Veel plezier daar Vlarpquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo richting Den Bosch, tot vanavond wie er in de Orangerie is, de rest, tot ziens!
Lijkt verdacht veel op:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:44 schreef Jerruh het volgende:
Looked dead, didn't I? But I wasn't. But it wasn't from lack of trying, I can tell you that. Actually, Bill's last bullet put me in a coma - A coma I was to lie in for four years. When I woke up, I went on what the movie advertisements refer to as a 'roaring rampage of revenge.' I roared. And I rampaged. And I got bloody satisfaction. I've killed a hell of a lot of people to get to this point, but I have only one more. The last one. The one I'm driving to right now. The only one left. And when I arrive at my destination, I am gonna kill Bill.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*lebeau neerhoekt en schooltas terug pakt*.
.
*knuffel geeft*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldadige gemenerik.
Dan ben je toch weer lief opeens heh? Lul.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
ik ben altijd lief, doosquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan ben je toch weer lief opeens heh? Lul.![]()
![]()
Geweldig he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
woo hoo woo hoo hooooo
woo hoo woo hoo hooooo
*fan is van the 5,6,7,8's"
ik wil ze ook allebei!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Geweldig he?
Ik heb de Volume 1 soundtrack. Was in de aanbieding op BOL
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus ik moet nog oordelen over de muziek ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil ze ook allebei!!!!!
woo hoo woo hoo hoo!
daar zit een lekker mexicaans deuntje in, die MOET ik hebben!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus ik moet nog oordelen over de muziek ook.
Na het zien van de trailers ook al hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:54 schreef Jerruh het volgende:
ow, mijn avatar zal je na het bekijken van deel 2 wel herkennen :p
serieus: de trailers zeggen niks over hoe Pai Mei isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Na het zien van de trailers ook al hoor
Ok.. nu maak je me echt benieuwd. Kijken wanneer ie in de buurt draait..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
serieus: de trailers zeggen niks over hoe Pai Mei is.
schitterende gozer
"goddamn japs!"
hophop gewoon gaan!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok.. nu maak je me echt benieuwd. Kijken wanneer ie in de buurt draait..
Morgenavond misschien welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hophop gewoon gaan!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |