abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19110406
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:18 schreef 8op het volgende:
Ik heb nu een maandje Firefox. Keer op keer loopt de browser vast bij een website genaamd forum.fok.nl, die ik dan ook maar in IE bekijk.

Voor de rest doet ie het prima (ook al geeft het bij sommige sites wat problemen met juiste/volledige weergave).
Dat probleem heb ik ook..
En ik surf heel veel, maar alleen op dit Forum crasht hij weleens :|
(Maar dat dit forum gewoon ontzettende poep is wisten we al )
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:39:21 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19110456
Oh de reden dat ik zelf Firefox gebruik is trouwens dat deze browser ten minste WEL de letters daadwerkelijk groter maakt als je zegt dat je graag grotere letters wil op een website. Anders kan ik de AT hier namelijk niet lezen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:40:31 #78
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19110473
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef markvleth het volgende:

[..]

Ik weet nou eenmaal dat het wel kan, zonder daar stabiliteit of snelheid voor op te offeren. Het kost je niet eens extra tijd. het is domweg een ontwerp "keuze". En ik denk dat er een foute keuze is gemaakt.
Ok, jij weet dat dat anders kan. Maar het enige wat ik je hoor zeggen is dat je dat weet, en wat je er van vind. En dat het beter kan. Maar waarom mail je niet even met het 20-koppige team van Firefox, en leg je het uit? Want met klagen in DIG kan je je onuitputtelijke kennis niet kwijt geloof ik.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:41:25 #79
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19110501
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ok, jij weet dat dat anders kan. Maar het enige wat ik je hoor zeggen is dat je dat weet, en wat je er van vind. En dat het beter kan. Maar waarom mail je niet even met het 20-koppige team van Firefox, en leg je het uit? Want met klagen in DIG kan je je onuitputtelijke kennis niet kwijt geloof ik.
Het is ten slotte open-source, dus als je wat te sleutelen hebt: leef je uit.
pi_19110622
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Idd, het is altijd zo makkelijk om langs de kant te schreeuwen dat het beter kan, maar als het bij geblaat blijft dan heeft het gewoon het niveau van een vader die op zaterdag ochtend langs de kant staat te schreeuwen tegen zijn zoontje dat hij beter moet voetballen, terwijl hij zelf niet eens het niveau van Heren 5 van Bloemkoolstronkeradeel heeft kunnen behalen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Lieve Belg donderdag 13 mei 2004 @ 22:48:31 #81
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19110682
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

"surf" maar eens naar about:config, daar kanje héél wat aanpassen en FF sneller maken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19110718
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef Slarioux het volgende:
Pardon, het ontgaat je geloof ik nog steeds wat ik duidelijk probeer te maken heh met dit topic.. Fijn dat je een vervent gebruiker bent van Firefox, sterker nog,, dit bericht is getypt in firefox, ik vind het zelf nog steeds de fijnste browser. Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem aan iedereen kan aanraden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:52:00 #83
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19110789
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:48 schreef Jump het volgende:

[..]

"surf" maar eens naar about:config, daar kanje héél wat aanpassen en FF sneller maken
Ik bedoel dat de broncode van Firefox voor iedereen toegankelijk is en iedereen dus ook het programma kan wijzigen naar eigen inzicht. Het instellen van allerlei dingen binnen een gecompileerd programma heeft daar niet zoveel mee te maken.
pi_19110827
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef markvleth het volgende:

[..]

Pardon, het ontgaat je geloof ik nog steeds wat ik duidelijk probeer te maken heh met dit topic.. Fijn dat je een vervent gebruiker bent van Firefox, sterker nog,, dit bericht is getypt in firefox, ik vind het zelf nog steeds de fijnste browser. Maar dat wil nog niet zeggen dat je hem aan iedereen kan aanraden.
Je titel en je betoog geeft aan dat het een en al leed is met Firefox. En je hebt het eigenlijk alleen over zaken als een thema manager die het niet goed doet bij een skin en het feit dat je een keertje moet herstarten na een skin config. Dat noem ik geen leed.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:53:28 #85
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19110835
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef Lucille het volgende:

Idd, het is altijd zo makkelijk om langs de kant te schreeuwen dat het beter kan, maar als het bij geblaat blijft dan heeft het gewoon het niveau van een vader die op zaterdag ochtend langs de kant staat te schreeuwen tegen zijn zoontje dat hij beter moet voetballen, terwijl hij zelf niet eens het niveau van Heren 5 van Bloemkoolstronkeradeel heeft kunnen behalen.
Yeah, maar het houdt je browser wel snel
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:54:01 #86
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19110850
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:49 schreef markvleth het volgende:

[..]

Dat doet ook niemand. Maar dat het geen lekenbrowser is, omdat je je browser moet resetten als je een skin installeert, dat is (ook getypt in firefox) echt een ontzettend debiel kul-argument, wat bovendien al 15 keer is weerlegd, waarvan twee keer door mij, in een topic dat nu al 83 replies lang is.

Dus waar wil je nou heen?
pi_19110936
ten eerste is het niet weerlegt, en ten tweede zoals ik notabene in mijn openings post schrijf hecht ik daar ook verder weinig waarde aan. En ten derde heb ik tevens aangegeven waarom ik er nog even op ingehaakt heb. Dus als je je afvraagt waarom we het hier nog steeds over hebben, is dat om dat je verzaakt te lezen
pi_19111028
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:56 schreef markvleth het volgende:
ten eerste is het niet weerlegt, en ten tweede zoals ik notabene in mijn openings post schrijf hecht ik daar ook verder weinig waarde aan. En ten derde heb ik tevens aangegeven waarom ik er nog even op ingehaakt heb. Dus als je je afvraagt waarom we het hier nog steeds over hebben, is dat om dat je verzaakt te lezen
Je hecht weinig waarde aan het argument van je betoog in je OP?
pi_19111046
Ja ik lees ff niet, maar vertel es, wat is een serieuze browser dan?
Dat zoek ik al jaren, namelijk.

Groetjes,

veldmuis
pi_19111067
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
En voor leken is het uitermate geschikt. Ik ken maar heel weinig leken die enthousiast hun browsers, office pakketten en patience spelletjes customizen. En als ze dat doen, juist een leek zou het niet erg vinden om zn browser te herstarten.
Zo geschikt is nou ook weer niet voor leken. Beginnende internetters zijn vaak vertrouwd aan de Windows stijl, en werken daar dus makkelijker in. Laat Firefox dat nou niet hebben, en IE wel... nou ja, er is geloof ik wel een IE skin voor FF, maar dan moet je met themes gaan werken
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
Zo intensief surft een leek toch niet, en via startpagina.nl (die alle leken als startpagina hebben) ben je toch zo weer op de site die je zoekt.
Ik denk juist dat ervaren internetters makkelijker op een 'oude' URL komen... kwestie van copy-&-paste, dat zie ik een leek niet zo snel doen.

Verder wil een leek de sites die hij bezoekt gewoon goed bekijken, meer niet. Op dit moment zijn er veel meer IE-only als FF-only sites, dus ook op dat oogpunt is het op dit moment niet verstandig voor een leek op over te stappen naar FF.

Vanuit de webdeveloper kant is het natuurlijk wel beter dat iedereen FF of Opera gebruikt, maar daar hebben we het nu niet over
pi_19111112
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:59 schreef Lucille het volgende:
Je hecht weinig waarde aan het argument van je betoog in je OP?
Ja dat staat daar toch ook, daar staat toch dat ik er wel overeen kan komen dat ik moet herstarten na het installeren van een skin. dat dat het probleem toch niet is...
pi_19111141
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:

Zo geschikt is nou ook weer niet voor leken. Beginnende internetters zijn vaak vertrouwd aan de Windows stijl, en werken daar dus makkelijker in. Laat Firefox dat nou niet hebben, en IE wel... nou ja, er is geloof ik wel een IE skin voor FF, maar dan moet je met themes gaan werken
Wat is er niet Windows style aan FF?
pi_19111154
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef markvleth het volgende:

[..]

Ja dat staat daar toch ook, daar staat toch dat ik er wel overeen kan komen dat ik moet herstarten na het installeren van een skin. dat dat het probleem toch niet is...
Kwaliteits OP dus, een betoog beginnen met een non-argument
pi_19111215
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:04 schreef Lucille het volgende:
Kwaliteits OP dus, een betoog beginnen met een non-argument
Er is maar 1 ding erger, al een half uur mee dicussieren zonder dat het je opgevallen is dat ik daar weinig waarde aan hecht
pi_19111224
Er is toch ook gewoon een installer voor Firefox, voor de leken?

En Firefox voegt toch niets aan het register toe?

Is dit zo moeilijk om dit te lezen en uit te voeren:
quote:
Windows

Locate your Application Data folder, this is usually under Documents and Settings\<username>\Application Data. You may need to make hidden files visible in Windows Explorer, since the Application Data folder is hidden. If your username is "Joe", and your Documents and Settings folder is on C:\, your profile folder is here: C:\Documents and Settings\Joe\Application Data\Phoenix. Delete the Phoenix folder to remove your profile data.
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/

En hoevaak wissel je nou van theme? 3 keer per dag ofzo? Ja dan zou het vervelend zijn...
pi_19111244
*topic in firefox bekijkt*

FF .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_19111295
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:

[..]

[..]

Ik denk juist dat ervaren internetters makkelijker op een 'oude' URL komen... kwestie van copy-&-paste, dat zie ik een leek niet zo snel doen.

Verder wil een leek de sites die hij bezoekt gewoon goed bekijken, meer niet. Op dit moment zijn er veel meer IE-only als FF-only sites, dus ook op dat oogpunt is het op dit moment niet verstandig voor een leek op over te stappen naar FF.

Vanuit de webdeveloper kant is het natuurlijk wel beter dat iedereen FF of Opera gebruikt, maar daar hebben we het nu niet over
Vergelijk voor de grap het oerwoud aan internet-opties van IE eens met de duidelijke weergave van de preferences in Firefox.
Wat is nou makkelijker voor de leek dan?
pi_19111347
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:08 schreef Murray het volgende:
Vergelijk voor de grap het oerwoud aan internet-opties van IE eens met de duidelijke weergave van de preferences in Firefox.
Wat is nou makkelijker voor de leek dan?
Welke leek duikt er uberhaupt in de instellingen
Nee maar ik geef je gelijk hoor, die van firefox zijn heel overzichtelijk
pi_19111431
De TS zegt ook dat Firefox slecht is doordat de Thememanager naar zijn idee niet goed werkt, en dat de pers. files niet verwijderd worden..

Maar dan vraag ik me af, hoe slecht vind je MSIE dan wel niet?

Want die heeft niet eens Skin support..
En verwijderen kun je het ook niet (iig niet zomaar).

Dus dan moet MSIE dan wel echt bagger slecht zijn (en dat is het ook);
pi_19111437
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:10 schreef markvleth het volgende:

[..]

Welke leek duikt er uberhaupt in de instellingen
Hoe zet je in IE java aan?
Dat moest ik laast iemand uitleggen.
In Firefox zet je gewoon een vinkje bij 'Enable java'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')