nu zijn we benieuwd wat die nieuwe regelementen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:56 schreef Cybart het volgende:
net even op mijn werk geweest
heb de nieuwe regelementen binnen die vanaf as woensdag in gaan
daar zijn we niet blij mee
zelfs mijn ouders vinden het te ver gaan
en nu moet ik weer snel terug
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nu zijn we benieuwd wat die nieuwe regelementen zijn natuurlijk
vertiefd?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga sowieso ondanks dat ik vertiefd ben
Zoiets wilde ik ook vragen...gaat het zo snel dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vertiefd?
ik dacht dat je laatst zei dat je single was geworden?
VerTiefd... ik wist dat jullie die leesfout zouden makenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook vragen...gaat het zo snel dan?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Zijn er ook mensen die ik nog ken van 'vroeger'?
Ik huppel op dit moment in een matrozenpakje door mijn huis omdat ik straks een piratenfeest heb
nee hoor, check mijn oorspronkelijk reply...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
VerTiefd... ik wist dat jullie die leesfout zouden maken
Fotow.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Ik huppel op dit moment in een matrozenpakje door mijn huis omdat ik straks een piratenfeest heb
Nah, daar heeft het niks mee te maken hoor. Gisteren gewoon vrijgezellenfeest gehad en was om 4 uur thuis en moest om 7 uur weer uit bed om te werken...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee hoor, check mijn oorspronkelijk reply...
Vertiefd (vraagteken)
en dan: "Vraag over je recent verworven status als single"
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
...is dat kutten op de automatische piloot?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..].
veel plezier op het feest Luqas.
*vanavond gaat autokutten*
trim trim trim, snap trim move trim hatch hatch save asquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...is dat kutten op de automatische piloot?
Oh, dat!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trim trim trim, snap trim move trim hatch hatch save as
ehm
ja hoor.
haha ik moet wel, ik als fanatiekeling had het beloofd aan me prjoectgroepje, en ik ben er zo mee klaarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dat!
*snapt*
Doe jij dat op een Vrijdag avond?
Kneeeus!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik moet wel, ik als fanatiekeling had het beloofd aan me prjoectgroepje, en ik ben er zo mee klaar.
*lebeau neerhoekt en schooltas terug pakt*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kneeeus!
*schooltas afpakt en op de kas gooit*
De leuke mensen van vroeger zijn gillend weggevlucht.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Cool. Mijn ouders zitten naar de Belg aan het kijken. Naar een swingpaleis-achtig programma.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb met m'n pappa en m'n mamma naar Twin Peaks gekeken
Gisteren de pilot van twee uur met het hele gezin, en nu de eerste aflevering, en misschien zelfs ook nog de tweede aflevering.
Soms zijn mijn pappa en mamma best te pruimen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |