Nou we kunnen toch nog wel een beetje doorfeesten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:37 schreef XMN8R het volgende:
*slingers opruim*
Ik heb de sjampie toch nog niet opgeruimd?!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
Nou we kunnen toch nog wel een beetje doorfeesten?.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb de sjampie toch nog niet opgeruimd?!
time flies when you're having....damn die nieuwe single van Kelis is goedquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:42 schreef Cazman het volgende:
ow zijn we al door 900 heen?
"Lunchpauze" ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E zingt uit volle borst mee met Winamp
Zeg eens Kwebbelkousen...quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Lunchpauze" ?
die fles gaat nog wel op vanavondquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Grmblquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens Kwebbelkousen....
Dunno it. Moet je de nieuwe eens horen van Killswitch Engage. VET!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
time flies when you're having....damn die nieuwe single van Kelis is goed.. euhm fun
ghe ghe.... je kent mijn muzieksmaak een beetjequote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dunno it. Moet je de nieuwe eens horen van Killswitch Engage. VET!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
*Battle Royale kijk*.
Die smiley!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dunno it. Moet je de nieuwe eens horen van Killswitch Engage. VET!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
duhquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:48 schreef Twaalfje het volgende:
* Cybart heeft nog pessies 1 biertje.
Openmaken maar?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe.... je kent mijn muzieksmaak een beetje
is het dan nog steeds een aanrader ?
haha, nou ik ben al aan het overwegen om hem morgen te "kopen"quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maar hijs nog wel vet
Maak je geen zorgen: ik ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:58 schreef Cybart het volgende:
hey techert
weltrusten, fijne dromen, en ik spreek je morgen
ben er waarschijnlijk dit weekend trouwens niet bij....de groep dan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, nou ik ben al aan het overwegen om hem morgen te "kopen"
ondertussen hou ik mezelf vrolijk op een tribal remix van Leki
(belgische tmf vj, heeft nu een redelijke hit in belgie en nederld met breakin out, en is de zus van de zangeres van pump up the jam van technotronic)
Dat is lang badderenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:08 schreef Cybart het volgende:
nouja ik wilde net zeggen dat mijn glas ook klein is...
en leeg dus ik ga slapen...
morgen weer 15 uur weken in totaal...so mazzel!
weltrusten
Mogguh Kug en de restquote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
Truste Kugen de rest
matt bianco - get out your lazy bed.mp3quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:40 schreef Cybart het volgende:
HALLOOOOOOOO
WAKKER WOOOORRRUUUUUUUUH
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doewap!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
matt bianco - get out your lazy bed.mp3
Leuk nr he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef tech het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doewap!
Daadaadaa doebidoewap!
Bidoewiedoewiedoewiedoewie doewap!
Zeker weten!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Leuk nr he?.
Mogge semisanequote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef Semisane het volgende:
Doe maar ook "mogge" wens enzow....
Moggo toooo uuuu toooo Wizzard!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mogge semisane
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:06 schreef Waxxer het volgende:
Och, Biefje dacht, hee, laat ik eens uit bed stappen?
Jij bent ook niet erg snel vandaag hè?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:08 schreef Waxxer het volgende:
hahaai!
och, een half uurtje...... nou ja, wat maakt het uit hequote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang op hoor! nou ja..
Als ik hier post wil niet zeggen dat ik dan pas uit m'n bed kom.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
och, een half uurtje...... nou ja, wat maakt het uit he
quote:Je bent jong!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:21 schreef DennisMoore het volgende:
Normaal - Heidi.mp3
Heeeeiiiidiiiii! Heeeeiiiidiiiii!
Deine Bergen sind die Welt!
.
Haha, dat schijnt inderdaad heel ehm... bijzonder te zijn! Drinkbier en smijtbier enzo...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:27 schreef Cybart het volgende:
normaal
daar ben ik nog ooit bij een optreden van geweest
in de feesttent
ik was nog voor ik binnen was mijn tshirt kwijt en zat al onder de varkensstift
Chan Chan!quote:Buena Vista Social Club is best stoer!
ja, daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Haha, dat schijnt inderdaad heel ehm... bijzonder te zijn! Drinkbier en smijtbier enzo....
Wat is 'varkensstift'?
al is daar de Orishas versie leuker vanquote:Chan Chan!
met wie/wat?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:00 schreef wizarddragon het volgende:
Woei...kheb 2 uur verkering gehad
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Oberinspektor Derrick in den Schwullenbar..
Nah 4 fun met iemand die naast me zat tijdens college. College was zo saai, dus gingen we maar onze eigen college maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
met wie/wat?
das geen antwoord... mannetje/vrouwtje/schaap? Naam, leeftijd, uiterlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah 4 fun met iemand die naast me zat tijdens college. College was zo saai, dus gingen we maar onze eigen college maken.
niet echt, zit je nog op de UVT?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:06 schreef wizarddragon het volgende:
Heb je trouwens nog wat te doen? Want ik zit nu in Tilburg. Kheb m'n trein toch gemist.
Yup Ik zit nog op de UVT.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
niet echt, zit je nog op de UVT?
wat wilde je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup Ik zit nog op de UVT.
Vrouw. 20 jaar. Brunette en halfbloedje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
das geen antwoord... mannetje/vrouwtje/schaap? Naam, leeftijd, uiterlijk?
Chillen in the city.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat wilde je gaan doen dan?
Serieus? Kheb niks vernomen. Wel globaal alleen niks concreets. Maar A'dam is ook wel cool.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar uuuhm... zouden we niet naar Amsterdam gaan vandaag?
dan doen we dat een andere keer.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus? Kheb niks vernomen. Wel globaal alleen niks concreets.
Ja iz cool. Vrijdag is wel handig ja...want dan is het gratis reizen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan doen we dat een andere keer.
niet officieel...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai....
Ik zit met een half oog naar die deense koninklijke bruiloft te kijken he.... en er is NOOIT eens een prins homo (alhoewel, deze....). Wanneer gebeurt dat nou toch eens, het komt in elke familie voor maar daar niet
Friso misschien over 10 jaar na z'n scheiding van Mabel. De prins van Marokko...duidelijk homo.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai....
Ik zit met een half oog naar die deense koninklijke bruiloft te kijken he.... en er is NOOIT eens een prins homo (alhoewel, deze....). Wanneer gebeurt dat nou toch eens, het komt in elke familie voor maar daar niet
maar wil je nu gaan chillen in de stad, want het is geen koopavond hierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja iz cool. Vrijdag is wel handig ja...want dan is het gratis reizen.
Ow damn ja...tis geen Roosendaalquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar wil je nu gaan chillen in de stad, want het is geen koopavond hier
goed hoor, beter dan gisteren iigquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jullie reageren echt zo tussen neus en lippen door
Hoest met jullie? Of verstoor ik weer eens een 1-2'tje...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:11 schreef Waxxer het volgende:
volgens mij wel, maar een DVD box en een TradePaperBack later ben ik niet meer zo vermogend.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef wizarddragon het volgende:
Trouwens draait die Van Helsing al??
Yup ..ik ben vandaag op en top (niet doordenken aub) vrolijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha jullie reageren echt zo tussen neus en lippen door
Hoest met jullie? Of verstoor ik weer eens een 1-2'tje...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar een DVD box en een TradePaperBack later ben ik niet meer zo vermogend.
ooohhh ja hoe is het nu met je moeder??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
goed hoor, beter dan gisteren iig
wat voor experiment?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]... ik ook niet ..tis dat ik net geld had verdiend aan een experiment. Anders was ik ook bijna blut.
aha, echt zeg maar blij tot op de bottom?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup ..ik ben vandaag op en top (niet doordenken aub) vrolijk.
witte bloedlichaampjes... percentage/hoeveelheid van 2.2 en met 1.5 moet je in het ziekenhuis worden opgenomen... normale hoeveelheid 7quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhh ja hoe is het nu met je moeder??
Tjee.... wat een gedoe is dat, dingen met bloed vind ik altijd eng, er kan van alles mee zijn... Maarja misschien wrijf ik het er nu juist veel meer in.... Maar gaat het wel beter, relatief gezien dan? of is nu net een medische molen gestart met tig onderzoeken en veel afwachten en dat soort ellende?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
witte bloedlichaampjes... percentage/hoeveelheid van 2.2 en met 1.5 moet je in het ziekenhuis worden opgenomen... normale hoeveelheid 7
Beetje een vaag experiment. Je zat in een team (teamleden werden random geselecteerd, maar je wist niet wie ze waren) en je moest een A of een B op een computer intypen. Als de rest van de teamleden allemaal A kozen of een deel kozen voor A van je teamleden dan kreeg je geld. Een B is een vast bedrag, maar je kreeg niet de rest van de inkomsten. enfin ik moest het a4'tje ook tig keren doorlezen voordat ik het snapte. Maar al met al toch 22 euro verdiend.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat voor experiment?
ze zit er middenin, er is van alles abnormaal aan haar dus het is telkens weer een verrasing wat we te horen krijgen van de doktoren en van de onderzoeken en resultaten en uitslagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tjee.... wat een gedoe is dat, dingen met bloed vind ik altijd eng, er kan van alles mee zijn... Maarja misschien wrijf ik het er nu juist veel meer in.... Maar gaat het wel beter, relatief gezien dan? of is nu net een medische molen gestart met tig onderzoeken en veel afwachten en dat soort ellende?
Zullen we naar de Orangerie gaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus kort samengevat, stront aan de knikker, maar niet bruin en klonterig goenoeg om het somber in te gaan zien... gewoon ff oppassen.
Wie gaat er naar de Orangerie vanavond?
dus nu gaan we uit eten en jij trakteertquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Beetje een vaag experiment. Je zat in een team (teamleden werden random geselecteerd, maar je wist niet wie ze waren) en je moest een A of een B op een computer intypen. Als de rest van de teamleden allemaal A kozen of een deel kozen voor A van je teamleden dan kreeg je geld. Een B is een vast bedrag, maar je kreeg niet de rest van de inkomsten. enfin ik moest het a4'tje ook tig keren doorlezen voordat ik het snapte. Maar al met al toch 22 euro verdiend.
en dan na 1 uur weer terug op de trein zitten naar huis?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zullen we naar de Orangerie gaan?
2,5 uur...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en dan na 1 uur weer terug op de trein zitten naar huis?
Bah, wat vreselijk allemaal... heel veel sterkte gewenst! Echt niet leuk om zo in onzekerheid te zitten...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ze zit er middenin, er is van alles abnormaal aan haar dus het is telkens weer een verrasing wat we te horen krijgen van de doktoren en van de onderzoeken en resultaten en uitslagen.
Prins Zes!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
Is dat een prins??
Jamaar dat gebit, hij bijt je al...
koning & koning heb je ook nogquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Prins Zes!
ach het is niet echt onzekerheid, gewoon ff lastig. Ze was ook ongesteld geworden, wat niet echt koosjer is als je bezig bent met een chemokuur... het zijn allemaal van die wazige dingen die niet gaan zoals ze horen te gaan maar ik geloof niet dat ze grote levensbedreigende situaties creeren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bah, wat vreselijk allemaal... heel veel sterkte gewenst! Echt niet leuk om zo in onzekerheid te zitten...
goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:35 schreef wizarddragon het volgende:
OW...m'n ma had m'n 's ochtends nog ff gebeld. Haar uitslag was binnen en gelukkig was er niks aan de hand. Gelukkig staat ze nu weer wat positiever in het leven.
Wat een goed nieuws voor je Wizardquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:35 schreef wizarddragon het volgende:
OW...m'n ma had m'n 's ochtends nog ff gebeld. Haar uitslag was binnen en gelukkig was er niks aan de hand. Gelukkig staat ze nu weer wat positiever in het leven.
quote:Kan een prins alleen met een prinses trouwen? Of ook met een prins? Een kroonprins die niet wil trouwen, dat kan toch niet. Tenminste niet als de prins ooit koning wil worden. Dus stelt de oude koningin, die eindelijk wel eens met pensioen wil, alles in het werk om een geschikte partner voor haar zoon te vinden. De prins kijkt zijn ogen uit naar de prinsesjes die van heinde en verre langs komen paraderen. Maar zijn ogen vallen pas echt uit hun kassen als hij de knappe broer van een van de prinsessen ziet. Het volk krijgt zijn sprookjeshuwelijk: twee prinsen die elkaar eeuwig trouw beloven en nog lang en gelukkig leven!
not as much as phonetics... of algemene taalwetenschappenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Literatuurwetenschap sucks![]()
er komt een deel IIquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
Tell me...we hebben iets anders in de plaats --> wetenschapsfilosofiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws voor je WizardTof voor je moeder en jou
Hoi allemaal
Literatuurwetenschap sucks![]()
over kinderen adopteren?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
er komt een deel II
da's nog altijd beter dan in een hagelbui!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben in een Atomic Kitten bui![]()
dat weet ik niet, maar toen met die rel verklaarde de schrijfster dat deel II klaar was om over de persen te rollen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
over kinderen adopteren?
Goed he!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's nog altijd beter dan in een hagelbui!
BIJNA WEEKEND EN DE ZON SCHIJNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Jenny Frost wordt fotomodel ofzo. Althans ze heeft zich nog een keer laten inschrijven bij een bekend modellenbureau.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben in een Atomic Kitten bui![]()
ahaaa. ze hebben dus snel een deel 2 gemaakt om extra te kunnen cashenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar toen met die rel verklaarde de schrijfster dat deel II klaar was om over de persen te rollen.
Relaxedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik ga zondag naar de Efteling met een groep veertigjarige vrouwen, kortom: HET PERSONEELSUITJE
lolquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed he!!
Ik ga zondag naar de Efteling met een groep veertigjarige vrouwen, kortom: HET PERSONEELSUITJE
shame on youquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Markie-Mark het volgende:
De efteling is cool ja, ben er al jaren niet meer geweest. Toen ik voor het laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
deel 2 gaat over de tovenaar die ze ontmoeten in het darkroom gedeelte van de magische gay-sauna, daar geeft de tovenaar hen allebei een betoverde cockring, en terwijl een van de twee de magische dildo Ex-throb-ilur uit de anus van een vestokte homo moet trekken om koning te blijven zoekt de andere naar bijpassende schoenen en toen adopteerde ze een kindje en leefden ze nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ahaaa. ze hebben dus snel een deel 2 gemaakt om extra te kunnen cashen
okquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef wizarddragon het volgende:
EINDELIJK WEEKEND.
Ik ga richting huus....dus mazzel en succes mensen.
Kug..we spreken weleens wat af ja
dat is inderdaad ook een goed vervolgquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
deel 2 gaat over de tovenaar die ze ontmoeten in het darkroom gedeelte van de magische gay-sauna, daar geeft de tovenaar hen allebei een betoverde cockring, en terwijl een van de twee de magische dildo Ex-throb-ilur uit de anus van een vestokte homo moet trekken om koning te blijven zoekt de andere naar bijpassende schoenen en toen adopteerde ze een kindje en leefden ze nog lang en gelukkig.
ik vind dat ze tegenwoordig schandalig duur geworden zijn. Ik heb de efteling vaak zat gezien om te weten dat ik er voorlopig niet meer heen hoef te gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Markie-Mark het volgende:
De efteling is cool ja, ben er al jaren niet meer geweest. Toen ik voor het laatst ging waren ze de Vogelrok nog aan t bouwen
welk wijf wil je nou weer neuken?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ben ik bi-sexueel
wat is er mis met bi-seksueel zijn? You get to have the best of both worldsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij ben ik bi-sexueel
sixflags is een puberparkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind dat ze tegenwoordig schandalig duur geworden zijn. Ik heb de efteling vaak zat gezien om te weten dat ik er voorlopig niet meer heen hoef te gaan.
de Efteling is eigenlijk maar wat gay... geef mij Sixflags maar.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
welk wijf wil je nou weer neuken?
en de Efteling heb je ook wel gezien na tig jaar langsgaan. De efteling is meer voor kleine kinderen, Sixflags is voor de oudere jeugd, aankleding is secundair, de attracties zijn waar het om draait, en het sprookjesbos met de akelig mechanische figuren heb je na 1 keer wel gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
sixflags is een puberpark
amper fatsoenlijke aankleding...
gewoon achtbanen met wat een betonnenpad wat er tussendoor loopt
lelijk park dat het is
laboratoir garnierquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jennifer 'alias' Garner
![]()
![]()
![]()
enz
![]()
je bedoelt Elektra. Knappe vrouw, alleen jammer dat ze zo weinig tiet heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jennifer 'alias' Garner
![]()
![]()
![]()
enz
![]()
ik ben in mijn leven denk ik zo'n 30 keer in de efteling geweest. heb me er nog nooit verveeld. sprookjebos is ubercool. de sfeer die daar hangt is goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en de Efteling heb je ook wel gezien na tig jaar langsgaan. De efteling is meer voor kleine kinderen, Sixflags is voor de oudere jeugd, aankleding is secundair, de attracties zijn waar het om draait, en het sprookjesbos met de akelig mechanische figuren heb je na 1 keer wel gezien.
Elektra jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bedoelt Elektra. Knappe vrouw, alleen jammer dat ze zo weinig tiet heeft.
kom verdomme eens uit die bi-kast.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
laboratoir garnier
nee, doet me vrij weinig
terwijl er best vrouwen zijn die ik geil en lekker vind...
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Beyonce is ook wel geil, net als Angelina Jolie
ik ben al lang uit die bi kastquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kom verdomme eens uit die bi-kast.
wie vind jij geil danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ik
Markie heeft een goede smaak, die gaat voor iets om vast te pakken, niet voor zo'n zak met botten genaamd Victoria "Posh spice" Beckham.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha wij hebben echt een heel andere smaak qua vrouwen geloof ik
jennifer aniston, rachel stevens, victoria beckhamquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wie vind jij geil dan![]()
don't diss it unless you've tried itquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben al lang uit die bi kast
zou het namenlijk niet met een wijf kunnen doen geloof ik
Jennifer Aniston is prachtig jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
jennifer aniston, rachel stevens, victoria beckham
hey, ik heb van alles met vrouwen uitgespookt....maar het daadwerkelijke neuken niet...geen behoefte aanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
don't diss it unless you've tried it
Ik heb precies hetzelfde dus maar met meisjes zoenen kan echt heerlijk zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ik heb van alles met vrouwen uitgespookt....maar het daadwerkelijke neuken niet...geen behoefte aan
nou fijn weekend allen!
ik neem dat terug wat ik zei over goede smaakquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Rebecca Loos is overigens wel mooi
Ze kan ook zo goed presenteren.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Rebecca Loos is overigens wel mooi
ik mag niet met m'n mond vol praten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pijpsmiley!
ik twijfel nog, misschien dat ik ga...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
Ja!! Hoi!
Tering, ik ben moe... en ik heb fucking zin in de Orangerie!!
nu zijn we benieuwd wat die nieuwe regelementen zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:56 schreef Cybart het volgende:
net even op mijn werk geweest
heb de nieuwe regelementen binnen die vanaf as woensdag in gaan
daar zijn we niet blij mee
zelfs mijn ouders vinden het te ver gaan
en nu moet ik weer snel terug
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nu zijn we benieuwd wat die nieuwe regelementen zijn natuurlijk
vertiefd?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga sowieso ondanks dat ik vertiefd ben
Zoiets wilde ik ook vragen...gaat het zo snel dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vertiefd?
ik dacht dat je laatst zei dat je single was geworden?
VerTiefd... ik wist dat jullie die leesfout zouden makenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook vragen...gaat het zo snel dan?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Zijn er ook mensen die ik nog ken van 'vroeger'?
Ik huppel op dit moment in een matrozenpakje door mijn huis omdat ik straks een piratenfeest heb
nee hoor, check mijn oorspronkelijk reply...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
VerTiefd... ik wist dat jullie die leesfout zouden maken
Fotow.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Ik huppel op dit moment in een matrozenpakje door mijn huis omdat ik straks een piratenfeest heb
Nah, daar heeft het niks mee te maken hoor. Gisteren gewoon vrijgezellenfeest gehad en was om 4 uur thuis en moest om 7 uur weer uit bed om te werken...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee hoor, check mijn oorspronkelijk reply...
Vertiefd (vraagteken)
en dan: "Vraag over je recent verworven status als single"
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
...is dat kutten op de automatische piloot?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..].
veel plezier op het feest Luqas.
*vanavond gaat autokutten*
trim trim trim, snap trim move trim hatch hatch save asquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...is dat kutten op de automatische piloot?
Oh, dat!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trim trim trim, snap trim move trim hatch hatch save as
ehm
ja hoor.
haha ik moet wel, ik als fanatiekeling had het beloofd aan me prjoectgroepje, en ik ben er zo mee klaarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh, dat!
*snapt*
Doe jij dat op een Vrijdag avond?
Kneeeus!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik moet wel, ik als fanatiekeling had het beloofd aan me prjoectgroepje, en ik ben er zo mee klaar.
*lebeau neerhoekt en schooltas terug pakt*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kneeeus!
*schooltas afpakt en op de kas gooit*
De leuke mensen van vroeger zijn gillend weggevlucht.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:07 schreef LuQas het volgende:
Cool. Mijn ouders zitten naar de Belg aan het kijken. Naar een swingpaleis-achtig programma.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb met m'n pappa en m'n mamma naar Twin Peaks gekeken
Gisteren de pilot van twee uur met het hele gezin, en nu de eerste aflevering, en misschien zelfs ook nog de tweede aflevering.
Soms zijn mijn pappa en mamma best te pruimen...![]()
Veel plezier daar Vlarpquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo richting Den Bosch, tot vanavond wie er in de Orangerie is, de rest, tot ziens!
Lijkt verdacht veel op:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:44 schreef Jerruh het volgende:
Looked dead, didn't I? But I wasn't. But it wasn't from lack of trying, I can tell you that. Actually, Bill's last bullet put me in a coma - A coma I was to lie in for four years. When I woke up, I went on what the movie advertisements refer to as a 'roaring rampage of revenge.' I roared. And I rampaged. And I got bloody satisfaction. I've killed a hell of a lot of people to get to this point, but I have only one more. The last one. The one I'm driving to right now. The only one left. And when I arrive at my destination, I am gonna kill Bill.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*lebeau neerhoekt en schooltas terug pakt*.
.
*knuffel geeft*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldadige gemenerik.
Dan ben je toch weer lief opeens heh? Lul.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
ik ben altijd lief, doosquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan ben je toch weer lief opeens heh? Lul.![]()
![]()
Geweldig he?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
woo hoo woo hoo hooooo
woo hoo woo hoo hooooo
*fan is van the 5,6,7,8's"
ik wil ze ook allebei!!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Geweldig he?
Ik heb de Volume 1 soundtrack. Was in de aanbieding op BOL
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus ik moet nog oordelen over de muziek ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil ze ook allebei!!!!!
woo hoo woo hoo hoo!
daar zit een lekker mexicaans deuntje in, die MOET ik hebben!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 nog niet gezien, dus ik moet nog oordelen over de muziek ook.
Na het zien van de trailers ook al hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:54 schreef Jerruh het volgende:
ow, mijn avatar zal je na het bekijken van deel 2 wel herkennen :p
serieus: de trailers zeggen niks over hoe Pai Mei isquote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Na het zien van de trailers ook al hoor
Ok.. nu maak je me echt benieuwd. Kijken wanneer ie in de buurt draait..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
serieus: de trailers zeggen niks over hoe Pai Mei is.
schitterende gozer
"goddamn japs!"
hophop gewoon gaan!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok.. nu maak je me echt benieuwd. Kijken wanneer ie in de buurt draait..
Morgenavond misschien welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hophop gewoon gaan!.
Waarom alles omgedraaid....?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
?remlaP aruaL ekil yltcaxe tsomla kool ehs t'nseoD
yep, zojuist aflevering 2 gekeken met de oudereenheden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom alles omgedraaid....?
Twin Peaks.
Zo'n vermoeden had ik al. Ik zag opeens Laura Palmer staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
yep, zojuist aflevering 2 gekeken met de oudereenheden.
Nee ik ook niet...sinds ik Love Actually heb uitgezet. Bah erg suf. Volgens mij ben ik niet homo genoeg daarvoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me niet meer
dat is vrijwel niemandquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet...sinds ik Love Actually heb uitgezet. Bah erg suf. Volgens mij ben ik niet homo genoeg daarvoor.
Ja ... da's waar.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is vrijwel niemand
'k ben moequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
Tis nie echt dat je zegt druk ofzo.
Is het Nationale Vermoeidhiedsdag?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'k ben moe.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:06 schreef wizarddragon het volgende:
Corned Beef?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat jij wildoe mij maar een gevulde koek
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben d'r niet echt dol op, maar op 1 of ander manier heb ik ze toch in huis.
ik las drankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
dankje
Haaai!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:49 schreef Twaalfje het volgende:
*ook maar es meldt*
HOI!!
Tsk! Typisch weer.........quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik las drankje
wishfull thinkin'quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
ik las drankje
De pot verwijt de ketel dat ie roze zietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk! Typisch weer.........
ik drink eg nie veel!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
wishfull thinkin'
test:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
ik drink eg nie veel!![]()
Das nie eerlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
test:
*Fles wijn open trek*
Nee, gewoon vaak hè?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik drink eg nie veel!![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:05 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nee, gewoon vaak hè?
SHEENA!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
My baby takes the morning train
He works from nine till five and then
He takes another home again
To find me waitng for him![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:01 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
SHEENA!!!![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]op repeat
![]()
Ow ja dat zielige liedjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:06 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
[Sheena Easton - You could have been with me.mp3]
Jah.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja dat zielige liedje
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:10 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah.
hmmm... das niet best kugari... sterkte!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
terug van de EHBO... moeder ligt nu in het ziekenhuis.
jip, en de rest is samen met vrienden wezen zuipenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
De AA is stil vanavond
het nieuwe regelement, wat is daar zo schandalig aan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:28 schreef Cybart het volgende:
moguh
gisteren meegemaakt... voor het eerst in die 5 jaar dat ik draai stonden de wouten op de stoep wegens geluidsoverlast
geen eten meer, geen drinken meer (slechts koffie/water en thee) en zelfs dat mag alleen in de pauze. maar ik heb dus geen pauze, en in de zomer is het weleens boven de 35 graden binnen, wat inhoudt dat ik een uur of 7 in die hitte sta. zonder dat ik iets mag/kan drinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het nieuwe regelement, wat is daar zo schandalig aan?
Wat ga je doen als ze de regels niet aanpassen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:40 schreef Cybart het volgende:
geen eten meer, geen drinken meer (slechts koffie/water en thee) en zelfs dat mag alleen in de pauze. maar ik heb dus geen pauze, en in de zomer is het weleens boven de 35 graden binnen, wat inhoudt dat ik een uur of 7 in die hitte sta. zonder dat ik iets mag/kan drinken.
gaat een beetje ver
is slechts 1 van de voorbeelden waarop bij overtreding ontslag volgt.
gelukkig heb ik vanacht van onze horecamanager gehoord dat ze het ook niet overal mee eens is.
maandagavond hebben we vergadering, dus ik hoor het dan wel.
ik heb nog geen flauw idee, ik moet direct een tas inpakken met spullen zodat ze er nog een nacht kan blijven, het enige dat ik weet is dat ze een redelijk zware anti-biotica kuur krijgt en word geobserveerd, Ze mag misschien morgen naar huis, maar voor hetzelfde geld moet ze tot maandag blijven of tot dinsdag.quote:hoe is het met je moeder?
de belastingdienstquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ze de regels niet aanpassen?
Wat hebben ze eigenlijk opgegeven als reden voor deze verandering van regels? Als je argumenten redelijk zijn, en dat zijn ze wat ik hier lees, dan moeten ze de regels wel aanpassen, anders kun je ze voor het gerecht slepen, altijd leuk, dreigen met de wet. Die ze overigens al overtreden door je nu 7 uur achter elkaar te laten werken zonder een pauze in te lassen.
sterkte komende dagen in ieder geval!quote:ik heb nog geen flauw idee, ik moet direct een tas inpakken met spullen zodat ze er nog een nacht kan blijven, het enige dat ik weet is dat ze een redelijk zware anti-biotica kuur krijgt en word geobserveerd, Ze mag misschien morgen naar huis, maar voor hetzelfde geld moet ze tot maandag blijven of tot dinsdag.
Dit bovenstaande gaat zoooo tegen de arbo in dat je met die regelementen je spreekwoordelijke (of niet natuurlijk) kont ermee kan afvegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
geen eten meer, geen drinken meer (slechts koffie/water en thee) en zelfs dat mag alleen in de pauze. maar ik heb dus geen pauze, en in de zomer is het weleens boven de 35 graden binnen, wat inhoudt dat ik een uur of 7 in die hitte sta. zonder dat ik iets mag/kan drinken.
gaat een beetje ver
is slechts 1 van de voorbeelden waarop bij overtreding ontslag volgt.
gelukkig heb ik vanacht van onze horecamanager gehoord dat ze het ook niet overal mee eens is.
maandagavond hebben we vergadering, dus ik hoor het dan wel.
Jah lees net even terug, dat ze in het ziekenhuis ligt, klinkt niet best.quote:hoe is het met je moeder?
z'n gangetje hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:50 schreef Cazman het volgende:
Mooge Bart en Kug
Alles goed?
Beter als gisteren iigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
z'n gangetje he
en met u?
ja het is opeens allemaal heel leuk geregeldquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dit bovenstaande gaat zoooo tegen de arbo in dat je met die regelementen je spreekwoordelijke (of niet natuurlijk) kont ermee kan afvegen.Iemand verbieden iets te drinken....
Je baas heeft of een vaag gevoel voor humor of er is bij hem een zekering gesprongen.
[..]
Oh...Goeiemorgen trouwens
hoe komt het?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beter als gisteren iig
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe komt het?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.
aj da's klotequote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat op school na een jaar goed werken ineens een terugslag kwam waar ik veel tijd in heb besteed en niet te vergeten veel geld.
best welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
aj da's klote
Het jaar niet. maar de kwalificatie welquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
maar niet een onoverkomelijke terugslag hoop ik? All is not lost?
wat voor kwalificatie?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
best wel
[..]
Het jaar niet. maar de kwalificatie wel
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat voor kwalificatie?
Tuinaanleg. toch wel een van de belangrijkste van de schoolquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
kwalificatie voor?
Ontwerp je eigenlijk ook wel eens tuinen, Cazzy? Stel je voor dat Jerruh een Huis ontwerpt en jij het bijbehorende tuinencomplex. Eigen Huis & Tuin met Jer & Caz.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:11 schreef Cazman het volgende:
Tuinaanleg. toch wel een van de belangrijkste van de school
ontwerpen hoort er wel bij. Ik zou architect kunnen worden als ik hierna een hbo opleiding daarin doe. Dat zou wel leuk zijn zo'n programmaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ontwerp je eigenlijk ook wel eens tuinen, Cazzy? Stel je voor dat Jerruh een Huis ontwerpt en jij het bijbehorende tuinencomplex. Eigen Huis & Tuin met Jer & Caz.
Iets doen is een groooot woord. Maat ik ga zo de stad in, wellicht een routertje kopen, heb namelijk een ibook van mijn werk, als 2de werkbak zeg maar, maar ja die moet ook dan op het internet thuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie wil er iets gaan doen vandaag?
Sorry ik moet vanavond weer werkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Eerst maar 's even scheren.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:53 schreef Semisane het volgende:
Phoe op postbank.nl kijken wat je hebt uitgegeven sinds 24 april jongleden is helemaal niet goed voor je humeur kom ik net achter.
Hoe is het nou afgelopen met de stoomstrijkijzerliefde?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst maar 's even scheren.
[afbeelding]
Dan brood kopen, en ehm... nieuwe inktcardridge zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |