laboratoir garnierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jennifer 'alias' Garner
![]()
![]()
![]()
enz
![]()
je bedoelt Elektra. Knappe vrouw, alleen jammer dat ze zo weinig tiet heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jennifer 'alias' Garner
![]()
![]()
![]()
enz
![]()
ik ben in mijn leven denk ik zo'n 30 keer in de efteling geweest. heb me er nog nooit verveeld. sprookjebos is ubercool. de sfeer die daar hangt is goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en de Efteling heb je ook wel gezien na tig jaar langsgaan. De efteling is meer voor kleine kinderen, Sixflags is voor de oudere jeugd, aankleding is secundair, de attracties zijn waar het om draait, en het sprookjesbos met de akelig mechanische figuren heb je na 1 keer wel gezien.
Elektra jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bedoelt Elektra. Knappe vrouw, alleen jammer dat ze zo weinig tiet heeft.
kom verdomme eens uit die bi-kast.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
laboratoir garnier
nee, doet me vrij weinig
terwijl er best vrouwen zijn die ik geil en lekker vind...
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Beyonce is ook wel geil, net als Angelina Jolie
ik ben al lang uit die bi kastquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kom verdomme eens uit die bi-kast.
wie vind jij geil danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ik
Markie heeft een goede smaak, die gaat voor iets om vast te pakken, niet voor zo'n zak met botten genaamd Victoria "Posh spice" Beckham.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ik
jennifer aniston, rachel stevens, victoria beckhamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wie vind jij geil dan![]()
don't diss it unless you've tried itquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben al lang uit die bi kast
zou het namenlijk niet met een wijf kunnen doen geloof ik
Jennifer Aniston is prachtig jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
jennifer aniston, rachel stevens, victoria beckham
hey, ik heb van alles met vrouwen uitgespookt....maar het daadwerkelijke neuken niet...geen behoefte aanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
don't diss it unless you've tried it
Ik heb precies hetzelfde dus maar met meisjes zoenen kan echt heerlijk zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ik heb van alles met vrouwen uitgespookt....maar het daadwerkelijke neuken niet...geen behoefte aan
nou fijn weekend allen!
ik neem dat terug wat ik zei over goede smaakquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Rebecca Loos is overigens wel mooi
Ze kan ook zo goed presenteren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Rebecca Loos is overigens wel mooi
ik mag niet met m'n mond vol praten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pijpsmiley!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |