quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Hé, dat klinkt bekend!
![]()
Bij mij klopt eigenlijk letterlijk álles aan je verhaal, alleen geldt het dan voor EBBC uiteraard!
![]()
Ben de laatste twee halve finales wezen kijken in de Maaspoort, met twee (vooral de laatste) keer een top-sfeertje. Ook dinsdag ben ik weer van de partij als ik aan kaartjes kan komen (brandweer heeft de capaciteit ineens teruggebracht naar 3.300
![]()
).
Website EBBC:
http://www.ebbc.nl/ebbc03/index.htmlMeldt je ook eens aan voor HomeCourt (nieuwsbrief), echt een aanrader!
Hej een verdwaalde EBBC supporter! ik vroeg mij al af waar ze bleven hahaha
![]()
ff zonder dollen wees welkom
Wel jammer voor jullie dat de brandweer de capaciteit heeft verlaagd want een aantal van 500 plaatsen minder zijn er nogal wat, en ik weet niet hoe vol het bij jullie altijd is maar hier in Groningen is de capaciteit op dit moment ook niet voldoende want wij zitten maximaal vol volgens mij.
(hoe komen ze bij 4500 man? bij 4300 zit het echt helemaal vol)
Kom jij nog een keer op bezoek hier in Grunn? sfeer in de Martiniplaza is namelijk geweldig!
Er zat trouwens naast mij een verdwaalde EBBC supporter met zijn gezin (de supporters van EBBC zaten namelijk op een hele andere tribune) in het begin gingen hun klappen maar al snel werden ze heel stil en op het einde gingen de kinderen zelfs maar Donar aanmoedigen en dat kwam met name vanwege de feest sfeer.
Over websites gesproken de site van Donar is helaas nog plat, want ik had graag het wedstrijdverslag willen lezen.
Straks op Ned2 in Studio Olympia en dat begint volgens mij rond 13:00 beelden van gisteren.quote:
Op zondag 16 mei 2004 04:47 schreef mannus het volgende:
en vanavond was MPC Capitals absoluut de terechte winnaar. Verschil is nog weinig in vergelijking wat het verschil in het veld was.
Het verschil was inderdaad enorm maar goed ik geloof niet dat wij alles hebben gezien wat Den Bosch in huis heeft, maar als dat wel zo is dan kunnen ze de Grote Markt alvast gaan reserveren want dan is er geen kruid gewassen tegen dit Donar!.
![]()
Maar zoals ik al eerder zei de weg is nog lang en het venijn zit hem waarschijnlijk in de staart, we zien en merken het wel.
quote:
groetjes en tot donderdag!
(helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn)
Misschien tot donderdag, dinsdag kan ik er ook niet bij zijn (school proefwerken
![]()
)
[ Bericht 10% gewijzigd door -Hans- op 16-05-2004 12:36:03 ]