Persoonlijk vind ik dat er wél een erg mooie bodykit omheen zit. echt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef trance40 het volgende:
Is it a car? Or an airplane?
Naar mijn smaak beetje te. Let wel dit is mijn smaak
En mooie set bumpers/skirts is ook mooi. Maar vind deze net weer ff te.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat er wél een erg mooie bodykit omheen zit. echt.
Alleen de nutteloze luchthapper is wat overdaan misschien, maar het maakt wel een mooi geheel.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef Double-U het volgende:
Vind je het erg als ik je héééééél hard uitlach als jij overdwars een drempel over moet?![]()
lees es de eerste regels van de OP.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:06 schreef Thermo het volgende:
Het is een ESI , 125pk dusjammer dat het geen vti is.
Is het dit keer wel je eigen auto al? Voordat de echte eigenaar zich weer komt melden in dit topic.
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Liever zo'n auto en lekker helemaal zelf gekocht en betaald dan een leaseauto waar het grootste gros mee probeert zo hard mogelijk over de drempels te raggen.
Uitlachen is zo makkelijk. respect hebben voor iemand's zelfgekochte auto hebben is meestal wat moeilijker voor de meeste mensen.
doe dat lekker ergens anders of zoquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!
het blijft een V-Tec, die kun je lekker opfokken hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:06 schreef Thermo het volgende:
Het is een ESI , 125pk dusjammer dat het geen vti is.
Is het dit keer wel je eigen auto al? Voordat de echte eigenaar zich weer komt melden in dit topic.
Ik snap alleen niet waarom je zou moeten lachenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik heb een helemaal zelf gekochte auto uit 1999 dus ik mag jou héééél hard uitlachen !!!!
waar heb jij het dan overquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Beetje stieken dames fotograveren hè![]()
Maar waarom je de achterkant fotograveerd? Had dan liever de voorkant gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |