Kitten is 8 weken... eet al vast eten... staat ook in de kamerquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:34 schreef Morwen het volgende:
Hoe oud is het kitten? Eet het al vast voer? En, zo nee, geef iets om op te knabbelen (er is zoveel kitten-voer te koop, ook knabbeltjes). En zo, ja, telkens als je het ziet het kitten weghalen en het bij het voerbakje zetten. Opvoeden dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat vanzelf over. Ik heb een nestje kittens gehad een tijdje terug en heb ze telkens moeten corrigeren. Geef haar wat te spelen een eindje van de kattenbak af en ze zal spelen niet meer combineren met de bak. Het is zowiezo handig om de diverse zaken gescheiden te houden, dus etensbakje ook een eind van de kattenbak. Ze moet leren om alleen haar behoefte te doen op de bak en het niet te associeren met spelen of eten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:43 schreef Binkster het volgende:
[..]
Kitten is 8 weken... eet al vast eten... staat ook in de kamer
ze graaft in de bak en probeert de opvliegende deeltje te pakken met haar mond.... puur spelen dus
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:55 schreef Madlive het volgende:
Oei dat grind is niet fijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon goed opletten en gelijk corrigeren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop