maar ik heb 2 andere CDs als die van jouquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:55 schreef -moi- het volgende:
ijsmeis, je bod komt nu niet boven die van mij uit
je moet je verzendkosten er niet vergeten af te trekken...
Graagquote:Op zondag 16 mei 2004 16:33 schreef DianTig het volgende:
Pfoe, nog iemand voor Britney Spears, ik weet het even niet meer hoor. Zullen we het zo doen; Mariah Carey, Rainbo, Solid Harmony en Jennifer Lopez, On the 6, voor -moi-, voor 7 euro plus verzendkosten, en Britney Spears, ...baby one more time, Christina Aquilera en Destiny's Child, Writing's on the wall, voor ijsmeis voor 7 euro plus verzendkosten? Op die manier blijft het redelijk eerlijk en betalen jullie allebei even veel voor 3 cd's. Gaan jullie hiermee akkoord?
Dan gaat voor Retarded Britney Spears alleen niet door, en ik moet ook zeggen dat Kane ws al verkocht is, mits diegeen hem om de een of andere reden niet meer wil zal ik dat nog even laten weten. Wil je Meja dan nog wel, of zeg je dan ook van laat maar zitten?
Iig, ik hoor het nog
wat gaat er nu gebeuren met mijn bod? of wachten we nog op meer bieders?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:20 schreef -moi- het volgende:
ik blijf als je het niet erg vind bij die vier CD's voor 10 euro exclusief verzendkosten.. omdat ik vooral de CD van Britney nog wil hebben. De andere drie neem ik er eigenlijk gewoon maar bij, omdat die ook wel leuk zijn..
Mooiquote:Op maandag 17 mei 2004 23:06 schreef DianTig het volgende:
Skv: Geld is al binnen, hij gaat morgen (dinsdag) op de post!
Right.. beetje raar dat je dan eerste een voorstel doet en hem daarna intrekt!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:38 schreef DianTig het volgende:
Sorry ijsmeis, maar -moi- bied gewoon nog steeds een hogere prijs per cd, ze gaan bij deze definitief naar -moi-. Je mag me even mailen en dan regelen we het verder! (En dat geld ook voor Eddy_Albena)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |