abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19111595
Wat moet ik doen? ingrijpen of wachten tot ze het zelf merkt..... Ben een beetje bang voor de Zuigkracht van het spul..... lijkt me dat dat beestje dat ernstig water te kort krijgt....

Heb haar nog maar een paar uur..... andere kat maakt er nooit gebruik van.... thuis kreeg ze grove korrel en ik had nog wat fijne staan.....
pi_19111799
euh.. ingrijpen ?!!!! natuurlijk !

die conclusie trok je zelf al. .trekt veel vocht aan , is niet goed voor een kitten
1-2-3
  donderdag 13 mei 2004 @ 23:32:02 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_19111841
poept ie ook in zijn etensbak?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_19111902
Hoe oud is het kitten? Eet het al vast voer? En, zo nee, geef iets om op te knabbelen (er is zoveel kitten-voer te koop, ook knabbeltjes). En zo, ja, telkens als je het ziet het kitten weghalen en het bij het voerbakje zetten. Opvoeden dus
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_19111944
ok... bak staat nu hoog... als ze ergens pist of poept gooi ik er wat grind over dat ze bak vies gaat ruiken
pi_19112096
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:34 schreef Morwen het volgende:
Hoe oud is het kitten? Eet het al vast voer? En, zo nee, geef iets om op te knabbelen (er is zoveel kitten-voer te koop, ook knabbeltjes). En zo, ja, telkens als je het ziet het kitten weghalen en het bij het voerbakje zetten. Opvoeden dus
Kitten is 8 weken... eet al vast eten... staat ook in de kamer

ze graaft in de bak en probeert de opvliegende deeltje te pakken met haar mond.... puur spelen dus
pi_19112363
Oei dat grind is niet fijn

Gewoon goed opletten en gelijk corrigeren!
I don't belong here
'where is here?'
Here is where you want me to be.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:11:19 #8
84524 Morwen
I got life
pi_19112711
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:43 schreef Binkster het volgende:

[..]

Kitten is 8 weken... eet al vast eten... staat ook in de kamer

ze graaft in de bak en probeert de opvliegende deeltje te pakken met haar mond.... puur spelen dus
Gaat vanzelf over. Ik heb een nestje kittens gehad een tijdje terug en heb ze telkens moeten corrigeren. Geef haar wat te spelen een eindje van de kattenbak af en ze zal spelen niet meer combineren met de bak. Het is zowiezo handig om de diverse zaken gescheiden te houden, dus etensbakje ook een eind van de kattenbak. Ze moet leren om alleen haar behoefte te doen op de bak en het niet te associeren met spelen of eten.

Succes met je droppie
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_19115226
hm dat heeft de mijne ook gedaan toen hij klein was
maar daarbij snapte hij ook niet wat hij met kattevoer moest doen

uiteidneljk hielp het door eerst kranten in de kattebak te doen
dat snapte poes wel
en dat daarna heel snel afgebouwd naar kattebakkorrels want kranten in je kattebak zijn vrij smerig

kleine tip als je het gaat doen.. koop van die plastic kattebakzakken voor onder de kranten want anders kun je die kranten eruit gaan staan pulken met je vingers
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_19116761
Misschien vindt ie het lekker
pi_19124147
Bij de moeder was ie bijna vanaf begin zindelijk, en dus al ervaren met de bak alleen ander soort korrels...

Eten doet ze ook gewoon waar het hoort en geen gespeel daar...

De oudere kat die ik ook heb... (Vrouwtje, geholpen, 16) heeft haar vanmorgen bij nekvelgepakt en in de bak gezet toen ze aanstalte deed om het ergens anders te doen.... (zie dat als goed begin van het inburgeren )
pi_19125950
hmm je kan wat ik met kranten gedaan heb.. met het oude merk kattebakkorrels doen
en misschien si het beestje gewoon slechts van slag.. het gaat zeker goed komen

en de mammagevoelens van de andere poes zullen zeker helpen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_19288922
Kitten doet het nu wel goed op de bak, enige vreemde is dat ze nadat ze heeft gegeten ook ff gaat graven op het zeil rond het voerbakje...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:42:47 #14
73188 Iceflake
Mowpheus! Suri Thing!
pi_19288997
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:55 schreef Madlive het volgende:
Oei dat grind is niet fijn

Gewoon goed opletten en gelijk corrigeren!
Love's like crapping your pants: everyone around you notices, but only you have that warm feeling inside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')