Gewoon allemaal komen, het gaat echt een onwijs spektakel worden!! de sfeer is super en het onderlinge respect voor de tegenstander is prachtig! het was vandaag zelfs zo dat Capitals supporters de spelers van Demon gingen troosten, ik bedoel maar.quote:2 Basketbal steden, geen supporters via de speakers, veel gedis, geen 'lieverds' en goede spelers beloven een waar spectakel.
Nou nog meer er kunnen 4500 man in, al heb ik daar echt mijn twijfels bij want ik weet niet of je er dinsdag bij was maar toen waren er 4300 man en toen zat het volgens mij al echt vol dus waar ze die 200 man dan willen stoppenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Wordt gekkenhuis zaterdag in Martiniplaza. Er zijn maar 4300 plaatsen als ik me niet vergis. Dat wordt dus vroeg op staan morgen.
Hans>Het is gewoon Donar hoor, skip that Capitals
Hoeveel publiek trekt Den Bosch?
Ik verwacht toch wel wat meer Den Bosch supporters, hun aanhang is ook best wel groot en trouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:06 schreef Cruoninga het volgende:
Dinsdag was ik er niet, maar de donderdag er voor wel. Dat was toen ookal een behoorlijk gekkenhuis met 4260 man. Dat er bij Den Bosch 3000 inkunnen zegt nog niet dat die er ook zitten. In Amsterdam passen er ook ongeveer zoveel in toch? Daar zaten er vanavond zo'n 1200 waarvan ongeveer de helft uit Groningen. Jij gaat ook zaterdag?
Zeker alle respect voor de supporters van Demon! en het waren zeker weten mooie wedstrijden. Nog één dag en dan gaat het weer stormen! ik hoop maar dat de spelers van Donar uitgerust zijn en dat er niet nog meer blessures zijn bijgekomen want ik vrees dat het wel een nadeel voor Donar is dat Den Bosch een langere rustperiode heeft gehad.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:18 schreef Barca het volgende:
Tja ... het bandje met "defence" van Amsterdam is nou niet echt gezellig maar verder alle respect: gastvrijheid was, ondanks slechte vooruitzichten, prima. Het waren mooie wedstrijden waarin volop werd geknokt.
quote:Stormloop op toegangskaarten
Nadat gisteravond bekend werd dat MPC Capitals de tegenstander van Tulip Den Bosch is in de finale van de play-offs 2003-2004, is er een ware stormloop op de kaartjes ontstaan.
Het begon al vlak na de wedstrijd, toen tientallen belangstellenden kaartjes bestelden via internet. Deze trend trok zich door en in de loop van vrijdagochtend was de organisatie genoodzaakt de internetverkoop te stoppen door de enorme vraag. Ook bij alle voorverkoopadressen stonden mensen in de rij om een kaartje te bemachtigen. De wedstrijd van morgenavond zal dus worden gespeeld in een bomvol Martiniplaza.
Inmiddels schijnt die trouwens weer terecht te zijnquote:Welke supporter heeft het shirt van Travis Reed
Je brengt ons in grote problemen !
We beschikken momenteel slechts over één geschikt wedstrijdtenue dus Travis Reed kan niet spelen als hij zijn shirt niet heeft.
Als je weet wie het shirt heeft of heb je deze in je enthousiasme meegenomen neem contact op met het managementbureau zodat wij verder kunnen in de finale! info@mpccapitals.nl of 050-3603895
BRON : www.donar.nl
Dus de kaart verkoop is alleen op dinsdag en dan tot 17:00 nou dat gaat een drukke dag worden.quote:De belangstelling voor de kaarten zijn overweldigend en het is duidelijk dat Martiniplaza te klein is. MPC Capitals heeft het volgende beleid:
Voor de thuiswedstrijd van donderdag 20 mei zijn maandag 17 mei (12.00 - 14.00 uur) zijn de bestelde internetkaarten af te halen bij Martiniplaza.
<knip>
Vanaf dinsdag 12.00 uur tot 17.00 uur is de voorverkoop voor de overige liefhebbers bij de MPC Capitals kassa in Martiniplaza. (er is vanaf heden geen internet voorverkoop meer)
Dat moet een typo zijn 180 kaarten, wat belachelijk weinig.quote:Voor de uitwedstrijd van dinsdag 18 mei zijn slechts 180 kaarten beschikbaar. Deze kaarten zijn in eerste instantie voor seizoenkaarthouders (nr vermelden !), Vikingleden en BBC leden. Deelnemers kunnen zich voor maandag 12.00 uur aanmelden via email
Ach ... dat je foto's plaatst is al leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
1-0! Mooi dus.
Wat foto's van vanavond. De kwaliteit is helaas nogal beroerd.
Geweldige pics man! cam heb ik maar thuis gelaten want de vorige keer had ik hem bij mij maar toen had ik geen pics genomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
1-0! Mooi dus.
Wat foto's van vanavond. De kwaliteit is helaas nogal beroerd.
Feest na de overwinning.
En daar gaat het om!quote:Blij dat we met 68 - 54 hebben gewonnen
uuhhm de Donar site kan de drukte niet meer aan, lees hij is gecrashed.quote:Eerste klap voor Capitals tegen onmachtig Tulip
Tulip Den Bosch is er in de eerste finalewedstrijd in de Play-Offs om de nationale basketbaltitel in Groningen tegen MPC Capitals niet aan te pas gekomen. In een met 5000 toeschouwers volgestampt Martiniplaza verloren de Bosschenaren met 68-54 (rust 41-26) van een vooral defensief en qua vechtlust geweldig spelend MPC Capitals. Op de grote overwinning viel helemaal niks af te dingen.
<knip>
Wedstrijd verslag Den Bosch site, http://www.inter-iq.nl/ebbc/content.html
Hé, dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[eigenlijk voetbalfan, sinds kort fanatieke basketbal-supporter, enz.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |