de belastingdienstquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ze de regels niet aanpassen?
Wat hebben ze eigenlijk opgegeven als reden voor deze verandering van regels? Als je argumenten redelijk zijn, en dat zijn ze wat ik hier lees, dan moeten ze de regels wel aanpassen, anders kun je ze voor het gerecht slepen, altijd leuk, dreigen met de wet. Die ze overigens al overtreden door je nu 7 uur achter elkaar te laten werken zonder een pauze in te lassen.
sterkte komende dagen in ieder geval!quote:ik heb nog geen flauw idee, ik moet direct een tas inpakken met spullen zodat ze er nog een nacht kan blijven, het enige dat ik weet is dat ze een redelijk zware anti-biotica kuur krijgt en word geobserveerd, Ze mag misschien morgen naar huis, maar voor hetzelfde geld moet ze tot maandag blijven of tot dinsdag.
Dit bovenstaande gaat zoooo tegen de arbo in dat je met die regelementen je spreekwoordelijke (of niet natuurlijk) kont ermee kan afvegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
geen eten meer, geen drinken meer (slechts koffie/water en thee) en zelfs dat mag alleen in de pauze. maar ik heb dus geen pauze, en in de zomer is het weleens boven de 35 graden binnen, wat inhoudt dat ik een uur of 7 in die hitte sta. zonder dat ik iets mag/kan drinken.
gaat een beetje ver
is slechts 1 van de voorbeelden waarop bij overtreding ontslag volgt.
gelukkig heb ik vanacht van onze horecamanager gehoord dat ze het ook niet overal mee eens is.
maandagavond hebben we vergadering, dus ik hoor het dan wel.
Jah lees net even terug, dat ze in het ziekenhuis ligt, klinkt niet best.quote:hoe is het met je moeder?
z'n gangetje hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:50 schreef Cazman het volgende:
Mooge Bart en Kug
Alles goed?
Beter als gisteren iigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
z'n gangetje he
en met u?
ja het is opeens allemaal heel leuk geregeldquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit bovenstaande gaat zoooo tegen de arbo in dat je met die regelementen je spreekwoordelijke (of niet natuurlijk) kont ermee kan afvegen.Iemand verbieden iets te drinken....
Je baas heeft of een vaag gevoel voor humor of er is bij hem een zekering gesprongen.
[..]
Oh...Goeiemorgen trouwens
hoe komt het?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beter als gisteren iig
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe komt het?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.
aj da's klotequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.
best welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
aj da's klote
Het jaar niet. maar de kwalificatie welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
maar niet een onoverkomelijke terugslag hoop ik? All is not lost?
wat voor kwalificatie?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
best wel
[..]
Het jaar niet. maar de kwalificatie wel
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat voor kwalificatie?
Tuinaanleg. toch wel een van de belangrijkste van de schoolquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
kwalificatie voor?
Ontwerp je eigenlijk ook wel eens tuinen, Cazzy? Stel je voor dat Jerruh een Huis ontwerpt en jij het bijbehorende tuinencomplex. Eigen Huis & Tuin met Jer & Caz.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:11 schreef Cazman het volgende:
Tuinaanleg. toch wel een van de belangrijkste van de school
ontwerpen hoort er wel bij. Ik zou architect kunnen worden als ik hierna een hbo opleiding daarin doe. Dat zou wel leuk zijn zo'n programmaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ontwerp je eigenlijk ook wel eens tuinen, Cazzy? Stel je voor dat Jerruh een Huis ontwerpt en jij het bijbehorende tuinencomplex. Eigen Huis & Tuin met Jer & Caz.
Iets doen is een groooot woord. Maat ik ga zo de stad in, wellicht een routertje kopen, heb namelijk een ibook van mijn werk, als 2de werkbak zeg maar, maar ja die moet ook dan op het internet thuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie wil er iets gaan doen vandaag?
Sorry ik moet vanavond weer werkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Eerst maar 's even scheren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:53 schreef Semisane het volgende:
Phoe op postbank.nl kijken wat je hebt uitgegeven sinds 24 april jongleden is helemaal niet goed voor je humeur kom ik net achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |