Operaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
Ja maar ik wil toch wel echt een vraag krijgen of alles misschien even weggehaald moet worden. Veel programma's (dus los van browsers specifiek) voorzien hierin.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:00 schreef Lucille het volgende:
Het voordeel van zaken die bliven bestaan (zoals persoonlijke instellingen), is dat bij een browser upgrade je bookmarks, passwords en dergelijke bewaard blijven.
Vertel me dat dit een grapje is of stop gelijk met DIG moddenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef Slarioux het volgende:
Zullen we IE 0.8 eens met FireFox gaan vergelijken?
Dankzij het slimme geheugenmanagement van windows zit zo;n afgesloten browser en de verschillende componenten nog een tijdje in het geheugen. Daarom start het sneller op voor een 2e keer. Als dat is wat je bedoelt tenminste...quote:Het valt me op dat het argument dat herstarten van de browser de snelheid zou bevorden redelijk aanslaat.
Ik had eenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:16 schreef robh het volgende:
[..]
Vertel me dat dit een grapje is of stop gelijk met DIG modden![]()
Dit kan niet.
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:18 schreef robh het volgende:
[..]
Dankzij het slimme geheugenmanagement van windows zit zo;n afgesloten browser en de verschillende componenten nog een tijdje in het geheugen. Daarom start het sneller op voor een 2e keer. Als dat is wat je bedoelt tenminste...
Och, je draait versie 0.8 van een browser, een beta ook nog. Ik ben het wel met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn, maar je valt er wel erg hard over vind ik.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.
AvantBrowser is een schil over IE heenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:26 schreef Ab-Normaal het volgende:
Probeer is Avant Browser , vind ik persoonlijk beter dan FireFox en IE
Mijn insteek was puur en alleen om aan te kaarten dat dit programma voor de "leken" nog niet geschikt is. Dus domweg een rem op het fantisme van de trouwe firefox gebruikers. Dit hierboven is enkel ingaan op een wan argument van je collega.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:25 schreef Slarioux het volgende:
Och, je draait versie 0.8 van een browser, een beta ook nog. Ik ben het wel met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn, maar je valt er wel erg hard over vind ik.
Ik durf Slarioux's toompje er wel om te verwedden dat het geen ontwerpfout is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
ik doelde op het argument wat wordt aangedragen waarom Firefox moet herstarten na een installatie van een theme. Er wordt gezegd dat dit is gedaan zodat het allemaal sneller wordt. En dat is gewoon kul, want er zijn genoeg ontwerp methodes om hierin te voorzien zonder de snelheid achteruit te laten gaan. conclusie: het is een ontwerp fout van firefox.
Het is geen wan-argument, dat maak jij ervan. Ik vind het wel een logische conclusie. En "dat er betere methodes zijn" vind ik geen tegenargument.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:29 schreef markvleth het volgende:
[..]
Mijn insteek was puur en alleen om aan te kaarten dat dit programma voor de "leken" nog niet geschikt is. Dus domweg een rem op het fantisme van de trouwe firefox gebruikers. Dit hierboven is enkel ingaan op een wan argument van je collega.
en dan hebben we het nog niet over het feit dat niet alel them's compatibel zijn met de nieuwste versie en omgekeerd. Als je de nieuwste nightlly download moet je geen theme installeren dat al ene half jaar niet geüpdate is, dat is om problemen vragenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
Ik weet nou eenmaal dat het wel kan, zonder daar stabiliteit of snelheid voor op te offeren. Het kost je niet eens extra tijd. het is domweg een ontwerp "keuze". En ik denk dat er een foute keuze is gemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef Slarioux het volgende:
Het is geen wan-argument, dat maak jij ervan. Ik vind het wel een logische conclusie. En "dat er betere methodes zijn" vind ik geen tegenargument.
we gaan voor deel 2quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef Tijn het volgende:
Zitten jullie hier nou serieus een heel topic vol te lullen over het skinnen van een browser?![]()
![]()
Ik had het over opstarten (dus zonder startpagina).quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zien!!
Want bij mij zijn ze echt even snel.
Met dezelfde start pagina;s? (ik hoop eigenlijk dat je dat al niet meetelt)
Geef mij 3 pilsjes en ik vertel je hoe je met een hexeditor een floppy kan formatterenquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:34 schreef Tijn het volgende:
Zitten jullie hier nou serieus een heel topic vol te lullen over het skinnen van een browser?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |