje toen ik enkele keren dezelfde link met de middle-mousbutton in een nieuwe tab had geopend (om effe te testen hoe dat werkte)
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:41:33 #250
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_19766020
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de 0.9 RC versie en zijn stabiliteit. Of zal ik nog ff met 0.8 blijven zitten.

Ook raar dat ze 0.8 nog steeds in het lijstje van downloads hebben staan. Net alsof ze het neit helemaal vertrouwen de 0.9 RC versie.
Jesus Christ.... Somebody call somebody.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')