quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef nietzman het volgende:
Ik pluk nu dit shotje van dat forum:
[afbeelding]
Kan niet echt zeggen dat ik daar blij mee ben, dan vind ik de 'echte' pinstripe geiler.. Maargoed, het schijnt een WIP te zijn...
Komt voor zover ik weet doordat het gros van de Fok! pagina's gegenereerd worden uit een bak JavaScripts. Kennelijk heeft IE een wat snellere "JS" (want met JavaScript heeft JScript natuurlijk niet zo veel meer te maken) interpreter.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:06 schreef cptmarco het volgende:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
Het valt me op dat pagina's (en met name Fok!) soms een paar tellen lijken te bevriezen. De pagina reageert dan niet meer als ik scroll met mijn muis. Ik heb zo even ter vergelijking Avant Browser geìnstalleerd en daarmee schijn ik die problemen niet te hebben.
deze ook al gezien, maar het enigste nadeel vind ik die afgeronde schuifbalken. vind dit eerder iets voor macos. die standaard dat in de nightly's zit, Qute, is ook redelijk deftig en schoon.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:04 schreef nietzman het volgende:
Ik wil jullie toch even wijzen op Charamel.
Ik vond deze theme in het begin eigenlijk maar niets, maar nu ik hem even heb gebruikt ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat het de meest verzorgen theme ooit is. Het oog voor detail is echt ge-wel-dig. (Check ook de Thunderbird versie.)
http://members.shaw.ca/lucx/
[afbeelding]
Ja, je profile directory copieren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:19 schreef deodupke het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om alle instellingen en installaties ( plugins/extensions) op de een of andere manier in 1x mee te nemen naar een andere computer waar firefox ook op geinstalleerd is? Heb hier namelijk mee zitten experimenteren en heb nu een versie die lekker loopt en die moet dus over naar nog 10 computers of moet ik alles handmatig gaan doen ( hoop het niet)
welke extentions heb je allemaal geïnstalleerd? Disable er een paar en kijk welke FF vertreegd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:23 schreef stefimke het volgende:
Ik probeer Firefox 0.8 echt leuk te vinden maar 't lukt me niet. MyIE2 werkt zoveel prettiger, misschien dat ik plugins mis ofzo maar 't werkt gewoon niet lekker.
- enorm traag opstarten (en dat zou zo snel moeten gaan??) t.o.v. MyIE2
Enkel het FOK!Forum of alle pagina's? Bij het form moet nog eens alles door de javascript parser gehaald worden. Deze is nog niet echt optimaal zo als het zou moeten zijn.quote:- pagina's laden enorm traag (duurt erg lang voordat er iets komt en dan floept 't opeens op 't scherm, misschien dat dat bufferen voor sommigen als "snel" wordt ervaren, voor mij komt 't als traag over)
Nooit TBE installeren, verkl**t enkel FF. Tabs zitten standaard in FF. CTRL+T opent nieuwe tab. Met muiswieltje op link klikken op deze in nieuwe tab op achtergrond. Dubbelklik naast een tap op de lege plaats opent ook een tab. Met muiswieltje op tab klikken sluit een tab, ...quote:- Tab Browser Extensions zorgde ervoor dat Firefox om de haverklap vastliep
Met CTRL+Scroll kan je zoomen. Ook css ingestelde groottes worder vergroot/verkleindquote:- tekst-invul veldjes zijn vaak erg smal (veel smaller dan in IE)
quote:- de cursor-toets doet 't vaak niet in tekst-invul veldjes
Niet surfen naar xxx-sites op je werkquote:- ik mis de boss-key zoals in MyIE2 om een browser snel te kunnen hiden
Geen idee wat je bedoeldquote:- het befaamde dpreview-"actieve"-menu probleem stoort me (zie vorige pagina's)
FF is nog altijd niet final.... En ja kan deze altijd inzenden.quote:- waar zit de right-click print-button als ik een frame wil printen en niet via 't file-menu wil gaan?
Klein beetje uitzoomen voor het printen? Nooit last had hier met te brede pagina's.quote:- print-outs zijn te groot, de meest linkse en rechts karakters passen niet op 't papier
CTRL+T opent nieuwe tab en plaatst cursor in locatieveld.quote:- ik wil als ik een nieuwe url intik dat ik deze dan krijg in een nieuw tab-blad
Kvind m wel stoer eigelijk, vreemde is dat een maandje geleden ook de nightlies opeens begonnen met een ander theme.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef SpuitElf het volgende:
Ik ben echt diep teleurgesteld in dat nieuwe theme, en al is 't een preview en moet er nog aan gesleuteld worden, ik zie 't niet goed genoeg worden, en in de verste verte geen concurrent van Qute.
Trouwens, De Fx themes site geeft bij mij 0 themes en spreekt over mozdev down (wat 't niet is) of een js error (die ook niet in de console verschijnt). Hebben meer mensen hier last van? Is al een paar dagen zo...
http://www.mozillazine.org/talkback.html?article=4824quote:Mozilla Firefox 0.9 Release Candidate Available
Wednesday June 9th, 2004
Ben Goodger writes: "A testing candidate of Mozilla Firefox 0.9 is now available from mozilla.org. There are a couple more bugs we'd like to fix for the 0.9 release but want to get as much feedback on the app in general before we go out. Please download this build and test with it and report any show stopping bugs that you find. We are still looking to do a 0.9 final sometime Monday." Builds can be found on the FTP site.
idd lelijke skin. eens de Qute skin terug opzoeken. op het eerste zicht niet veel veranderd buiten de theme en extention manager die nu goed werken (zou toch ver moeten)quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:53 schreef stefimke het volgende:
Sodeju wat een lelijke default skin in 0.9.
En waar zijn m'n imported IE bookmarks?
File > Import ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef stefimke het volgende:
iemand enig idee hoe ik de "Imported IE favorites" terug kan krijgen? In Firefox 0.8 had ik onder bookmarks dus m'n IE bookmarks. Nu met 0.9RC niet meer.
Vastlopers moet je misschien even melden op http://bugzilla.mozilla.org. Zijn ze volgens mij vrij gebrand op om dat goed te laten verlopen voor de 1.0 release..quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef stefimke het volgende:
Yes... dat werkte na een paar vastlopers. Ik was via "Manage bookmarks" aan 't stunten maar dat werkte niet echt (dan moet je ze stuk voor stuk importeren)
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |