abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19165409
mijn naam is Mannus, ik volg de play-offs ook
ben journalist voor http://www.basketbal.org en http://www.basketballsite.nl

en vanavond was MPC Capitals absoluut de terechte winnaar. Verschil is nog weinig in vergelijking wat het verschil in het veld was.

groetjes en tot donderdag!
(helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn)
Mannus
basketball verslaggever voor:
http://www.basketbalnieuws.nl
http://www.basketballsite.nl
pi_19165820
Cruoninga: BEDANKT. Ik zal ze plaatsen op www.donarbasketbal.com
  zondag 16 mei 2004 @ 09:57:30 #28
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19165930
quote:
Op zondag 16 mei 2004 09:28 schreef donar het volgende:
Cruoninga: BEDANKT. Ik zal ze plaatsen op www.donarbasketbal.com
Heej, ze staan op je site. Erg mooi! Ja, it 's me (Emile).
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 16 mei 2004 @ 12:10:55 #29
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_19167651
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hé, dat klinkt bekend!

Bij mij klopt eigenlijk letterlijk álles aan je verhaal, alleen geldt het dan voor EBBC uiteraard! Ben de laatste twee halve finales wezen kijken in de Maaspoort, met twee (vooral de laatste) keer een top-sfeertje. Ook dinsdag ben ik weer van de partij als ik aan kaartjes kan komen (brandweer heeft de capaciteit ineens teruggebracht naar 3.300 ).

Website EBBC: http://www.ebbc.nl/ebbc03/index.html
Meldt je ook eens aan voor HomeCourt (nieuwsbrief), echt een aanrader!
Hej een verdwaalde EBBC supporter! ik vroeg mij al af waar ze bleven hahaha ff zonder dollen wees welkom
Wel jammer voor jullie dat de brandweer de capaciteit heeft verlaagd want een aantal van 500 plaatsen minder zijn er nogal wat, en ik weet niet hoe vol het bij jullie altijd is maar hier in Groningen is de capaciteit op dit moment ook niet voldoende want wij zitten maximaal vol volgens mij.
(hoe komen ze bij 4500 man? bij 4300 zit het echt helemaal vol)

Kom jij nog een keer op bezoek hier in Grunn? sfeer in de Martiniplaza is namelijk geweldig!
Er zat trouwens naast mij een verdwaalde EBBC supporter met zijn gezin (de supporters van EBBC zaten namelijk op een hele andere tribune) in het begin gingen hun klappen maar al snel werden ze heel stil en op het einde gingen de kinderen zelfs maar Donar aanmoedigen en dat kwam met name vanwege de feest sfeer.

Over websites gesproken de site van Donar is helaas nog plat, want ik had graag het wedstrijdverslag willen lezen.

Straks op Ned2 in Studio Olympia en dat begint volgens mij rond 13:00 beelden van gisteren.
quote:
Op zondag 16 mei 2004 04:47 schreef mannus het volgende:
en vanavond was MPC Capitals absoluut de terechte winnaar. Verschil is nog weinig in vergelijking wat het verschil in het veld was.
Het verschil was inderdaad enorm maar goed ik geloof niet dat wij alles hebben gezien wat Den Bosch in huis heeft, maar als dat wel zo is dan kunnen ze de Grote Markt alvast gaan reserveren want dan is er geen kruid gewassen tegen dit Donar!.
Maar zoals ik al eerder zei de weg is nog lang en het venijn zit hem waarschijnlijk in de staart, we zien en merken het wel.
quote:
groetjes en tot donderdag!
(helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn)
Misschien tot donderdag, dinsdag kan ik er ook niet bij zijn (school proefwerken )

[ Bericht 10% gewijzigd door -Hans- op 16-05-2004 12:36:03 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 14:23:52 #30
75646 Aurum
Bling, bling
pi_19170236
Ook Donar fan.....en wil als 1e even kwijt dat uit deze wedstrijd wel is gebleken dat "onze" coach toch iets meer verstand heeft van basketbal dan die "lieve goeie" Toon van Helfteren (coach ebbc den bosch ). Dit omdat wel bleek, dat Donar juist dankzij het betere verdedigen ( heb helemaal niks gezien van zowel Marcel Huijbens en Darnell Clavon ) deze wedstrijd duidelijk de betere was. Ik bedoel, aanvallend heeft Den Bosch niet 1 keer een vuist kunnen maken. Ze kwamen pas weer klein beetje dichterbij, maar nog steeds niet in de buurt, toen 4 spelers van Donar op 4 fouten stonden. En dan zegt Van Helfteren dat Boot TE verdedigend speelt en dat de fans geen leuke wedstrijden zien.......vraag me af ---> WAS ZEKER NOG NOOIT IN GRONINGEN GEWEEST ????
Verder : Als je gegevens v/d wedstrijd bekijkt blijkt ook gewoon, dat Donar de betere was in verdedigend en agressief opzicht. Zie bijvoorbeeld deze cijfers :
quote:
Uiteindelijk zou Capitals 22 aanvalsrebounds veroveren en over de hele wedstrijd 23 meer misgeschoten ballen oprapen dan Tulip.
Maar, laat mij ff advocaat van de duivel spelen :

1 We weten allemaal dat Marcel Huijbend in Den Bosch bijna zeker weten meer dan 4 punten gaat halen !

2 We weten allemaal dat Groningen mede dankzij 1000 uitzinnige fans bij Amsterdam heeft gewonnen. Bij Den Bosch mogen niet meer als 130 mensen mee ongeveer

3 Den Bosch heeft ook grote supporters schare

4 Den Bosch heeft behoorlijk veel bredere selectie

5 Groningen wordt kampioen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greetz aan alle basketbalfans en DONAR fans in het bijzonder...
Wat=wijsheid ? Je hele leven boeken lezen, veel leren, maar nooit iets meemaken? Dat=niet wijs...wat=wijsheid ? Alles meemaken, ongelofelijk ervaren zijn, maar niet weten hoe men 1 met 2 vermenigvuldigt ? Dat=niet wijs...wat=wijsheid ?
pi_19170281
Iemand ons gehoord/gezien:P ?
Wij zaten met 15 man op de hoofdtribune midden(hoogte) en midden(breedte)
Vriend van mij had grote trommel mee, en ballonnen wat voor een mooi sfeertje zorgde moet ik zeggen.
Die confetie slierten waren ook zeer goed.
De massa vertoont het gedrag van lemmingen.
  zondag 16 mei 2004 @ 14:31:49 #32
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_19170442
quote:
Op zondag 16 mei 2004 14:25 schreef Bloodzone het volgende:
Iemand ons gehoord/gezien:P ?
Wij zaten met 15 man op de hoofdtribune midden(hoogte) en midden(breedte)
Vriend van mij had grote trommel mee, en ballonnen wat voor een mooi sfeertje zorgde moet ik zeggen.
Die confetie slierten waren ook zeer goed.
ROFL dan zat ik vlak bij jullie in de buurt (ik zat wat lager)

Die vriend heb ik nog met zijn trommel zien lopen, een jongen met kort haar en volgens mij niet heel erg lang. (was dat hem??)
Oja op een gegeven moment werden er van die slierten van boven gegooid wat net kauwgom leek!
Zat jij in die groep die ook de hele tijd probeerde om de wave in te zetten, 10, 9, 8, 7 etc?

Volgens mij kwam ik ook een ballon tegen waar Bristol op stond.
pi_19174934
Nee die groep die de wave probeerde in te zetten, waren volgens mij half dronken fc groningen supporters :p
Wij zater er 1 rij onder en dan iets naar rechts.
Die gast met die trom is rutger en...ach ja we waren met veel
Alleen rutger valt op met zn trom van juliana
Echt, zon gast moet je erbij hebben als hij begint met de trom, dan doet iedereen mee

En ja die bristol ballon was van ons
En denk wel dat we dezelfde bedoelen met de trom...hoeveel mensen hebben nou zon trom
  zondag 16 mei 2004 @ 19:55:34 #34
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19178208
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:06 schreef Cruoninga het volgende:
Gij hier? Eén Bosch kampioenschap lijkt me meer dan genoeg dit jaar niet?
en ikke ook

Ben de laatste wedstrijd tegen Eifeltowers wezen kijken maar kan dinsdag niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 16 mei 2004 @ 20:13:10 #35
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_19178696
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:33 schreef Bloodzone het volgende:
Nee die groep die de wave probeerde in te zetten, waren volgens mij half dronken fc groningen supporters :p
Ik zat in eerste instantie te denken aan verdwaalde Ajax-supporters want die lui begonnen al voor de wedstrijd kampioenen olé olé te zingen, maar dat " kampioenen olé olé " werd tijdens de wedstrijd wel onwijs goed opgepakt door de rest van het publiek.
quote:
Echt, zon gast moet je erbij hebben als hij begint met de trom, dan doet iedereen mee
En ja die bristol ballon was van ons
En denk wel dat we dezelfde bedoelen met de trom...hoeveel mensen hebben nou zon trom
haha niet veel mensen hebben zo'n trommel, dat moet hem dan wel geweest zijn.
Ik hoop maar dat ik dinsdag as. kaartjes kan krijgen voor donderdag, we zien het wel.

http://www.mpccapitals.nl/index.cfm?pid=20&photocategoryid=29
De foto's van 11-05 staan online. (Donar - A'dam)

[ Bericht 7% gewijzigd door -Hans- op 16-05-2004 20:46:09 ]
  zondag 16 mei 2004 @ 20:35:33 #36
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_19179249
dit is wel even offtopic maar ik heb geen zin er een nieuw topic voor te maken:

Gisteren heb ik in de laatste wedstrijd van het seizoen in de laatste minuut één en dezelfde persoon een headbump en een panna (of heet dat bij b-ball anders?) gegeven. Hoe vet is dat
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 16 mei 2004 @ 20:59:30 #37
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_19179875
Hup Den Bosch! Ben geen actief volger, ik wilde gaan kijken tegen EifelTowers maar kon helaas niet. Ik woon op 5 minuten fietsen van de Maaspoorthal dus ik hoop nog een wedstrijd mee te pikken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 16 mei 2004 @ 21:37:03 #38
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_19180811
Zal Donar na zoveel jaar weer eindelijk kampioen worden??

[offtopc]Stiffmaster heeft ooit eens bij Donar gespeeld{/offtopic]

Profiel: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=89546
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_19181318
Stiffmaster...dat is ook niet moeilijk, ligt eraan bij welke klasse.
Wat heeft je profiel ermee te maken btw :S
* Bloodzone dinsdag rond 11.00 in de rij
  zondag 16 mei 2004 @ 22:05:53 #40
30220 Barca
pi_19181609
J-Will> Ik denk dat je Gary Buchanan bedoelt.

Zat op onderste deel in vak naast bbc. 3e rij van boven vlakbij trap.
  zondag 16 mei 2004 @ 22:14:11 #41
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_19181875
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Bloodzone het volgende:
Stiffmaster...dat is ook niet moeilijk, ligt eraan bij welke klasse.
Wat heeft je profiel ermee te maken btw :S
* Robertje dinsdag rond 11.00 niet in de rij
In Heren 1. En ze speelden toen ook ere-divisie. Volgens mij was dat in 1991 ofzo.
  maandag 17 mei 2004 @ 08:41:50 #42
30220 Barca
pi_19187585
Morgen game 2.
pi_19188022
Dadelijk kaartjes halen voor morgen =)
  maandag 17 mei 2004 @ 10:22:49 #44
30220 Barca
pi_19188909
Veel plezier. Schrijf maar een verslag van de wedstrijd. Liefst met foto's.
  maandag 17 mei 2004 @ 13:42:29 #45
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_19192912
Heren en Dames van MPC alvast gefeliciteerd met het behalen van het landskampioenschap. Den bosch gaat geen schijn van kans maken want MPC verdedigd al het hele seizoen het beste van alle teams en krijgt nog steeds de minste punten tegen. Den bosch is aanvallend nogal verlamd door het gemis van Kees Akerboom jr en voor die ouwe lul van een Huibers wordt het denk ik allemaal net iets teveel en te zwaar. Ton Booth heeft een goeie ploeg neergezet die terecht kampioen gaat worden.

Helaas heeft mijn miljoenenploeg dit jaar dusdanig gefaald dat er volgend jaar niet veel spelers terug gaan keren.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_19193314
Toen was ie nog goed..........
bla bla bla......
  maandag 17 mei 2004 @ 14:11:58 #47
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_19193632
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:00 schreef Stiffmaster het volgende:
Toen was ie nog goed..........
Toen wel ja....
  maandag 17 mei 2004 @ 15:23:26 #48
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_19195722
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:56 schreef Bloodzone het volgende:
dinsdag rond 11.00 in de rij
Rond 11:00 hoop ik ook bij de Martiniplaza te zijn. ik mag toch aannemen dat 11:00 vroeg genoeg is.

het Dagblad van het Noorden had ook nog wat Donar nieuws.
quote:
http://www.dvhn.nl/Pagina(...)264-1694811-,00.html
http://www.dvhn.nl/Pagina(...)264-1694811-,00.html

''Er zaten nu 4300 man, maar een hal met 15000 plaatsen hadden we ook vol gekregen'', zei Capitals-secretaris Paul Wiertsema tijdens de after party. Net als zijn mede-bestuursleden genoot hij van de fantastische ambiance en het succes van zijn club. Zelfs om vijf uur 's morgens liepen er nog supporters met Capitals-shirts en shawls te zingen in de binnenstad.
15000 bezoekers??!! vet

ff een reminder want vandaag om 18:40 heeft TV Noord beelden van de wedstrijd van afgelopen zaterdag, de uitzending wordt elk uur herhaald.
pi_19197416
okee morgen wedstrijd 2 tussen MPC Capitals en Tulip Den Bosch. Ben benieuwd of de 'knokpartij' van afgelopen zaterdag er voor zorgt dat Den Bosch beter speelt.
Verder wat transfernieuws :
Jansen en Novak blijven in Groningen en Daniel 'Chip' Jones staat in de belangstelling van MPC Capitals.

Wordt vervolgd...

Mannus
http://www.basketbal.org
Mannus
basketball verslaggever voor:
http://www.basketbalnieuws.nl
http://www.basketballsite.nl
  maandag 17 mei 2004 @ 17:12:09 #50
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_19198301
Jansen blijft??? Tja, dat is duidelijk een gevalletje van bankspeler. Novak is wel OK trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')