not as much as phonetics... of algemene taalwetenschappenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Literatuurwetenschap sucks![]()
er komt een deel IIquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tell me...we hebben iets anders in de plaats --> wetenschapsfilosofiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws voor je WizardTof voor je moeder en jou
Hoi allemaal
Literatuurwetenschap sucks![]()
over kinderen adopteren?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
er komt een deel II
da's nog altijd beter dan in een hagelbui!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben in een Atomic Kitten bui![]()
dat weet ik niet, maar toen met die rel verklaarde de schrijfster dat deel II klaar was om over de persen te rollen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
over kinderen adopteren?
Goed he!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's nog altijd beter dan in een hagelbui!
BIJNA WEEKEND EN DE ZON SCHIJNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Jenny Frost wordt fotomodel ofzo. Althans ze heeft zich nog een keer laten inschrijven bij een bekend modellenbureau.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben in een Atomic Kitten bui![]()
ahaaa. ze hebben dus snel een deel 2 gemaakt om extra te kunnen cashenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar toen met die rel verklaarde de schrijfster dat deel II klaar was om over de persen te rollen.
Relaxedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik ga zondag naar de Efteling met een groep veertigjarige vrouwen, kortom: HET PERSONEELSUITJE
lolquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik ga zondag naar de Efteling met een groep veertigjarige vrouwen, kortom: HET PERSONEELSUITJE
shame on youquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Markie-Mark het volgende:
De efteling is cool ja, ben er al jaren niet meer geweest. Toen ik voor het laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
deel 2 gaat over de tovenaar die ze ontmoeten in het darkroom gedeelte van de magische gay-sauna, daar geeft de tovenaar hen allebei een betoverde cockring, en terwijl een van de twee de magische dildo Ex-throb-ilur uit de anus van een vestokte homo moet trekken om koning te blijven zoekt de andere naar bijpassende schoenen en toen adopteerde ze een kindje en leefden ze nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ahaaa. ze hebben dus snel een deel 2 gemaakt om extra te kunnen cashen
okquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef wizarddragon het volgende:
EINDELIJK WEEKEND.
Ik ga richting huus....dus mazzel en succes mensen.
Kug..we spreken weleens wat af ja
dat is inderdaad ook een goed vervolgquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
deel 2 gaat over de tovenaar die ze ontmoeten in het darkroom gedeelte van de magische gay-sauna, daar geeft de tovenaar hen allebei een betoverde cockring, en terwijl een van de twee de magische dildo Ex-throb-ilur uit de anus van een vestokte homo moet trekken om koning te blijven zoekt de andere naar bijpassende schoenen en toen adopteerde ze een kindje en leefden ze nog lang en gelukkig.
ik vind dat ze tegenwoordig schandalig duur geworden zijn. Ik heb de efteling vaak zat gezien om te weten dat ik er voorlopig niet meer heen hoef te gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Markie-Mark het volgende:
De efteling is cool ja, ben er al jaren niet meer geweest. Toen ik voor het laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
welk wijf wil je nou weer neuken?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ben ik bi-sexueel
wat is er mis met bi-seksueel zijn? You get to have the best of both worldsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ben ik bi-sexueel
sixflags is een puberparkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind dat ze tegenwoordig schandalig duur geworden zijn. Ik heb de efteling vaak zat gezien om te weten dat ik er voorlopig niet meer heen hoef te gaan.
de Efteling is eigenlijk maar wat gay... geef mij Sixflags maar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
welk wijf wil je nou weer neuken?
en de Efteling heb je ook wel gezien na tig jaar langsgaan. De efteling is meer voor kleine kinderen, Sixflags is voor de oudere jeugd, aankleding is secundair, de attracties zijn waar het om draait, en het sprookjesbos met de akelig mechanische figuren heb je na 1 keer wel gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
sixflags is een puberpark
amper fatsoenlijke aankleding...
gewoon achtbanen met wat een betonnenpad wat er tussendoor loopt
lelijk park dat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |